Predmetom tejto zákazky je záväzok dodávateľa poskytovať v prospech objednávateľa nasledovné činnosti:
a)servisnú podporu pre zabezpečenie bezporuchovej prevádzky softvérovej aplikácie, pričom pre účely tejto zákazky sa softvérovou aplikáciou rozumie subsystém Ekonomický informačný systém Komplexného informačného systému objednávateľa na báze SAP ERP, verzia ECC 6.0, 200 licencií SAP Business Suite Professional User a 2500 licencií HR Payroll Processing v rozsahu modulov: FI, HR, FI-AA, MM, SD, PSM, CO, BW, BC a jeho rozhranie na subsystém Zdravotnícky poisťovací systém Komplexného informačného systému objednávateľa (ďalej len SW aplikácia) v čase od 8:00-17:00 hod. počas pracovných dní, pri riešení vzniknutých incidentov pri prevádzke SW aplikácie a vád SW aplikácie buď formou zodpovedania otázok - telefonické poradenstvo (hotline) alebo vo forme servisného zásahu prostredníctvom vzdialeného prístupu, resp. v mieste plnenia - servisný zásah údržby. Konzultácie pri riešení incidentov a problémov, identifikácia, hľadanie riešenia pri odstraňovaní chýb sú poskytované bez limitu.
V rámci servisnej podpory SW aplikácie budú prostredníctvom konzultanta na diaľku alebo na mieste plnenia podľa požiadaviek objednávateľa vykonávané podporné činnosti, prispôsobenie (customizáciu), konzultácie a odborné poradenstvo najmä pre nasledovné činnosti:
-spracovanie personálnej agendy, vrátane podpory pri zúčtovaní miezd, ktoré si vyžadujú aj osobnú účasť konzultanta
-bežná funkcionalita modulov - úprava tabuliek, štruktúr podľa požiadaviek
-úpravy existujúcich legislatívnych výkazov a tvorba resp. úprava výkazov, formulárov
a výstupov v jednotlivých moduloch
-údržba existujúcich Z-kových výstupov, tabuliek a programov, ktoré objednávateľ využíva
-väzba na ostatné subsystémy objednávateľa, ktoré si nevyžadujú programovanie
-závierkové operácie
-implementácia korekčných SAP-notes podľa požiadavky
-podpora pri uzávierkových prácach objednávateľa, konzultácie a odborné poradenstvo technického konzultanta, konzultačné práce a customizáciu pri operatívne činnosti spojené s údržbou a zabezpečením prevádzky SW aplikácie a to v rozsahu 70 človekohodín/mesiac.
Súčasťou servisnej podpory sú aj práce súvisiace s prevzatím služby a súčinnosť pri odovzdaní služby pri zmene dodávateľa a udržiavanie dokumentácie aktuálneho stavu systému.
b)Prispôsobenie (customizáciu) a rekonfiguráciu SW aplikácie podľa požiadaviek objednávateľa, konzultačné, školiace a programátorské a expertné služby súvisiace s využívaním SW aplikácie na základe jednotlivých objednávok, vykonávané prostredníctvom konzultanta na diaľku alebo na mieste plnenia.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
59
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Z53093/2016
Oznámenia detailne
[Z53093/2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho