158701 - Rekonštrukcia kultúrneho domu Hažín nad Cirochou.
Detaily
ID zákazky
158701
Názov
Rekonštrukcia kultúrneho domu Hažín nad Cirochou.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6855
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
124 701,96
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 1. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Hažín nad Cirochou
IČO
00690082
Mesto
Hažín nad Cirochou
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. František Bližinský, Ing.Anton Klajban
Kontaktný email
 romingsrogmail.com
Kontaktný telefón
 +421 577755480
Rozširujúce info
Popis zákazky
Objekt pozostáva zo samostatného vstupu do kultúrneho domu a samostatného vstupu do administratívnej budovy Obecného úradu. Obvodové nosné murivo hrúbky 440 mm je zrealizované z tehál Porobetherm 440x238x250 mm + zateplenie hrúbky 50 mm polystyrénom, na ktorý sa naniesla lepiaca stierka extherm klebe Spachtel V 2001, sklotextilná mriežka extherm. Na tejto sa previedla lepiaca stierka extherm klebe Spachtel V 2001, potom penetrácia podkladu Exthermom kwartscoat a následne fasádna silikónová omietka Basf Prince Color Multiputz hr. 2 mm + príslušný farebný pigment podľa výkresovej dokumentácie. Spoločenská sala je orientovaná na južnú časť pozemku v línií hranice parcely p.č. 123/2 a parcely p.č. 123/1 k.ú. Hažín n/C. Kancelárie obecného úradu sú orientované na východnú a západnú svetovú stranu. Na severozápadnú stranu je orientované átrium, ktoré slúži ako východ zo spoločenskej miestnosti a nástup do vývarovne kuchyne.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne elektronicky. Žiadosti o súťažné podklady prosíme doručiť podpísané štatutárom alebo splnomocnenou osobou buď písomne na adresu verejného obstarávateľa alebo elektronicky na adresu: romingsro@gmail.com (sken). Žiadosť by mala obsahovať identifikačné údaje žiadateľa/obchodné meno, adresu, IČO,DIČ/, e-mailovu adresu žiadateľa. 2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 3.V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 4.Pri zadávaní predmetnej zákazky verejný obstarávateľ postupuje podľa §18, zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení účinnom do 31.10.2015. 5.Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Tieto sú súčasťou súťažných podkladov (Návrh Zmluvy o dielo). V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). 6. Dodávateľ Projektu je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača nepodpísať zmluvu o dielo v prípade, ak nebude akceptovaný priebeh verejného obstarávania a zo strany poskytovateľa NFP nebudú pridelené finančné prostriedky. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 78 Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky Informácie o výsledku verejného obstarávania 155/2016
Oznámenia detailne
[155/2016] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
155/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IB
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
158701
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
78