158734 - Prístavba, nadstavba a stavebné úpravy rodinného domu na účelové zariadenie vidieckeho cestovného ruchu
Detaily
ID zákazky
158734
Názov
Prístavba, nadstavba a stavebné úpravy rodinného domu na účelové zariadenie vidieckeho cestovného ruchu
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
17804
Hlavný kód CPV
45212000-6
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
614 160,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
29. 1. 2016 16:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
EUCA, s.r.o.
IČO
45318760
Mesto
Ružomberok
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Jozef Jaroš
Kontaktný email
 jaros.jozefvogmail.com
Kontaktný telefón
 +421 907870067
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom projektu je prístavba, nadstavba podkrovia a stavebné úpravy existujúceho rodinného domu za účelom využitia objektu pre nízkokapacitné ubytovanie (12 lôžok) vrátane zázemia a doplnkového relaxačného zariadenia s cieľom poskytovania rekreačných a relaxačných činností. Ubytovanie by malo spĺňať požiadavky náročnejšieho klienta, ktorý využíva prírodné a kúpeľné danosti obce Lúčky. Celková kapacita ubytovacieho zariadenia sú 6 stálych lôžok a 6 prísteliek. Súčasťou projektu je aj wellnes a záhradný altánok s vonkajším ohniskom a sedením a záhrada s detským ihriskovým systémom. V rámci projektu sa rieši aj výstavba novej prípojky nízkeho napätia a plynu.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk Ostatné je neverejné
Doplňujúce informácie
1) Súťažné podklady a vysvetlenia prípadne opravy súťažných podkladov budú záujemcom k dispozícii na profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk a na kontaktnom mieste uvedenom v bode I.1. Výkresovú a technickú dokumentáciu projektu obdržia záujemcovia na CD nosiči po zaplatení poplatku 20,- € Verejný obstarávateľ poskytuje neobmedzený prístup k súťažným podkladom a ostatným informáciám (okrem projektovej dokumentácie) elektronickými prostriedkami na profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk a na kontaktnom mieste uvedenom v bode I.1. Verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom sledovať zákazku v profile najvhodnejšie až do termínu na predkladanie ponúk vzhľadom k tomu, že všetky vysvetlenia a zmeny súťažných podkladov a prípadné ďalšie informácie k zákazke, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto súťaži budú priebežne zverejňované v profile verejného obstarávateľa v dokumentácii k príslušnej zákazke na stránke www.uvo.gov.sk . 2)Odovzdávanie podkladov a dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a uchádzačmi možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou. Pri čo najskoršom/najrýchlejšom poskytnutí informácií spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť ich obsah alebo podaných elektronickými prostriedkami bez zaručeného elektronického podpisu podľa osobitného zákona, doručia sa tieto informácie aj v písomnej forme najneskôr do 3 (troch) dní odo dňa odoslania tejto informácie. Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie poskytnutej spôsobom, ktorým nemožno trvalo zachytiť jej obsah alebo podanej elektronickými prostriedkami bez zaručeného elektronického podpisu podľa osobitného zákona a informácie vyhotovenej v písomnej forme, doručenej osobne alebo poštovou zásielkou, rozhodujúca je písomná forma. 3)Uchádzači predložia originály alebo úradne osvedčené kópie dokladov, ktoré sú platné k termínu predloženia ponuky. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku v súlade s § 19 ods. 3 zákona č. 25/2006 Z.z.. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 4) Záujemca musí podať žiadosť o vysvetlenie oznámenia a súťažných podkladov tak, aby bolo možné poskytnúť vysvetlenie v lehote určenej zákonom o verejnom obstarávaní. 5) Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať. Plnenie zmluvy bude až po pridelení NFP. 6). Ďalšie osobitné podmienky. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: 6.1) Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b)Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. 6.2) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača na zloženie výkonovej bankovej záruky, t.j. zábezpeky na vykonanie prác, riadne splnenie svojich záväzkov a na riadne uskutočnenie predmetu zmluvy. Výkonová banková záruka bude slúžiť na garanciu vecného a finančného plnenia harmonogramu realizácie, odovzdanie príslušných dokladov a certifikátov, dodržanie kvality diela, odstránenie závad, dodržanie zmluvných podmienok a vymožiteľnosť zmluvných pokút a sankcií. Výška záruky je stanovená ako 20% z celkovej ceny diela (bez DPH). Namiesto zloženia záruky môže zhotoviteľ predložiť bankovú záruku.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 7 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 01/V0/2016
2016 68 Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania 1/VO/2016
Oznámenia detailne
[01/V0/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/V0/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
12. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158734
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
7
[1/VO/2016] Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM09N
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
1/VO/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 4. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
ID zákazky
158734
Názov dokumentu
Formulár č. 9 - INFORMÁCIA O UZAVRETÍ ZMLUVY (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
68