158625 - Oplotenie obecného cintorína v Hrušove a informačná tabuľa
Detaily
ID zákazky
158625
Názov
Oplotenie obecného cintorína v Hrušove a informačná tabuľa
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6023
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
56 875,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
28. 1. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Hrušov
IČO
00328308
Mesto
Hrušov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Erika Szabadosová , poverená VO
Kontaktný email
 obechrusovstonline.sk
Kontaktný telefón
 +421 587961522
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia oplotenia obecného cintorína v Hrušove a informačnej tabule
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa §100 odsek 6 zákona o verejnom obstarávaní. Účasť na otváraní ponúk sa umožní oprávneným osobám. Na otváraní obálok sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Predmet zákazky bude spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku( ďalej len NFP), preto je dodávateľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. Zmluva nadobudne platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť až dňom účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP medzi prijímateľom pomoci a Poskytovateľom pomoci(NFP) na predmet zmluvy. V prípade neschválenia žiadosti o NFP respektíve nenadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, stráca táto zmluva platnosť. 2. Súťažné podklady budú poskytované elektronicky na kontaktnú e-mailovú adresu, ktorú záujemca uvedie v žiadosti o súťažné podklady. Záujemca zároveň potvrdí obdržanie súťažných podkladov formou spätného e-mailu. Kontaktná osoba Erika Szabadosová mob.: 0905 921 307 , resp. e-mail.: hrusovvo@gmail.com. Súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa. Prípadné vysvetľovanie ponúk , resp. upresnenie bude prebiehať tiež cez profil verejného obstarávateľa. Obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. 3. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. 4. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov jeden súbor vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO. 5. Ak úspešný uchádzač odmietne uzavrieť zmluvu, alebo nesplní povinnosť stanovenú zákonom voči verejnému obstarávateľovi , verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, ktorý sa umiestnil ako druhý v poradí. 6. Ostatné požiadavky na predmet zákazky sú uvedené v časti B.1 Opis predmetu zákazky súťažných podkladov. 7. Minimálna lehota viazanosti ponúk sa stanovuje do 31.12.2016. 8. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa §18 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31, októbra 2015. 9. Verejný obstarávateľ pri uzavretí zmluvy bude postupovať podľa §45 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní. 10. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 5 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy 2/OPL/2016
2016 56 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania HR/Opl/2016
Oznámenia detailne
[2/OPL/2016] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2/OPL/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
158625
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
5
[HR/Opl/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM09N
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
HR/Opl/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158625
Názov dokumentu
Formulár č. 9 - INFORMÁCIA O UZAVRETÍ ZMLUVY (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
56