158434 - Rekonštrukcia MK - ŠTÔLA
Detaily
ID zákazky
158434
Názov
Rekonštrukcia MK - ŠTÔLA
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6931
Hlavný kód CPV
45233300-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
83 101,71
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 1. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:09
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Štôla
IČO
00691836
Mesto
Štôla
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Martin Hajko
Kontaktný email
 obustolasinet.sk
Kontaktný telefón
 +421 527894891
Rozširujúce info
Popis zákazky
Rekonštrukcia miestnych komunikácii je vyvolaná nevyhovujúcim povrchom, súčasný kryt vozovky nespĺňa kritéria kvality a tak znižuje funkčnosť komunikácii. Rekonštrukcia pozostáva z realizácie nových konštrukcií vozovky a nového krytu vozovky. Vetva 1 = 350m, vetva 2 = 125m.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii.
Doplňujúce informácie
1. O súťažné podklady môže záujemca požiadať na základe písomnej žiadosti na kontaktnej adrese : Public tenders, s.r.o., Sibírska 2, 080 01 Prešov. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak požiadajú o súťažné podklady bezprostredne pred lehotou na predkladanie ponúk, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy, ak získali tieto súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby. V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži. V prípade, že si potenciálny záujemca nevyžiada súťažné podklady, koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 2. Ponuku uchádzač doručuje v 3 vyhotoveniach: - 1 x originál, ktorý sa uchádzačom nevracia a ostáva ako súčasť dokumentácie z verejného obstarávania; - 1 x kópia v listinnej podobe - kópia celej ponuky bude súčasťou fotokópie dokumentácie, ktorá bude odstúpená poskytovateľovi NFP; - 1 x kópiu v elektronickej forme na CD alebo DVD nosiči alebo inom elektronickom nosiči vo formáte pdf, vyhotovenú v súlade s §18a zákona, ktorá bude z dôvodu nariadenia podľa § 9 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní odstúpená Úradu pre verejné obstarávanie. Uchádzač v tejto elektronickej podobe ponuky vyčierni (odstráni) informácie, ktoré považuje na obchodné tajomstvo alebo dôverné informácie. Ak uchádzač neoznačí obchodné tajomstvo a dôverné informácie vo svojej ponuke, obstarávateľ zašle Úradu pre verejné obstarávanie ponuku tak, ako bola predložená. Uchádzač je zároveň povinný vo svojej ponuke, vrátane priložených dokladov a dokumentov predkladaných v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči zabezpečiť ochranu osobných údajov podľa zákona č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov. Pod ponukou uchádzača predloženej v elektronickej forme na pamäťovom médiu sa rozumie len tá časť ponuky, ktorá neobsahuje doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 3. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overených kópií všetkých dokladov uvedených podľa bodu III.1 Výzvy na predkladanie ponúk a súťažných podkladov, ak nie je určené inak. 4. Splnenie podmienky účasti možno preukázať v zmysle § 32 ods.11 zákona č.25/2006 Z.z. čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá úspešný uchádzač verejnému obstarávateľovi (v prípade predloženia čestného prehlásenia v ponuke) podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom po vyhodnotení ponúk. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v štátnom/slovenskom jazyku. V súlade s §155q ods. 6 zákona verejný obstarávateľ neumožňuje uchádzačom predkladať ponuku v elektronickej forme. 6. Verejný obstarávateľ neuzavrie zmluvu s uchádzačom, ktorý nemá v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorého subdodávatelia podľa bodu 7, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ ďalej neuzavrie zmluvu s uchádzačom, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač využil na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač využil na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 7. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania. 8. Úspešný uchádzač (Zhotoviteľ) sa zmluvne zaviaže zložiť depozit 5% z celkovej ceny diela bez DPH, na bankový účet verejného obstarávateľa (Objednávateľa), a to najneskôr do 14 dní odo dňa nadobudnutia účinnosti Zmluvy o dielo. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností v zmysle tejto zmluvy, a ktorej porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa, Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvotnú časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. Zhotoviteľ môže namiesto depozitu predložiť objednávateľovi neodvolateľnú bankovú záruku vystavenú bankou. Objednávateľ nie je povinný odovzdať zhotoviteľovi stavenisko, pokiaľ nie je na jeho účet pripísaná plná výška depozitu. V prípade oneskorenia zloženia depozitu na účet objednávateľa nie je zhotoviteľ oprávnený sankcionovať objednávateľa za oneskorené odovzdanie staveniska. 9. Úspešný uchádzač predloží dôkazný dokument o splnení TKP č.6 na dopravu asfaltových zmesí (napr. list vlastníctva a kolaudačné rozhodnutie). Pri realizácií asfaltových krytov sa musia dodržať Technicko kvalitatívne podmienky - Dodávka asfaltových zmesí nasledovne: Vzdialenosť stavby od obaľovacej súpravy nesmie byť väčšia ako 60 km, resp. pri časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí trvať viac ako 90 min. 10. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nepodpísať zmluvu s úspešným uchádzačom vtedy, ak jeho ponuka prevýši predpokladanú hodnotu zákazky. 12. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 2 Informácie o ukončenom plnení zmluvy Výzvy na predkladanie ponúk 02012016_Štôla_MK_vyzva
2016 36 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 19022016_Stôla_MK_vysl
Oznámenia detailne
[02012016_Štôla_MK_vyzva] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
02012016_Štôla_MK_vyzva
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
158434
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
2
[19022016_Stôla_MK_vysl] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM09N
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
19022016_Stôla_MK_vysl
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 2. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
158434
Názov dokumentu
Formulár č. 9 - INFORMÁCIA O UZAVRETÍ ZMLUVY (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
36