155775 - Poskytovanie služieb v oblasti verejného obstarávania
Detaily
ID zákazky
155775
Názov
Poskytovanie služieb v oblasti verejného obstarávania
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8719
Hlavný kód CPV
79418000-7
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Národná transfúzna služba SR
IČO
30853915
Mesto
Bratislava-Nové Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Jana Valušiaková, MHA
Kontaktný email
 obstaravanie.vogmail.com
Kontaktný telefón
 +421 905193176
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je poradenská a konzultačná činnosť v oblasti verejného obstarávania a realizácia postupov verejného obstarávania v zmysle Zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (ďalej len zákon o verejnom obstarávaní). Poradenská a konzultačná činnosť v oblasti verejného obstarávania zahŕňa odborné poradenstvo a metodické vedenie: - súčinnosť pri príprave zadávacích podmienok v nadväznosti na hlavný predmet činností verejného obstarávateľa zdravotníctvo a s tým súvisiacich hlavných predpokladaných predmetov zákazky (lieky, špeciálny zdravotnícky materiál, zdravotnícka technika, atď.). Verejný obstarávateľ predpokladá skúsenosti tímu kľúčových expertov so zadávaním zákaziek rovnakého resp. podobného predmetu zákaziek, - pri definovaní finančných limitov podľa § 4 zákona o verejnom obstarávaní, v nadväznosti na pravidlá výpočtu predpokladanej hodnoty zákazky podľa § 5 zákona o verejnom obstarávaní, - pri konzultácii opisu predmetu zákazky, - pri určovaní postupu vo verejnom obstarávaní pre konkrétny predmet verejného obstarávania, - pri určovaní podmienok účasti a požiadaviek na predmet zákazky, - pri ďalších úkonoch verejného obstarávateľa v oblasti verejného obstarávania na základe aktuálnych požiadaviek verejného obstarávateľa, v prípade potreby bezodkladné denné osobné konzultácie s určenými zodpovednými zamestnancami verejného obstarávateľa. - pri tvorbe a aktualizáciách interných noriem verejného obstarávateľa pre verejné obstarávanie. Realizácia postupov verejného obstarávania zahŕňa: - vykonanie celého procesu verejného obstarávania v pozícii osoby zodpovednej za procesnú stránku zadávania zákazky v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, - koordináciu procesu zadávania zákazky v súčinnosti so zodpovednými pracovníkmi verejného obstarávateľa pri zabezpečovaní jednotlivých úkonov v rámci postupu zadávania zákazky v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní, - vypracovanie dokumentov verejného obstarávania v závislosti od zvoleného postupu zadávania zákazky (oznámení, súťažných podkladov, vysvetľovania a komunikácie so záujemcami/uchádzačmi, stanovísk v prípade revíznych postupov, zoznamov a zápisníc, resp. ďalších dokumentov, ktorých potreba vyplýva zo zákona o verejnom obstarávaní).
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 9 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania NTS-2015-VO
Oznámenia detailne
[NTS-2015-VO] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM09N
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
NTS-2015-VO
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
155775
Názov dokumentu
Formulár č. 9 - INFORMÁCIA O UZAVRETÍ ZMLUVY (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
9