158495 - Projektová dokumentácia pre potreby obnovy národnej kultúrnej pamiatky Panenská 11 v Bratislave Dom hudby.
Detaily
ID zákazky
158495
Názov
Projektová dokumentácia pre potreby obnovy národnej kultúrnej pamiatky Panenská 11 v Bratislave Dom hudby.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
1701
Hlavný kód CPV
71250000-5
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
55 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 1. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Generálny investor Bratislavy (GIB)
IČO
00698393
Mesto
Bratislava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. René Bábela
Kontaktný email
 rene.babelagib.sk
Kontaktný telefón
 +421 259356111
Rozširujúce info
Popis zákazky
Poskytnutie odborných služieb, ktorých výsledkom musí byť zhotovenie projektovej dokumentácie podľa zámeru obnovy národnej kultúrnej pamiatky Panenská 11 v Bratislave Dom hudby a súvisiach služieb podľa požiadaviek verejného obstarávateľa uvedených v zadávacej dokumentácii.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk vrátane otvárania častí ponúk označených ako "Ostatné" je neverejné. Verejný obstarávateľ umožňuje všetkým uchádzačom, ktorí neboli vylúčení, resp. ktorých ponuka nebola vylúčená účasť na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" v na mieste a v čase oznámenom dotknutým uchádzačom pričom medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk, označených ako Kritériá, bude aspoň päť pracovných dní. Oprávnený zástupca uchádzača, resp. oprávnení zástupcovia uchádzača, ktorí sa zúčastnia otvárania častí ponúk, označených ako Kritériá sa verejnému obstarávateľovi, resp. komisii na vyhodnotenie ponúk zriadenej verejným obstarávateľom podľa § 40 zákona o verejnom obstarávaní, preukážu identifikačným dokladom a dokumentom, z ktorého vyplýva oprávnenie zastupovať uchádzača; to neplatí v prípade, ak oprávnenosť zástupovať uchádzača na otváraní častí ponúk označených ako "Kritériá" vyplýva z dokladu, resp. z dokumentu, alebo informácie, predložených uchádzačom v časti ponuky označenej ako " Ostatné"; v takom prípade sa zástupca, resp.zástupcovia uchádzača preukážu iba identifikačným dokladom.
Doplňujúce informácie
1. Generálny investor Bratislavy, ako verejný obstarávateľ podľa § 6 ods. 1 písm. d) zákona o verejnom obstarávaní uskutočňuje tento postup zadávania zákazky na základe predmetu činnosti uvedeného vo svojej zriaďovacej listine a na základe udelenia plnej moci svojim zriaďovateľom zo dňa 29.07.2015 v mene a na účet svojho zriaďovateľa, ktorým je Hlavné mesto Slovenskej republiky Bratislava, so sídlom: Primaciálne námestie č. 1, 81499 Bratislava - mestská časť Staré Mesto, Slovensko, vnútroštátne identifikačné číslo: 00603481 (ďalej len "zriaďovateľ"), ktorý je verejným obstarávateľom podľa § 6 ods. 1 písm. b) zákona o verejnom obstarávaní, čo rešpektuje postup zadávateľa tejto zákazky v tomto verejnom obstarávaní. 2. V prípade, že uchádzač v tomto postupe zadávania civilnej podlimitnej zákazky na poskytnutie služby bez využitia elektronického trhoviska preukazuje splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní náležitosťou predloženého čestného vyhlásenia musí byť taký obsah čestného vyhlásenia, na základe ktorého bude možné jednoznačne identifikovať splnenie všetkých určených podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky, ktorých sa predložené čestné vyhlásenia týka a spôsob ich preukázania podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v prípade úspešnosti uchádzača. 3. Ak uchádzač preukáže splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní bez splnenia náležitosti uvedených v bode 2. tohto oddielu výzvy na predkladanie ponúk, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo požiadať uchádzača, podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní, o doplnenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v tomto postupe zadávania zákazky na základe dôvodných pochybností o pravdivosti predloženého čestného vyhlásenia. Verejný obstarávateľ v takomto prípade bude postupovať v záujme dodržania princípu transparentnosti tak, aby jeho postup bol preskúmateľný a dotknutého uchádzača v žiadosti o doplnenie predložených dokladov podľa § 32 ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní písomne oboznámi s dôvodmi nadobudnutých pochybností o pravdivosti predloženého čestného vyhlásenia. 4. Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti vyhotovené v inom ako štátnom jazyku, t. j. v slovenskom jazyku, musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka, t. j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. 5.Doklady a dokumenty, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, príp.j čestné vyhlásenie podľa § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní, musia byť v ponuke predložené ako originály alebo ich úradne osvedčené kópie, pokiaľ nie je v zadávacej dokumentácii uvedené inak. Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto verejnom obstarávaní musia byť platné a musia obsahovať pravdivé a neskreslené informácie. Uchádzač, ktorý požadované doklady nepredloží v plnom rozsahu požadovanom verejným obstarávateľom alebo predloží neplatný/é doklad/y, alebo predloží nepravdivé a skreslené informácie, bude z tohto postupu verejného obstarávania vylúčený. 6. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzača so sídlom mimo územia Slovenskej republiky, t.j. doklady vyhotovené v inom ako slovenskom jazyku musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť úradne preložené do štátneho jazyka, t.j. do slovenského jazyka, okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v slovenskom jazyku. 7. Verejný obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným úradom iného členského štátu EÚ, ktorým uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti v tomto postupe verejného obstarávania. Verejný obstarávateľ príjme aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom, ktorý bude v súlade s právnym poriadkom platným v Slovenskej republike. 8. Podrobnosti o uskutočnení elektronickej aukcie sú uvedené v súťažných podkladoch a budú uvedené vo výzve na účasť v elektronickej aukcii u podľa § 43 ods. 7 zákona o verejnom obstarávaní, ktorá bude odoslaná v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní všetkým nevylúčeným uchádzačom po úvodnom úplnom vyhodnotení ponúk v rámci otvárania častí ponúk označených ako "Kritériá". 9. Každá písomná zmluva predložená v tomto postupe zadávania zákazky uchádzačom podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní, resp. podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní musí obsahovať jednoznačné vymedzenie tej časti predmetu zákazky opísanej v súťažných podkladoch a ich prílohách, na ktorú sa zdroje, resp. kapacity uchádzačovi poskytujú inou osobou. 10. Obhliadka objektu, ktorej sa predmet zákazky týka, sa uskutoční dňa 14.1.2016 o 10:00 hod. a 20.1.2016 o 10:00 hod. Bližšie informácie týkajúce sa obhliadky meista sú uvedené v súťažných podkladoch. Kontaktná osoba: Ing. Zdenka Turzíková, telefón: +421-2-593 56 743, e-mail: zdenka.turzikova@gib.sk. Každý záujemca je povinný oznámiť svoju účasť na obhliadke na uvedených kontaktoch najneskôr jeden pracovný deň pred dňom konania obhliadky. 11. Verejný obstarávateľ bude považovať ponuku uchádzača, ktorej celková cena za poskytnutie predmetu zákazky prevýši finančný limit určený predpokladanou hodnotou zákazky, za ponuku, ktorá nesplnila určené náležitosti ponuky a pri vyhodnotení bude postupovať podľa § 42 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní. 12. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu na základe výsledku tohto postupu zadávania zákazky podľa § 45 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neuzavrieť zmluvu s uchádzačom, ktorý nebude mať mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod definovaných v § 12a zákona o verejnom obstarávaní, resp. ktorý nesplní povinnosti podľa § 45 ods. 10, 11 a 12 zákona o verejnom obstarávaní. Konečným užívateľom výhod je akákoľvek fyzická osoba, ktorá sa skutočne (reálne), t. j. fakticky (bez ohľadu na formálno-právny stav) podieľa na podnikaní, riadení alebo kontrole právnickej osoby, fyzickej osoby (podnikateľa) alebo združenia majetku podľa jednotlivých ustanovení § 12a zákona o verejnom obstarávaní. Fakticky znamená konanie na základe akejkoľvek dohody (bez ohľadu na jej formu alebo platnosť), a teda napríklad konanie na základe dohody vyplývajúcej z blízkych osobných alebo rodinných väzieb alebo tiež konanie na základe dohody, ktorá je podľa právneho poriadku protiprávna (napr. § 66a v spojení s § 186a Obchodného zákonníka). Zároveň platí, že formálno-právny stav o vlastníckej a riadiacej štruktúre právnickej osoby uvedený napr. v dokumentoch, ktoré sú obsahom zbierky listín (podľa zákona č. 530/2003 Z. z. o obchodnom registri) sa nemusí zhodovať so stavom faktickým. V takom prípade je pre identifikáciu konečného užívateľa výhod rozhodujúci stav faktický. 13. Spôsob vyžiadania súťažných podkladov: Verejný obstarávateľ poskytuje prístup k súťažným podkladom a ich častiam ako aj k ďalšej doplňujúcej dokumentácii a komunikuje so záujemcami a uchádzačmi v elektronickej forme prostredníctvom portálu s elektronickou adresou www.ezakazky.sk/magistrat. Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady pre záujemcov, ktorí sa na portáli pre túto zákazku zaregistrovali, do určenej lehoty a to po doručení písomnej Žiadosti o účasť, ktorú záujemca vygeneruje na portália túto odošle prostredníctvom poštovej prepravy alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobným doručením do určenej lehoty uvedenej v bode IV.3.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejnej súťaže. Na základe doručenej žiadosti o súťažné podklady na adresu verejného obstarávateľa, bude mať záujemca povolený priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ďalšej doplňujúcej dokumentácii v elektronickej podobe nepretržite pričom o sprístupnení uvedených dokumentov budú záujemcovia ihneď upovedomení notifikačným e-mailom. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia súťažných podkladov a ich prípadné doplnenie uverejňovať na profile ako aj na uvedenom portáli prostredníctvom elektronického prístupu na uvedenej adrese. Postup pri vyžiadaní a poskytnutí súťažných podkladov: - záujemca zadá do internetového vyhľadávača elektronickú adresu www.ezakazky.sk/gib, klikne na názov zákazky, potom klikne na Žiadosť o účasť a prihlási sa do systému nasledovným spôsobom: - ak už záujemca má v systéme zriadené konto, prihlási sa priamo svojimi prihlasovacími údajmi alebo - ak ešte záujemca nemá zriadené konto v systéme, klikne na Registrácia a postupuje podľa pokynov uvedených pre registráciu v systéme priamo na internetovej stránke www.ezakazky.sk, pričom po úspešnom prihlásení si záujemca vygeneruje žiadosť o účasť vo formáte *pdf s časovou pečiatkou, ktorá sa zobrazí v záložke Dokumenty. Vygenerovanú žiadosť o súťažné podklady záujemca vytlačí, potvrdí štatutárnym zástupcom záujemcu, alebo štatutárnym zástupcom záujemcu poverenou osobou spôsobom, ktorý má záujemca uvedený ako spôsob konania menom záujemcu v oficiálnych dokumentoch (podpis/podpisy alebo podpis/podpisy a odtlačok pečiatky) a doručí poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok alebo osobne verejnému obstarávateľovi do termínu uvedenom v bode IV.3.3) tohto oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania na kontaktnú adresu uvedenú v tomto oznámení o vyhlásení verejného obstarávania. Z uvedeného dôvodu verejný obstarávateľ v prípade poskytovania súťažných podkladov a vysvetlenia resp. doplnenia súťažných podkladov nebude komunikovať písomne v listovej forme s jej doručovaním poštovou zásielkou alebo iným prepravcom listových zásielok resp. osobne. V prípade vysvetlenia informácií uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a súťažných podkladov alebo inej doplňujúcej dokumentácii môže záujemca požiadať najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk spôsobom uvedeným v súťažných podkladoch.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Služby týkajúce sa výpočtu stavebných nákladov
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Bratislava, Slovensko.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Nie
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
158495
Názov položky
--
Kód CPV
71324000-5
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Služby týkajúce sa výpočtu stavebných nákladov
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 4 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE VO01/2016
2016 154 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk 240 - WYS
Oznámenia detailne
[VO01/2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO01/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
158495
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
4
[240 - WYS] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
240 - WYS
Dátum zverejnenia vo vestníku
10. 8. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
158495
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
154