158605 - Rekonštrukcia chodníkov v obci Dolná Trnávka
Detaily
ID zákazky
158605
Názov
Rekonštrukcia chodníkov v obci Dolná Trnávka
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5357
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
99 671,64
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 1. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dolná Trnávka
IČO
00320579
Mesto
Dolná Trnávka
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Tomáš Monosza
Kontaktný email
 verejneobstaravanietomoconsult.sk
Kontaktný telefón
 +421 903547093
Rozširujúce info
Popis zákazky
SO 01 - Rekonštrukcia chodníka HLAVNÉHO v obci Dolná Trnávka - Chodník spája všetky priľahlé nehnuteľnosti a je pešou prepájajúcou komunikáciou k dôležitým objektom ako obecný úrad, obchodná jednotka, autobusová zastávka, kostol, cintorín a pripájajú sa na neho iného chodníky do častí obce. Prechody na druhú stranu obce sú zabezpečené riadnym zvislým a vodorovným značením. SO 02 - Rekonštrukcia chodníka DO DOLNÝCH ZEMÍ - Ľavostranný chodník spája všetky priľahlé nehnuteľnosti a je pešou prepájajúcou komunikáciou k dôležitým objektom v predĺžení na chodník HLAVNÝ ako obecný úrad, obchodná jednotka, autobusová zastávka, kostol, cintorín. SO 03 - Rekonštrukcia chodníka NA BREZINKY - Chodník plní funkciu pešej dostupnosti obyvateľov rodinných domov z Breziniek s centrom obce, spája aj všetky priľahlé nehnuteľnosti a je najkratšou pešou komunikáciou k dôležitým objektom, pripája sa na chodník HLAVNÝ a tým na obecný úrad, obchodnú jednotku, autobusovú zastávku, kostol, ihrisko, cintorín. SO 04 - Rekonštrukcia chodníka BZEROVÉHO - Chodník plní funkciu pešej dostupnosti obyvateľov rodinných domov z rovinatej SV časti obce, spája všetky nehnuteľnosti priľahlé aj v predĺžení s centrom obce a je najkratšou pešou komunikáciou k dôležitým objektom k obecnému úradu, obchodnej jednotke, autobusovú zastávke, kostolu, ihrisku, cintorínu. SO 05 - Rekonštrukcia chodníka NA KŇAZOVOM - Chodník s miestnym názvom Na Kňazovom plní funkciu pešej dostupnosti obyvateľov rodinných domov v časti obce s centrom obce, spája aj všetky priľahlé nehnuteľnosti a je najkratšou pešou komunikáciou k dôležitým objektom,nepriamo sa pripája na chodník HLAVNÝ a tým aj na obecný úrad, obchodnú jednotku, autobusovú zastávku, kostol, ihrisko, cintorín .
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie. -Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov, ktorých ponuky boli doručené v lehote na predkladanie ponúk na adresu uvedenú na doručenie ponúk v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
-Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta, alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu verejneobstaravanie@tomoconsult.sk. - Žiadosť o zaslanie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania , uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho tel. číslo a emailová adresa, na ktorú sa súťažné podklady budú zasielať - Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte Pdf a Word - Verejný obstarávateľ stanovuje, že oznámenia, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky emailom v slovenskom jazyku. Elektronicky na účely tejto súťaže sa bude považovať komunikácia emailom prostredníctvom emailovej adresy verejneobstaravanie@tomoconsult.sk, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje aj pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky. Elektronická komunikácia je neprípustná pri oznámení o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. - Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ak ich získajú v profile . V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. - Uchádzač ponuku predloží v listovej podobe osobne alebo zaslaním na poštovú adresu: TOMO Consult, s.r.o. Erenburgova 723/26, 984 01 Lučenec. Spôsob predkladania je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch - Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. - Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Programu rozvojarozvoja vidieka SR 2014-2020. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. - Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky uvedené osobitné podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov Opis predmetu zákazky a sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo. - Doklady a dokumenty požaduje verejný obstarávateľ predložiťako originály alebo úradné overené kópie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača podľa výpisu z OR a ŽL alebo splnomocnenou osobou. Pri splnomocnení je nutné predložiť plnú moc. - Pracovná doba verejného obstarávateľa v prac. dni v čase od 08.00 hod, do 11.00 hod
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 5 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy 1-dolnatrnavka-vo/2016
Oznámenia detailne
[1-dolnatrnavka-vo/2016] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1-dolnatrnavka-vo/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
158605
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
5