158417 - Multifunkčné ihrisko 30x15m Švošov
Detaily
ID zákazky
158417
Názov
Multifunkčné ihrisko 30x15m Švošov
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4996
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
125 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 1. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:09
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Švošov
IČO
00315788
Mesto
Švošov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Milan Široň
Kontaktný email
 obecsvosov.sk
Kontaktný telefón
 +421 444391230
Rozširujúce info
Popis zákazky
Multifunkčné ihrisko 30x15m Švošov (s viacúčelovým celoročným využitím pre minifutbal, volejbal, tenis, street basketbal, nohejbal, v zime korčuľovanie a hokej). Stavba je členená na stavebné objekty (SO): SO-01 Oporný múr a HTU, SO-02 Ihrisko, SO-03 Osvetlenie ihriska, SO-04 Chladenie ihriska. Ihrisko bude oplotené do výšky 5m z toho 1m mantinely a 4m ochranné siete. Súčasťou projektu je aj stavebná pripravenosť ihriska s inštaláciu umelého osvetlenia (prípojka NN nie je súčasťou projektu) a stavebná pripravenosť pre umiestnenie chladiaceho agregátu. Dodávka a montáž chladiaceho agregátu bude predmetom 2 etapy výstavby ihriska a nie je zahrnutá v tomto obstarávaní.
Informácie o otváraní ponúk
uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu ooprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a originálom plnej moci.
Doplňujúce informácie
1. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúť všetku potrebnú súčinnosť. 2. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie nenávratného finančného príspevku, v prípade ak mu tento nenávratný finančný príspevok nebude poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nerealizovať. Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 12 mesiacov. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. 3. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorého subdodávatelia podľa § 45 ods. 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň neuzavrie zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 zákona, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia alebo osoby podľa § 28 ods. 2 zákona, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje: a) na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia, uvedenej v ponuke uchádzača, b) na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania, c) na každého člena skupiny dodávateľov. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi, s ponukou predloženou úspešným uchádzačom. 4. Preddavok na plnenie Zmluvy o dielo verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi neposkytne. Verejný obstarávateľ uhradí celú zákazku po ukončení zákazky a všetkých prác, na základe protokolu o odovzdaní diela. V prípade zistených nedostatkov verejný obstarávateľ uhradí 90 % ceny diela a po odstránení všetkých prípadných zistených nedostatkov uhradí zostatkových 10% ceny diela. Ďalšie podrobnosti, čo sa týka financovania sú obsiahnuté v Zmluve o dielo. Faktúra bude mať splatnosť 30 dní. 5. Pri zadávaní predmetnej zákazky verejný obstarávateľ postupuje podľa §18, zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení účinnom do 31.10.2015. 6. Žiadosti o súťažné podklady musia byť predložené v slovenskom jazyku. Verejný obstarávateľ bude akceptovať predloženie žiadosti o súťažné podklady a ponuky aj v českom jazyku.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 2 Informácie o ukončenom plnení zmluvy Výzvy na predkladanie ponúk 01/2016
Oznámenia detailne
[01/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
158417
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
2