158488 - Viacúčelové športové centrum Brezno - IKT vybavenie
Detaily
ID zákazky
158488
Názov
Viacúčelové športové centrum Brezno - IKT vybavenie
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
16407
Hlavný kód CPV
48000000-8
URL linka
Druh zákazky
Tovary
Celková hodnota bez DPH
57 325,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 1. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
MOVING COMPANY, s. r. o.
IČO
46118551
Mesto
Bratislava - mestská časť Ružinov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing.Branislav Katreniak
Kontaktný email
 bkatreniakchello.sk
Kontaktný telefón
 +421 915886326
Rozširujúce info
Popis zákazky
Vybavenie IKT : Ozvučenie priestorov, zabezpečovaci system, Software sprava, Označenie prevádzky, infotabule vrátane inštalácie
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je neverejné
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú v plnom znení uverejnené v profile verejného obstarávateľa. Uverejnené v profile osoby podľa §7budú aj prípadné vysvetlenia a doplnenia súťažných podkladov, záujemcovia si ich môžu priamo stiahnuť z profilu verejného obstarávateľa. Doporučujeme uchádzačom, aby po stiahnutí súťažných podkadov informovali e-mailom osobu podľa § 7 o tom, že si súťažné podklady stiahli a to z dôvodu prípadného vysvetľovania súťažných podkladov. V prípade, že sa záujemca o súťažné podklady rozhodne požiadať o zaslanie súťažných podkladov, bude mu odoslaný link, kde si môže súťažné podklady stiahnuť. Pri spracovaní ponuky uchádzačom je potrebné dbať na špecifické podmienky realizácie diela, ktoré sú popísané v obchodných podmienkach v súťažných podkladoch. V prípade uchádzača, ktorého tvorí skupina dodávateľov zúčastnená na verejnom obstarávaní, požaduje sa na preukázanie podmienok účasti podľa § 28 za všetkych členov skupiny spoločne. Splnenie podmienky účasti podľ a § 26 ods. 1 preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. V prípade, že uchádzač využije na preukázanie technickej/odbornej spôsobilosti technické a odborné kapacity inej osoby, bezohľadu na ich právny vzťah v čase predloženia ponuky, v tomto prípade musí uchádzač verejnému obstarávateľovi preukázať, že pri plnení zmluvy bude môcť reálne disponovať so zdrojmi osoby, ktorej postavenie využíva na preukazovanie technickej a odbornej spôsobilosti v zmysle § 28 ods.2. Túto skutočnosť preukazuje záujemca alebo uchádzač písomnou zmluvou uzavretou s touto osobou, obsahujúcou záväzok osoby, ktorej zdrojmi mieni preukázať svoje finančné a ekonomické postavenie, že táto osoba poskytne plnenie počas celého trvania zmluvného vzťahu. Osoba, ktorej zdroje majú byť použité na preukázanie finančného a ekonomického postavenia musí spĺňať podmienky účasti podľ a § 26, ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, na ktorú boli zdroje záujemcovi alebo uchádzačovi poskytnuté. Ak uchádzač alebo záujemca preukázal finančné a ekonomické postavenie zdrojmi inej osoby a počas trvania rámcovej dohody dôjde k plneniu, ktorého sa preukázanie tyka, uchádzač alebo záujemca je oprávneny toto plnenie poskytnúť len sám, alebo prostredníctvom tej osoby, písomnou zmluvou s ktorou toto postavenie preukázal. V prípade uskutočnenia časti predmetu zákazky pod-dodávateľsky, musí uchádzač preukázať, že každy uvažovany poddodávateľ uvedeny v prílohe 3 návrhu zmluvy spĺňa podmienky účasti vo verejnom obstarávaní tykajúce sa osobného postavenia(§ 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní) vo vzťahu k tej časti zákazky, ktorú má zabezpečiť v poddodávke. Osoba podľa §7 uzná ako rovnocenné osvedčenie vydané príslušnymi orgánmi členskych štátov, alebo iny dôkaz predloženy uchádzačom alebo záujemcom. Splnenie podmienok účasti (doklady podľ a bodov 1. , 2. a 3. a bodu III.1) Vyzvy na predkladanie ponúk) možno preukázať aj spôsobom podľa § 32 ods. 11 ZoVO - čestnym vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému osobe podľa §7 úspešny uchádzač, resp.uchádzači podľ a § 44 ods. 1 ZoVO v čase a spôsobom, určenym Osobou podľa §7. Osoba podľa §7 bude od úspešného uchádzača, resp. uchádzačov, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, požadovať predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v požadovanom rozsahu, forme a platnosti zákona o verejnom obstarávaní, v zmysle bodov 1. , 2. a 3. súťažnych podkladov (v prípade, ak už skôr nepredložili požadované doklady), a to v lehote nie kratšej ako 10 pracovnych dní odo dňa doručenia vyzvy verejného obstarávateľa. Ďalej platia ustanovenia § 44 ods. 1 ZoVO. Ekvivalent finančnej sumy uvedeny v inej mene ako eur, bude prepočítany platnym kurzom NBS inej meny k eur k dátumu zverejnenia tohto oznámenia. Tento prepočet vykoná uchádzač, pričom prepočet bude uvedeny na samostatnom liste hneď ako nasledujúca strana po strane, ktorou sa preukazujú požadované údaje tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v eur a platny kurz. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne overenych kópií všetkych dokladov uvedenych v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania a tychto súťažnych podkladov, ak nie je určené inak. Osoba podľa §7 si vyhradzuje právo neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude vyrazne presahovať finančny limit (predpokladanú hodnotu zákazky), ktory bude mať osoba podľa §7na jej úhradu. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené tymto oznámením o vyhlásení verejného obstarávania a súťažnymi podkladmi, sa riadia príslušnymi ustanoveniami zákona č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. Osoba podľa §7 nesmie uzavrieť zmluvu s úspešným/úspešnými uchádzačom/uchádzačmi, ktorého/ktorých ponuka bola prijatá, v prípade uchádzača/uchádzačov, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 3. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom že: a) dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, v ktorého zastúpení koná Pôdohospodárska platobná agentúra a príjemcom pomoci, ktorým je Objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok a b) dôjde k schváleniu procesu verejného obstarávania. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok, alebo neschválenia procesu verejného obstarávania poskytovateľom NFP, Objednávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. 4. Zhotoviteľ je povinný strpieť výkon kontroly /auditu/ overovania súvisiaceho s dodaním predmetu zákazky a to kedykoľvek počas platnosti a účinnosti predmetnej Zmluvy o poskytnutí NFP vykonávaný v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EU oprávnenými osobami, v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a ES, a poskytnúťim všetku potrebnú súčinnosť.