158726 - Rekonštrukcia multifunkčnej budovy v Ipeľských Uľanoch
Detaily
ID zákazky
158726
Názov
Rekonštrukcia multifunkčnej budovy v Ipeľských Uľanoch
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6511
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
103 856,56
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 1. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Ipeľské Úľany
IČO
00587532
Mesto
Ipeľské Úľany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Miloslav Bobík
Kontaktný email
 miloslavbobikgmail.com
Kontaktný telefón
 +421 903618417
Rozširujúce info
Popis zákazky
V rámci rekonštrukcie sa plánuje výmena všetkých okien a vchodových dverí za plastické, zateplenie fasády a stropnej konštrukcie celej budovy . Všetky tieto navrhované zmeny resp. plánované rekonštrukčné a modernizačné stavebné práce smerujú k lepšiemu využitiu energií a vedú k úspornejšej prevádzke celej multifunkčnej budovy. Bližšie uvedené v súťažných podkladoch Opis predmetu zákazky
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní ponúk za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu uchádzača o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie. -Na otváraní ponúk verejný obstarávateľ zverejní obchodné mená, sídla alebo miesta podnikania všetkých uchádzačov, ktorých ponuky boli doručené v lehote na predkladanie ponúk na adresu uvedenú na doručenie ponúk v týchto súťažných podkladoch a ich návrhy na plnenie kritérií
Doplňujúce informácie
Súťažné podklady budú poskytnuté záujemcovi na základe písomnej žiadosti doručenej na adresu kontaktného miesta, alebo na základe žiadosti zaslanej elektronickou poštou na adresu miloslavbobik@gmail.com. - Žiadosť o zaslanie súťažných podkladov musí obsahovať kompletné identifikačné údaje žiadateľa - názov, adresa sídla, adresa doručovania , uvedený predmet žiadosti, meno referenta zodpovedného za žiadosť, jeho tel. číslo a emailová adresa, na ktorú sa súťažné podklady budú zasielať - Po prijatí kompletnej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov budú tieto záujemcovi odoslané elektronicky vo formáte Pdf a Word - Verejný obstarávateľ stanovuje, že oznámenia, odovzdávanie podkladov a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom sa bude uskutočňovať elektronicky emailom v slovenskom jazyku. Elektronicky na účely tejto súťaže sa bude považovať komunikácia emailom prostredníctvom emailovej adresy miloslavbobik@gmail.com, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ stanovuje aj pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky. Elektronická komunikácia je neprípustná pri oznámení o neprijatí ponuky, oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, oznámení o vylúčení ponuky, pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk a pri uplatnení revíznych postupov, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. - Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj vtedy ak ich získajú v profile . V prípade, že verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje , resp. kontaktné údaje záujemcov, nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. - Uchádzač ponuku predloží v listovej podobe osobne alebo zaslaním na poštovú adresu: Miloslav Bobík, Písecká 745/9, 990 01 Veľký Krtíš. Spôsob predkladania je bližšie špecifikovaný v súťažných podkladoch - .Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku alebo zrušiť použitý postup v prípade, aj v prípade keď sa podstatne zmenia okolnosti, za ktorých sa verejné obstarávanie vyhlásilo. - Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku, preto je dodávateľ, povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. - Zmluva nadobúda účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným vykonávateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je objednávateľ, a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku z Programu rozvoja rozvoja vidieka SR 2014-2020. V prípade neuzavretia zmluvy o nenávratný finančný príspevok v rámci uvedeného programu, verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo využiť inštitút odkladacej podmienky a následne zmluvu anulovať. - Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky uvedené osobitné podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov Opis predmetu zákazky a sú uvedené v návrhu Zmluvy o dielo, článok XI. - Doklady a dokumenty požaduje verejný obstarávateľ predložiťako originály alebo úradné overené kópie podpísané štatutárnym orgánom uchádzača podľa výpisu z OR a ŽL alebo splnomocnenou osobou. Pri splnomocnení je nutné predložiť plnú moc. - Pracovná doba verejného obstarávateľa v prac. Dni v čase od 08.00 hod, do 11.00 hod
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 7 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1-ip.ulany-vo/2016
2017 211 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 1-ip.ulany-vo/2016
Oznámenia detailne
[1-ip.ulany-vo/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1-ip.ulany-vo/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158726
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
7
[1-ip.ulany-vo/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1-ip.ulany-vo/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
26. 10. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158726
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
211