156734 - Podporné služby Microsoft Premier Support.
Detaily
ID zákazky
156734
Názov
Podporné služby Microsoft Premier Support.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
266
Hlavný kód CPV
72260000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Slovenský hydrometeorologický ústav
IČO
00156884
Mesto
Bratislava - mestská časť Nové Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Peter Hložný, MPH
Kontaktný email
 peter.hloznyprotender.sk
Kontaktný telefón
 +421 552861256
Rozširujúce info
Popis zákazky
Služby Microsoft Premier Support - služby technickej podpory pre softvérové produkty spoločnosti Microsoft Corporation nasadených v prostredí IT infraštruktúry Slovenského hydrometeorologického ústavu. Služby sú zamerané na tieto kľúčové oblasti (príloha č. 1 výzvy): 1)Riadenie podpory zákazníka zabezpečené vyčleneným personálom spoločnosti Microsoft (personál služieb), pomáha budovať a udržiavať vzťahy medzi manažmentom SHMÚ a personálom služieb a pomáha SHMÚ pri úprave jednotlivých prvkov prémiovej podpory podľa podnikových požiadaviek SHMÚ. 2)Semináre pomáhajú predchádzať problémom, zvyšujú dostupnosť systému a podporujú tvorbu produktov a riešení založených na technológiách Microsoftu. 3)Podpora pri riešení problémov poskytuje pomoc pri problémoch s konkrétnymi príznakmi, ktoré sa vyskytnú pri práci s produktmi Microsoftu, pokiaľ sa dá primerane očakávať, že ich spôsobili tieto produkty. 4)Asistenčná podpora ponúka krátkodobé poradenstvo a konzultácie ohľadne problémov, ktoré nepokrýva podpora pri riešení problémov, a rovnako v súvislosti s otázkami návrhu, vývoja a zavedenia riešení. 5)Informačná služba poskytuje personálu SHMÚ najaktuálnejšie informácie o technológiách Microsoftu s cieľom zvýšenia úrovne internej podpory SHMÚ. Ďalšia charakteristika služieb: -Vyhradená podpora, -Premier Support Standard -Technický account management, podpora pri riešení problémov, podporná asistencia, odborné semináre, -Konzultačné služby, -Prístup na Premier Online, -Pomoc pri kontrole kvality prevádzky IT na báze Microsoft.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 13 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE SHMU-2015-26-NZ-PRK-Microsoft Support
Oznámenia detailne
[SHMU-2015-26-NZ-PRK-Microsoft Support] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
NM03
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SHMU-2015-26-NZ-PRK-Microsoft Support
Dátum zverejnenia vo vestníku
20. 1. 2016
ID obstarávateľa
266
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
156734
Názov dokumentu
Príloha č. 3 - OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
13