Verejný obstarávateľ požaduje dodanie:
1 ks Stroj na prípravu pôdy pred sejbou radličkový kyprič,
1 ks Sejačka bez prihnojovania - pneumatiská,
1 ks Sejačka bez prihnijovania - mechanická,
1 ks Stroj na prípravu pôdy pred sejbou tanierový kyprič,
1 ks Sejačka na presnú sejbu s prihnojovaním a aplikáciu mikrogranúl,
1 ks Nesený riadková kultivátor pre plazivú zeleninu,
1 ks Sejačka na presnú sejbu s prihnojovaním a aplikáciu mikrogranúl,
2 ks Cisterna pre variabilnú aplikáciu organických a anorganických hnojív bez aplikátora,
2 ks Diskový podmietač,
1 ks Kombinovaný stroj na prípravu sejbového lôžka s príslušenstvom s meniteľnými sekciamy,
1 ks Mulčovač na mulčovanie tekvice a iných plazivých plodín,
1 ks Nesený pluh,
2 ks Polonesený pluh,
2 ks Návesný postrekovač,
2 ks Radličkový kyprič,
1 ks Nesený riadkový kultivátor,
1 ks Stroj na prípravu pôdy pred sejbou a vysadzovaním s ryhovaným valcom,
1 ks Sklápací príves,
1 ks Stroj na zber cibuľovej zeleniny,
6 ks Traktor
Technická špecifikácia je podrobne rozpísaná v súťažných podkladoch časť B.1 Opis predmetu zákazky a v Prilohe č. 5.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúky označenej ako "Ostatné", je neverejné, t.j. účasť uchádzačov, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk sa na otvaraní ponuk neumožňuje. Otváranie časti ponúk "Kritéria" z dôvodu použitia elektronickej aukcie je podľa § 43 ods. 3 neverejné, komisia údaje nezverejní a zápisnicu podľa § 41 ods. 5 zákona neodosiela.
Doplňujúce informácie
-Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta, alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu verejneobstaravanie@tomoconsult.sk.
- Žiadosť o zaslanie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania , uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho tel. číslo a emailová adresa, na ktorú sa súťažné podklady budú zasielať.
- Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte Pdf
-Verejný obstarávateľ stanovuje, že oznámenia, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným
obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky emailom v slovenskom jazyku.
Elektronicky na účely tejto súťaže sa bude považovať komunikácia emailom prostredníctvom emailovej adresy
verejneobstaravanie@tomoconsult.sk, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom.
Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje aj pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri
vysvetľovaní ponuky. Elektronická komunikácia je neprípustná pri oznámení o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto.
- Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ak ich získajú v profile . V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky.
- Uchádzač ponuku predloží v listovej podobe osobne alebo zaslaním na poštovú adresu: TOMO Consult, s.r.o., Erenburgova 723/26, 984 01 Lučenec. Spôsob predkladania je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch
- .Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku alebo zrušiť použitý postup v prípade, aj v prípade keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo.
- Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu.
- Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Pprogramu rozvoja vidieka 2014 2020 . V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať.
- Doklady a dokumenty požaduje verejný obstarávateľ predložiťako originály alebo úradné overené kópie podpísané
štatutárnym orgánom uchádzača podľa výpisu z OR a ŽL alebo splnomocnenou osobou. Pri splnomocnení je nutné
predložiť plnú moc. Ponuka uchádzača musí byť predložené na CD/DVD nosiči vo formáte jedného PDF súboru, bližšie špecifikované v súťažných podkladoch.
- Pracovná doba verejného obstarávateľa v prac. dni v čase od 08.00 hod, do 11.00 hod.