158501 - Rekonštrukcia opevnenia koryta potoka v obci Černina
Detaily
ID zákazky
158501
Názov
Rekonštrukcia opevnenia koryta potoka v obci Černina
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5549
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
124 169,41
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 1. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Černina
IČO
00322881
Mesto
Černina
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Silvia Žinčáková, Ing.Gajdošová
Kontaktný email
 oucerninagmail.com
Kontaktný telefón
 +421 577795226
Rozširujúce info
Popis zákazky
Trasa potoka Černina má vyrovnané smerové vedenie v dĺžke 244 m v starom koryte a nemení smerové pomery . Preteká stredom obce súbežne s miestnou komunikáciou na oboch stranách . V južnej časti je tok prekrytý bet. panelmi na dĺžke 80m , kde sa v nadzemnej časti nachádza park a oddychová zóna s ihriskom pre deti. V strednej časti v km 0,09066 je mostík šírky 8m a pokračuje cez vývarisko ďalej otvoreným lichobežníkovým korytom z dlažby z lomového kameňa na sever obce okolo kostola a obecného úradu. V km ,21160 sa nachádza druhý betónový mostík šírky 5m. Nové brehové opevnenie sa začína od km 0,21431 do konca trasy. Trasa pokračuje pravostranným kružnicovým oblúkom s polomerom R=6m v stiesnených priestorových pomeroch z dôvodu vlastníckych hraníc pozemku koryta toku investrora za rodinný dom č.25 a ľavostranným oblúkom R=10m vedie ďalej súbežne s miestnou komunikáciou na koniec úseku.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Žiadosti o súťažné podklady prosíme doručiť buď písomne na adresu verejného obstarávateľa alebo elektronicky na adresu:dgajdosova@centrum.sk .Žiadosť by mala obsahovať identifikačné údaje žiadateľa/obchodné meno, adresu,IČO,DIČ/, e-mailovu adresu žiadateľa. 2.Verejný obstarávateľ uprednostňuje taktiež elektronickú komunikáciu. 3.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 4.V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 5.V súlade s § 49a ods. 1 písm. a) zákona o verejnom obstarávaní SP budú zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na stránke ÚVO vrátane všetkých doplnení, vysvetlení a pod. Uchádzač predloží ponuku v listinnej podobe (jedno originálne vyhotovenie a jedna kópia totožná s originálom) s uvedením obchodného mena a sídla záujemcu s označením:Revitalizácia verejného priestranstva- PONUKA -NEOTVÁRAŤ, poštou, kuriérnou službou alebo osobne na adresu verejného obstarávateľa a v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov jeden súbor vo formáte PDF v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom informačnej povinnosti podľa § 9 ods. 6 zákona o VO. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval osobné údaje podľa zák. č. 428/2002 Z.z. o ochrane osobných údajov, v znení neskorších predpisov, je uchádzač povinný zabezpečiť nečitateľnosť takýchto údajov na príslušnej listine alebo dokumente v elektronickej podobe alebo zabezpečiť pre osobu podľa § 7 súhlas so spracúvaním týchto osobných údajov na účely verejného obstarávania. Ak by ktorýkoľvek doklad podľa uchádzača obsahoval obchodné tajomstvo, je uchádzač povinný toto označiť. Pri zadávaní predmetnej zákazky verejný obstarávateľ postupuje podľa §18, zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení účinnom do 31.10.2015. Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Tieto sú sú súčasťou súťažných podkladov (Návrh Zmluvy o dielo). V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). Všetky doklady a dokumenty požadované na preukázanie splnenia podmienok účasti (okrem výkazov ziskov a strát alebo výkazov a príjmoch a výdavkoch) musia byť predložené verejnému obstarávateľovi v originálnom vyhotovení alebo ako úradne overená kópia dokumentu, pokiaľ nie je výslovne uvedené inak. Dodávateľ Projektu je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača nepodpísať zmluvu o dielo v prípade, ak nebude akceptovaný priebeh verejného obstarávania a zo strany poskytovateľa NFP nebudú pridelené finančné prostriedky. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 4 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 2016/p
2016 79 Informácie o výsledku verejného obstarávania informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary) 2016/4
Oznámenia detailne
[2016/p] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/p
Dátum zverejnenia vo vestníku
7. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
158501
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
4
[2016/4] informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/4
Dátum zverejnenia vo vestníku
27. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IP
Kód podtypu oznámenia
IPT
ID zákazky
158501
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
79