158527 - Rekonštrukcia – dostavba areálu pre šport a oddych
Detaily
ID zákazky
158527
Názov
Rekonštrukcia – dostavba areálu pre šport a oddych
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4924
Hlavný kód CPV
45212200-8
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
116 555,50
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
27. 1. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Vasiľov
IČO
00314943
Mesto
Vasiľov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing.Štefan Guričan
Kontaktný email
 obecvasilov12gmail.com
Kontaktný telefón
 +421 902570270
Rozširujúce info
Popis zákazky
SO 01 : Úprava verejného priestranstva (chodníky, spevnené plochy, trhovisko) SO 02 : Oplotenie SO 03 : Mobiliár (detské ihrisko, striedačky, lavičky, smetné koše) SO 04 : Multifunkčné ihrisko (minifutbal, volejbal, tenis) SO 05 : Osvetlenie areálu (stožiare s lampami, vypínače, napojenie na zdroj NN) Novovybudovaná plocha areálu je rozdelená na tri časti. Prvá sa nachádza hneď pri hlavnom vstupe cez dvojkrídlovú bránu oplotenia. Je to plocha rozmerov 13x 26m, určená na spoločenské akcie ľudí, príležitostné kolotoče, umiestnenie jarmočných stánkov. Jej povrch je tvorený betónovou dlažbou s možnosťou pojazdu autami. Okrem hlavnej vstupnej brány rozmerov 6 x 2m vedú na areál, ktorý bude celý oplotený novovybudovaným tenisovým oplotením v 3,0m s výplňou zo štvorhranného poplastovaného pletiva ešte dve menšie jednokrídlové bráničky rozmerov 1 x 2m. Brány sú umiestnené od severu aj od juhu parcely. Jednotlivé tyčové prvky oplotenia budú kotvené do zeme zabetónovaním do vopred vykopaných jám. Podrobný opis prác, ktoré je potrebné vykonať je v projektovej dokumentácii s výkazom výmer, ktorá je prílohou súťažných podkladov. Ponuku je potrebné vypracovať podľa priloženého výkazu výmer v súlade s projektovou dokumentáciou. V prípade, že v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer bude konkrétny typ tovaru, alebo výrobca je možné v ponuke použiť ekvivalentný výrobok spĺňajúci minimálne požadované parametre.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: - vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke - vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami súťaže určenými obstarávateľom - čestné vyhlásenie, že každý prípadný subdodávateľ spĺňa alebo najneskôr v čase plnenia bude spĺňať podmienky podľa § 26 ods. 1; Žiadosti o súťažné podklady budú prijímané a súťažné podklady budú vydávané v pracovných dňoch od 08°° do 15°°hod. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou a elektronicky. Súťažné podklady budú vydávané osobne, elektronicky alebo poštou. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 písm. a) až d); 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO. V súvislosti s §155q ods. 6 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015 V súvislosti s § 45 ods. 9 Zákona č. 25 o verejnom obstarávaní bude úspešný uchádzač alebo uchádzači povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod.