154747 - Výroba, personalizácia, tlač a dodanie obojstranných preukazov
Detaily
ID zákazky
154747
Názov
Výroba, personalizácia, tlač a dodanie obojstranných preukazov
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
9262
Hlavný kód CPV
79810000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:21
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Všeobecná zdravotná poisťovňa, a.s.
IČO
35937874
Mesto
Bratislava - mestská časť Petržalka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Viera Kolesárová
Kontaktný email
 viera.kolesarovavszp.sk
Kontaktný telefón
 +421 220824467
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je výroba matričného podkladu preukazu poistenca Všeobecnej zdravotnej poisťovne, a. s. kombinovaného s Európskym preukazom zdravotného poistenia, jeho personalizácia laserom, sprievodný list a jeho personalizácia, kompletizácia, obálkovanie a dodanie. Špecifikácia výroby matričných podkladov preukazov, personalizácie, balenia a dodávania personalizovaných preukazov: 1.Opis predmetu zákazky: Výroba: Plastová karta bez magnetického pruhu a bez čipu plastová karta bez mikroprocesoru alebo magnetického pruhu súlad s ISO/IEC 7810 Identifikačné preukazy Fyzikálne vlastnosti (pevnosť ohybu, horľavosť, toxicita, odolnosť voči chemikáliám, stabilita rozmeru a deformácie z dôvodu vysokej teploty a vlhkosti, odolnosť voči znehodnoteniu z dôvodu vystavenia slnku a teplu) formát (šírka x výška x hrúbka)85,60 mm x 53,98 mm x 0,76 mm farebnosť 5 + 4 (obsahuje 1 + 0 UV farbu) životnosť preukazu 10 rokov ochranné prvky strany EPZP oneviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou budú vytlačené hviezdy a znak SK na EPZP strane preukazu oneviditeľná farba reagujúca pod UV svetlom. Touto farbou bude vytlačené logo VšZP a text VŠEOBECNÁ ZDRAVOTNÁ POISŤOVŇA na EPZP strane preukazu 2.Podrobná technická špecifikácia predmetu je uvedená: v Metodickom usmernení Úradu pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou č. 6/2014 o forme a náležitostiach preukazu poistenca na verejné zdravotné poistenie a v Rozhodnutí správnej komisie pre koordináciu systémov sociálneho zabezpečenia č. S2 z 12. júna 2009 o technických špecifikáciách európskeho preukazu zdravotného poistenia, ktoré tvoria Prílohy č.5 a č.6 k zmluve. 3.Každý preukaz je kombinovaný s európskym preukazom zdravotného poistenia (EPZP), a to nasledovným spôsobom: Na jednej strane preukazu (EPZP) je umiestnený preukaz s názvom EURÓPSKY PREUKAZ ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje: priezvisko a meno držiteľa EPZP; osobné identifikačné číslo držiteľa EPZP alebo číslo poistenca, od ktorého sa odvodzujú práva držiteľa EPZP; dátum narodenia držiteľa EPZP; dátum skončenia platnosti EPZP; kód ISO členského štátu, ktorý vydal EPZP: SK; identifikačné číslo Všeobecnej zdravotnej poisťovne (4-miestny kód); identifikačné číslo EPZP. Na druhej strane preukazu je umiestnený národný preukaz s názvom PREUKAZ POISTENCA VEREJNÉHO ZDRAVOTNÉHO POISTENIA, ktorý obsahuje tieto údaje: názov a logo Všeobecnej zdravotnej poisťovne; titul pred , meno, priezvisko, titul za poistenca; rodné číslo alebo iné identifikačné číslo poistenca; dátum narodenia; kód zdravotnej poisťovne 25 (2 miestny kód); dátum začatia platnosti preukazu; záznamy zdravotnej poisťovne (údaje na verifikáciu európskeho preukazu, interné identifikačné číslo poistenca, čiarový kód) Podklady v dohodnutej štruktúre odovzdávania údajov budú zasielané elektronicky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Zhotoviteľa každý pracovný deň do 10:00 hod. Na účely kryptovania zasielaných údajov Zhotoviteľ dodá PGP kľúč, ktorým sa všetky odosielané údaje zašifrujú. Objednávateľ je zodpovedný za správne zašifrovanie odosielaných údajov pomocou dodaného PGP kľúča. Odpovedné dávky na zaslanú objednávku budú odosielané elektronicky v deň prijatia objednávky na vopred oznámenú e-mailovú adresu Objednávateľa. 4.Výroba personalizovaného preukazu: Obojstranná personalizácia laserom na základe elektronicky zaslaných dát v dávkach v presne stanovenej štruktúre, čiarový kód čísla poistenca. 5.Balenie presne podľa podkladov zadaných v odosielaných dávkach: Podľa pobočiek do papierových obalov na osobné prevzatie, resp. do obálok na odoslanie poštou Doporučene a Do vlastných rúk. 6.Obsah zásielky, obálkovanie a distribúcia: Dodanie preukazov v pomere cca 1/3 na osobné prevzatie : 2/3 obálkované na zaslanie poštou. Obálky: typ obálky C6/C5 s okienkom vpravo, resp. vpravo i vľavo, farebnosť 2+0 tlač na obálku tlač loga, názvu a adresy Objednávateľa (VšZP) a text Do vlastných rúk a Poštovné úverované. typ obálky C6/C5 s dvomi okienkami vpravo i vľavo, farebnosť 2+0 denné dávky typ obálky C6/C5 s jedným okienkom vpravo, farebnosť 2+0- týždenné dávky a ročná dávka Sprievodné listy: pre prípady (vznik zdravotného poistenia, výmena preukazu...) štandardný list poistencovi , A4, papier 80g/m (farebnosť 4 + 0), personalizovaný, (text dodá Objednávateľ) jednorazové vyhotovenie typu listu zmena ZP, A4, papier 80g/m v požadovanom množstve na zmenu ZP raz ročne (farebnosť 4 + 0), personalizovaný (text dodá Objednávateľ). Distribúcia: v prípade denných dávok: doručenie a podanie zaobálkovaných dokumentov na poštu Bratislava 12, Tomášikova 54 v mene Objednávateľa na základe úveru poštového zriadeného Objednávateľom (zahŕňa aj komunikáciu so Slovenskou poštou, a. s. týkajúcu sa podania, a to najmä zabezpečenie čísiel na zásielky od Slovenskej pošty, a.s., dohodnutie dňa podania, uplatňovanie zliav na poštovnom a pod.) v prípade týždenných dávok: 37 odberateľských miest Objednávateľa v prípade ročnej dávky: 37 odberateľských miest Objednávateľa čas na dodávku od odoslania podkladov dodávateľovi neprekročí 5 pracovných dní pri vzniku zdravotného poistenia (denné dávky), 10 pracovných dní pri výmene preukazov a v ostatných prípadoch (týždenné dávky) a 15 pracovných dní pri zmene zdravotnej poisťovne (raz ročne). termín dodania prvej dodávky preukazov je do 14 dní od účinnosti zmluvy. 7.Množstvo predmetu zákazky: Verejný obstarávateľ si bude objednávať potrebné množstvá preukazov priebežne podľa potreby max. po 30 000 ks. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo považovať predpokladané množstvo, t. j 270 000 ks obojstranných preukazov ( za nezáväzné. V prípade, že bude objednané nižšie množstvo ako je predpokladané množstvo, nevzniká zhotoviteľovi automaticky nárok na dodanie kompletného rozsahu predmetu zmluvy. 8.Požiadavky na bezpečnosť spracovania osobných údajov (opis bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač v ponuke v návrhu zmluvy): Z uchádzačom predložených bezpečnostných opatrení na ochranu spracúvaných osobných údajov musí byť zrejmé plnenie minimálne nasledovných základných podmienok: Sú prijaté personálne a organizačné opatrenia na ochranu osobných údajov v celom procese výroby a personalizácie preukazov. Celý proces spracúvania osobných údajov v IS prebieha v uzavretej IT sieti, v uzavretom bezpečnostnom systéme bez možnosti neoprávneného vonkajšieho prístupu. Dáta v elektronickej forme sú premiestňované len v zašifrovanom formáte. Je zabezpečená jednoznačná identifikácia každého používateľa v IS pri narábaní s osobnými údajmi. Osobné údaje sú v IS ukladané len bezpečným spôsobom (napr. v zašifrovanom tvare). Každá činnosť pri spracúvaní osobných údajov je v IS zaznamenaná pre prípad možného šetrenia bezpečnostného incidentu. Likvidácia osobných údajov je vykonávaná tak bezpečným spôsobom, že ich obnovenie už nie je možné. Všetky objekty a priestory, v ktorých sa spracúvajú osobné údaje sú nepretržite zaistené minimálne nasledovnými bezpečnostnými opatreniami: strážna služba, oddelené režimové priestory, systém riadených vstupov, monitorovací kamerový systém, elektronická zabezpečovacia signalizácia. Opis bezpečnostných opatrení na ochranu osobných údajov na základe minimálne stanovených požiadaviek spracuje uchádzač a budú neoddeliteľnou prílohou zmluvy.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 59 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Z53705/2016
Oznámenia detailne
[Z53705/2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM08N
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Z53705/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
154747
Názov dokumentu
Formulár č. 8 - OZNÁMENIE O OPRAVE POSTUPU ZADÁVANIA PODLIMITNEJ ZÁKAZKY
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
59