Predmet zákazky je rozdelený na 2 časti:
Časť 1: Finančné a audítorské služby štatutárny audit
Časť 2: Daňové a účtovné konzultácie priebežný audit
Časť 1 predmetu zákazky "Finančné a audítorské služby štatutárny audit":
Predmetom zákazky je poskytovať finančné a audítorské služby štatutárny audit podľa špecifikácie plnenia :
1. Posúdenie spoľahlivosti a kvality finančných výkazov objednávateľa.
2. Preverovanie účtov a preverovanie zostavenej účtovnej závierky podľa slovenských účtovných štandardov,
spolupráca pri vypracovaní poznámok k účtovnej závierke a vypracovanie správy z kontroly účtovníctva.
Spolupráca pri výpočte rezerv na likvidáciu jadrových zariadení a rezerv na zamestnanecké požitky.
3. Audit účtovnej závierky a vypracovanie audítorskej správy k účtovnej závierke.
4. Posúdenie výročnej správy a vypracovanie osobitnej správy k výročnej správe.
5. Transformácia súvahy SAS na súvahu podľa IFRS.
6. Vypracovanie Správy pre vedenie spoločnosti o účtovaní nasledujúcich rezerv:
6.1 Správa pre vedenie spoločnosti o rezerve na likvidáciu jadrových zariadení.
6.2 Správa pre vedenie spoločnosti o rezerve na zamestnanecké požitky.
7. Ostatné služby spojené s účtovnou závierkou.
Časť 2 predmetu zákazky "Daňové a účtovné konzultácie priebežný audit":
Predmetom zákazky je poskytovať služby : daňové konzultácie, účtovné poradenstvo a priebežnú kontrolu
účtovníctva v rozsahu :
1. Poskytovanie služieb spojených s preverovaním účtov a vykonanie komplexnej kontroly účtovných dokladov
za zdaňovacie obdobie 2015. Previerka bude vykonaná za jednotlivé štvrťroky a výstupom účtovnej previerky
za štvrťrok bude vypracovaná písomná správa z kontroly dokladov a vypracovanie návrhu na odstránenie zistených nezrovnalostí.
2. Mesačné účtovné poradenstvo a odborná pomoc pri riešení účtovných problémov, posudzovanie účtovných prípadov v súvislosti s novým jadrovým zdrojom a poskytovanie konzultácií pri projektoch BIDSF z hľadiska účtovníctva a daní.
Vypracovanie stanovísk a odpovedí na mailové otázky v termíne zadanom objednávateľom, vypracovanie zápisov z poradenstva v písomnej forme.
3. Spracovanie analýz, návrhov, metodických usmernení a spolupráca pri kalkulovaní nákladov na vyraďovanie jadrových zariadení v ISDC štruktúre v termíne na základe požiadavky objednávateľa.
4. Mesačné daňové konzultácie a odborná pomoc pri spracúvaní dopytov na otázky týkajúce sa uplatňovania daňovej legislatívy v podmienkach spoločnosti za oblasť priamych, nepriamych a miestnych daní. Posudzovanie zmlúv o zamedzení dvojitého zdanenia t.j. zabezpečenie dane a zrážková daň ako aj posudzovanie transakcií vo vzťahu k tretím krajinám DPH, clo. Vypracovanie stanovísk a odpovedí na otázky v termíne zadanom objednávateľom. Z daňových konzultácií vypracovať zápisy v písomnej forme.
5. Štvrťročne informovať o legislatívnych zmenách týkajúcich sa účtovníctva a daní. Záznamy vypracovať v písomnej forme.
6. Daňové konzultácie pri optimalizácii daňovej povinnosti spoločnosti JAVYS, a.s., vyplývajúcej z dane príjmov
právnických osôb podľa zákona č. 595/2003 Z. z., kontrola daňového priznania za príslušný účtovný rok, ktorej
výstupom bude zápis o konzultovaných okruhoch problémov za dané obdobie so schválením daňového priznania za kontrolovaný rok.
Ďalšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
3
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Informácie o výsledku verejného obstarávania
3/2016
Oznámenia detailne
[3/2016] Informácie o výsledku verejného obstarávania