Zámerom a cieľom súťaže návrhov je vytvoriť návrh marketingovo-komunikačnej stratégie spoločnosti TIPOS,
národná lotériová spoločnosť, a.s. (ďalej ako "TIPOS").
Marketingovo-komunikačná stratégia musí byť zameraná na celú verejnosť so zohľadnením špecifík vnímania
hrania a spoločnosti TIPOS. Cieľom marketingovo-komunikačnej stratégie je podpora zvyšovania a udržania
postavenia spoločnosti TIPOS na trhu dosahovaním zvyšovania informovanosti cieľovej skupiny a lepšej
propagácie spoločnosti v správnom čase a nevyhnutnom rozsahu za účelom zvyšovania príjmov z predaja.
Návrh marketingovo-komunikačnej stratégie ako výsledok vlastnej, tvorivej, duševnej činnosti účastníka musí
svojím obsahom a rozsahom zabezpečiť dosiahnutie účelu súťaže a cieľu súťaže a musí byť podkladom na
zadanie zákazky, ktoré pokryjú všetky požadované aktivity.
Účastník predloží návrh minimálne zameraný na štyri oblasti:
1. Imidž značky TIPOS.
2. Produktová komunikácia číselných lotérií s dôrazom na značku LOTO.
3. Produktová komunikácia okamžitých lotérií.
4. Produktová komunikácia internetovej herne eTIPOS.sk.
Marketingovo - komunikačná kampaň sa predpokladá v období rokov 2016 a 2017. Predpokladaný rozpočet
marketingovo - komunikačnej kampane je 4 500 000,00 EUR bez DPH.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
72
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
2016-046504
Oznámenia detailne
[2016-046504] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho