155971 - Služby technickej podpory Oracle 2016
Detaily
ID zákazky
155971
Názov
Služby technickej podpory Oracle 2016
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
8828
Hlavný kód CPV
72000000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:14
Kontaktný email
--
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Pôdohospodárska platobná agentúra
IČO
30794323
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
František Zázrivec
Kontaktný telefón
 +421 257512305
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je ročné predplatné s právami na aktualizácie software Oracle, servisných balíčkov (maintenance release, maintenance pack) a záplat (patches) vydaných počas trvania predplatenej služby. 24 x 7 diagnostika problémov a ich riešenie prostredníctvom webového systému My Oracle Support, prístup ku technickým informáciám Oracle a k analytikom podpory Oracle. Možnosť vytvárať a sledovať technické požiadavky (ďalej iba SR) prostredníctvom webového rozhrania My Oracle Support. Prístup k netechnickej podpore objednávateľa počas normálnych pracovných hodín. Časť Software Updates Licence zahŕňa vývoj novej funkcionality produktov. Na základe aktívnych služieb technickej 1/6 podpory má objednávateľ neobmedzený prístup k najnovším verziám produktov bez dodatočného poplatku. Časť Product Support v sebe obsahuje prístup na webový portál My Oracle Support - umožňujúci bezpečné a priame prepojenie na technickú asistenciu, s neobmedzenou prístupnosťou 24 hodín počas pracovných dní aj víkendov/sviatkov (7 dní do týždňa), prostredníctvom prideleného CSI čísla. Portál My Oracle Support je unikátnym zdrojom informácií, diagnostických nástrojov a prístupom k technickým špecialistom Oracle. Po obsahovej stránke portál zahŕňa nasledovné: a.Technické informácie a riešenia, b.Prístupnosť 24x7, c.Záplaty, d.Evidenciu Bug-ov, e.Prístup k technickým inžinierom Oracle, f.Prístup k ostatným používateľom (zákazníkom) portálu, g.Články s relevantnými technickými informáciami, h.Diagnostické testy, i.Interaktívne fórum, j.Možnosť zakladať SRs (Service Requests) požiadaviek na riešenie, k.Personalizovanú domovskú stránku Objednávateľ má tiež možnosť využiť lokálny HOTLINE na riešenie netechnických problémov (prístup na MOS, administrácia CSI čísla, pomoc pri zakladaní SR a pod.) na telefónnom čísle ................... počas pracovných dni, v operačných hodinách: 9,00 - 17,00.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 25 výsledky verejných súťaží výsledok verejnej súťaže (tovary) 200/1306/2015
Oznámenia detailne
[200/1306/2015] výsledok verejnej súťaže (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
výsledky verejných súťaží
Názov 2. podtypu oznámenia
výsledok verejnej súťaže (tovary)
Typ dokumentu
NM03
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
200/1306/2015
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
VS
Kód podtypu oznámenia
VST
ID zákazky
155971
Názov dokumentu
Príloha č. 3 - OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
25