158576 - BEZPEČNOSTNÝ SYSTÉM V OBCI FRIČKA
Detaily
ID zákazky
158576
Názov
BEZPEČNOSTNÝ SYSTÉM V OBCI FRIČKA
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5460
Hlavný kód CPV
45317000-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
111 937,85
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
25. 1. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Frička
IČO
00321940
Mesto
Frička
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Vasil Hudák
Kontaktný email
 obecfrickazoznam.sk
Kontaktný telefón
 +421 544794121
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je vybudovanie komplexného a technicky a ekonomicky efektívneho bezpečnostného systému v obci za účelom zvýšenia bezpečnosti občanov a jej návštevníkov, zabezpečenie prevencie proti vandalizmu na verejných priestranstvách, úsporu finančných prostriedkov a skvalitnenie úžitkových parametrov. Bezpečnostný systém bude pozostávať z kamerového systému, dohľadového systému, zlepšenia osvetlenia verejných priestranstiev a vybudovanie varovného systému obyvateľstva ako aj návštevníkov obce.
Informácie o otváraní ponúk
Zástupcovia uchádzačov, ktorí predložili ponuku v lehote stanovenej na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na zastupovanie (v takom prípade záujemca predloží kópiu splnomocnenia na zastupovanie).
Doplňujúce informácie
(1) Súťažné podklady si záujemcovia vyzdvihnú v profile verejného obstarávateľa vedenom v súlade s § 113 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile najvhodnejšie až do termínu na predkladanie ponúk vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke www.uvo.gov.sk. (2) Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predložením ponuky, dokladov ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti a iných dokladov, súvisiacich s touto výzvou znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi, a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. (3) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť túto súťaž, alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk, ak sa podstatne zmenia okolnosti za ktorých bola súťaž zverejnená alebo ak nastane niektorá z okolností uvedených v § 46 zákona o verejnom obstarávaní. (4) V rámci platobných podmienok nebude poskytnutý preddavok a ani zálohová platba medzi objednávateľom a dodávateľom. (5) Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. (6) V súlade s § 155q ods. 6 zákona o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ do 31. augusta 2016 postupovať podľa § 18 v znení účinnom do 31. októbra 2015. (7) Vysvetľovanie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch sa bude uskutočňovať spôsobom a v lehotách podľa § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní. (8) Splnenie podmienky účasti možno podľa § 32 ods. 11 zákona preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží úspešný uchádzač podľa § 44 ods.1 zákona v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. (9) Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Tieto sú sú súčasťou súťažných podkladov (Návrh Zmluvy o dielo). V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). (10) Ďalšie postupy, vzťahy, termíny, povinnosti a pod. viažuce sa k vyhlásenému postupu verejného obstarávania, ktoré nie sú popísané alebo špecifikované vo výzve na predloženie ponúk a súťažných podkladoch, sa riadia všeobecnými ustanoveniami zákona o verejnom obstarávaní v platnom znení.