157301 - Služby pozáručného servisu a vykonávanie pravidelných bezpečnostno-technických prehliadok a opráv zdravotníckych prístrojov vozidiel ambulancií Záchrannej služby Košice.
Detaily
ID zákazky
157301
Názov
Služby pozáručného servisu a vykonávanie pravidelných bezpečnostno-technických prehliadok a opráv zdravotníckych prístrojov vozidiel ambulancií Záchrannej služby Košice.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
1298
Hlavný kód CPV
50421000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
--
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
--
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Doplňujúce informácie
--
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Záchranná služba
IČO
00606731
Mesto
Košice - mestská časť Juh
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
PhDr. Peter Hložný, MPH
Kontaktný email
 peter.hloznyprotender.sk
Kontaktný telefón
 +421 552861255
Rozširujúce info
Popis zákazky
Záchranná služba Košice je povinná zmysle ustanovení zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení (ďalej len zákon č. 25/2006 Z. z.) realizovať postupy verejného obstarávania u komodít súvisiacich s jej činnosťou. Záchranná služba Košice musí nevyhnutne zabezpečovať prevádzku zdravotníckych prístrojov nachádzajúcich sa vo vozidlách ambulanciách rýchlej lekárskej pomoci a rýchlej zdravotníckej pomoci (ďalej len RLP a RZP). Je potrebné prostredníctvom verejného obstarávania zabezpečiť zmluvného partnera na poskytovanie pozáručného servisu zdravotníckej techniky, vykonávanie pravidelných bezpečnostno-technických prehliadok a ich opráv. Vykonávanie preventívneho servisu a pravidelných bezpečnostno-technických prehliadok, testov a opráv zdravotníckych prístrojov v ambulanciách RLP a RZP, autorizovaným servisným strediskom je povinnosťou každého vlastníka zdravotníckej techniky, nakoľko táto povinnosť vyplýva z platných právnych predpisov. Obstaranie uvedenej služby je nevyhnutné z dôvodu zákonnej povinnosti a zabezpečenia nepretržitej prevádzky a v súlade s platnými právnymi predpismi, technickými normami, a internými predpismi o údržbe zdravotníckeho prístroja resp. zariadenia, na náležitej odbornej úrovni. Prístrojová technika sa nachádza v každej ambulancii Záchrannej služby Košice. Záchranná služba Košice prevádzkuje 47 staníc ZZS. Disponuje 62 vozidlami s materiálno technickým vybavením, kde sú zahrnuté aj rezervy, ktoré platná legislatíva ukladá ako povinnosť. A: Preventívne prehliadky a pozáručný servis nasledovnej zdravotníckej techniky: -Dávkovač infúzií Argus Codan 707 V - 61 ks, -Dávkovač liečiv Argus Codan 606 S - 62 ks, -Defibrilátor Corpuls 08/16 - 60 ks, -Dýchací prístroj Weinmann Medumat Easy - 31 ks, -Dýchací prístroj Weinmann Medumat Standard 29 ks, -Prenosná odsávačka Weinmann Accuvac Basic 60 ks, -Transportný defibrilátor Corpuls 3 Slim 4 ks, -Transportný ventilátor Hamilton T1 4 ks. Nakoľko je súčasná prístrojová technika po dobe záruky je žiaduce uskutočňovať pozáručné servisné prehliadky v nasledovnom časovom rozsahu: -Dávkovač infúzií Argus Codan 707 V: 2016, 2017, 2018, 2019, -Dávkovač liečiv Argus Codan 606 S: 2016, 2017, 2018, 2019, -Defibrilátor Corpuls 08/16: 2016, 2017, 2018, 2019, -Dýchací prístroj Weinmann Medumat Easy: 2016, 2017, 2018, 2019, -Dýchací prístroj Weinmann Medumat Standard: 2016, 2017, 2018, 2019, -Prenosná odsávačka Weinmann Accuvac Basic: 2016, 2017, 2018, 2019, -Transportný defibrilátor Corpuls 3 Slim: 2016, 2017, 2018, 2019, Transportný ventilátor Hamilton T1: 2 x 2016, 2 x 2017, 2 x 2018, 2 x 2019. Zoznam prístrojov, harmonogram preventívnych prehliadok zdravotníckych prístrojov tvoril prílohu č. 3 výzvy na predloženie predbežnej cenovej ponuky. Cena za plnenie podľa bodu A. vo výške paušálnej mesačnej odmeny bude v sebe zahŕňať vykonanie plnenia (práce), vrátane prípadnej dopravy zhotoviteľa na miesto plnenia a materiálu vymeneného a spotrebovaného počas preventívnej prehliadky podľa určenia výrobcu toho ktorého predmetného prístroja a bola vypočítaná podľa prílohy č. 1 výzvy na predloženie predbežnej cenovej ponuky. Servisné práce a činnosti sa budú vykonávať v mieste sídla zhotoviteľa alebo na mieste určenom podľa dohody oboch zmluvných strán. Dopravu prístrojov na miesto vykonania predmetu zmluvy zabezpečuje na vlastné náklady objednávateľ. Rozsah pozáručného servisu preventívnych prehliadok zahŕňa nasledovné činnosti: Kontrolné bezpečnostné a technické testy zdravotníckych prístrojov (preventívne prehliadky), ktoré zahŕňajú: a) výmenu výrobcom predpísaných dielov, b) výrobcom predpísaný test zdravotníckeho prístroja. Výsledným dokumentom je TEST REPORT k danému výrobnému číslu zdravotníckeho prístroja. Intervaly preventívnych prehliadok je povinný sledovať zhotoviteľ. Zhotoviteľ objednávateľovi na základe Zmluvy predloží harmonogram preventívnych prehliadok. B: Nepravidelný pozáručný servis na základe poruchy a následnej servisnej opravy (mimo pravidelných preventívnych prehliadok: Servisný úkon sa uskutoční na základe objednávky zákazníka (písomnej, faxovej, emailovej, telefonickej). Servisný technik nastúpi na výkon servisu do dvoch pracovných dní po nahlásení opravy, prípadne podľa dohody so zákazníkom. V prípade, že oprava bude trvať dlhšie ako 30 dní, dôjde k náhrade vadného prístroja za prístroj nevykazujúci vady, ktorý bude zákazník po dobu trvania opravy využívať. Servisný technik po servisnom zásahu vystaví servisný list, v ktorom bude uvedený rozsah vykonanej práce, spotrebované náhradné diely, doba trvania servisného úkonu, resp. predpokladaný čas opravy. Špeciálne opravy, ako opravy vykonané výmenou celých dielov, opravy vykonané formou štandardnej výmeny a opravy vykonávané priamo u výrobcu v zahraničí budú riešené osobitne formou dohody o cene. V prípade, že opravy si vyžiadajú zabezpečenie náhradných dielov zo zahraničia, doba opravy sa primerane predĺži. Práce uvedené v servisnom liste potvrdí oprávnená osoba, poverená zákazníkom, svojim podpisom. Záruka na opravu je tri (3) mesiace. Záruka na vymenené náhradné diely je tri (3) mesiace. Záruka sa nevzťahuje na vyčistenie funkčného prístroja a na opravu prístroja, ktorý už bol doporučený servisným technikom na vyradenie a za závady, ktoré vzniknú nesprávnou manipuláciou. Zákazník poskytne zhotoviteľovi pri zabezpečovaní servisu primeranú súčinnosť Vymenené náhradné diely pri opravách v zmysle bodu B. tejto výzvy budú fakturované zhotoviteľom samostatnou faktúrou. Cena náhradných dielov bola stanovená uchádzačom podľa cenníka, ktorí tvoril prílohu č. 2 výzvy na predloženie predbežnej cenovej ponuky. Cena za vykonanie servisných činností a služieb podľa bodu B. bude objednávateľ hradiť vo výške paušálnej odmeny t. j. podľa skutočného rozsahu servisných prác, ktoré budú odsúhlasené kompetentným pracovníkom objednávateľa a potvrdené v servisnom liste, podľa. Výška paušálnej mesačnej odmeny bola stanovená uchádzačom podľa cenníka, ktorí tvoril prílohu č. 1 výzvy na predloženie predbežnej cenovej ponuky. Práva a povinnosti: Objednávateľ je povinný: a)Udržiavať v riadnom stave dokumentáciu zdravotníckych prístrojov, ktorých servis je predmetom Zmluvy a na požiadanie ju predložiť pracovníkom zhotoviteľa, b)Ihneď/obratom oznámiť zhotoviteľovi zmeny všetkých údajov obsiahnutých v Zmluve, c)Dohodnúť s kontaktnou osobou zhotoviteľa termín (deň, hodinu) a miesto vykonania servisných prác, činností, v súlade s harmonogramom vystaveným zhotoviteľom, d)Nahlásiť kontaktnej osobe zhotoviteľa potrebu vykonania servisných prác a opráv na zdravotníckych prístrojoch - minimálne jeden deň vopred, písomne, telefonicky, emailom, faxom s presným popisom a charakteristikou vád, nefunkčnosti prístrojov a s údajmi o zdravotníckom prístroji, na ktorom sa má vykonať oprava, servis či iné činnosti, e)Po vykonaní servisných prác, opráv či po vykonaní pravidelných preventívnych prehliadok na zdravotníckych prístrojoch riadne skontrolovať funkčnosť a nezávadnosť prístrojov, teda riadne plnenie predmetu zmluvy zhotoviteľom, í)Nahlásiť obratom/ihneď kontaktnej osobe zhotoviteľa vady diela na prístroji po vykonaní servisu či pravidelných preventívnych prehliadok zhotoviteľom, g)Po vykonaní predmetu Zmluvy v súlade s touto Zmluvou prevziať zdravotnícke prístroje od zhotoviteľa. Zhotoviteľ je povinný: a)Servisné práce, činnosti, opravy a pravidelné preventívne prehliadky vykonávať riadne, včas a v určených lehotách (tieto lehoty sledovať a kontrolovať) podľa požiadaviek objednávateľa, b)Vykonávať na zdravotníckych prístrojoch servis v súlade s návodom na obsluhu a údržbu, prípadne inými odporúčaniami výrobcu, c)Servisné úkony zaznamenať do servisného listu, ktorého kópia je súčasťou faktúry, d)Servisné úkony vykonávať a uskutočňovať technológiou predpísanou výrobcom jednotlivých zdravotníckych prístrojov, e)Ak sa pri výkone servisných prác zistí zhotoviteľom, že je potrebná výmena niektorého náhradného dielu (alebo jeho časti), tento zhotoviteľ zaistí na základe objednávky objednávateľa. Dodacia lehota sa prispôsobí dodacím lehotám výrobcu zdravotníckych prístrojov. f)Vystaviť pre objednávateľa protokol (Kontrolný list pre bezpečnostné a technické testy) o preventívnej prehliadke, v ktorom budú uvedené minimálne tieto údaje: -všetky údaje zistené kontrolou prístroja, -stav funkčnosti a bezpečnosti prístroja, -termín nasledujúcej technickej prehliadky. g)Označiť kontrolovaný zdravotnícky prístroj štítkom o jeho spôsobilosti, s názvom dodávateľa a termínom nasledujúcej preventívnej prehliadky, h)Zabezpečiť ako súčasť dokladu o oprave v servisnom liste špecifikáciu požadovaných a použitých náhradných dielov, i)V prípade omeškania s príchodom na dohodnuté miesto/objekt do 48 hodín od nahlásenia havarijnej opravy zaplatiť objednávateľovi zmluvnú pokutu vo výške 33,-€ za každý i načatý deň omeškania, j)Zhotoviteľ je povinný preukázať objednávateľovi platnosť výhradného oprávnenia na vykonávanie servisných prác pre ten ktorý zdravotnícky prístroj uvedený v bode A. tejto výzvy, vždy najneskôr 15 dní pred uplynutím platnosti aktuálneho dokladu o výhradnom oprávnení. V opačnom prípade stráca zmluva platnosť uplynutím posledného dňa platnosti príslušného výhradného oprávnenia, a to v jej príslušnej časti. Predmet zákazky bude financovaný vlastných finančných prostriedkov verejného obstarávateľa.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 9 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ZS Ke-2015-10-PRK-servis_pristrojov
2018 144 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 762/ORVO/2018
2017 17 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania ZS Ke-2015-10-PRK-servis_pristrojov-zmena_zmluvy
Oznámenia detailne
[ZS Ke-2015-10-PRK-servis_pristrojov] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
NM03
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ZS Ke-2015-10-PRK-servis_pristrojov
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
157301
Názov dokumentu
Príloha č. 3 - OZNÁMENIE O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
9
[762/ORVO/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
762/ORVO/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
23. 7. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
157301
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
144
[ZS Ke-2015-10-PRK-servis_pristrojov-zmena_zmluvy] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
MODIFICATION
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
ZS Ke-2015-10-PRK-servis_pristrojov-zmena_zmluvy
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 1. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
157301
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ÚPRAVE
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
17