158737 - Rekonštrukcia zateplenia strechy a výmena výplne otvorov na Kultúrnom stredisku v Dolnej Krupej.
Detaily
ID zákazky
158737
Názov
Rekonštrukcia zateplenia strechy a výmena výplne otvorov na Kultúrnom stredisku v Dolnej Krupej.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4720
Hlavný kód CPV
45212000-6
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
165 876,65
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dolná Krupá
IČO
00312398
Mesto
Dolná Krupá
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Teofil Mihalovič
Kontaktný email
 starostadkmail.t-com.sk
Kontaktný telefón
 +421 335577101 / 335577253
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je kompletná rekonštrukcia zateplenia strešného plášťa ako aj výmena všetkých drevených výplní otvorov. Oceľové dvojkrídlové dvere v počte 4 kusov sa povrchovo upravia novým náterom. PD rieši aj povrchovú úpravu vonkajšieho schodiska ako aj jeho oceľové zábradlie.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky v termíne na predkladanie ponúk. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukážu na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a kópiou výpisu z obchodného alebo živnostenského registra.
Doplňujúce informácie
1. O súťažné podklady, ktoré budú vyhotovené v listinnej a elektronickej forme na CD nosiči je možné požiadať do uplynutia lehoty na predkladanie ponúk a to písomne: 1.1 doručením žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov osobne, poštou alebo inou doručovateľskou službou na adresu verejného obstarávateľa, 1.2 telefonicky alebo e-mailom, v danom prípade svoju žiadosť doplní záujemca doručením písomnej žiadosti podľa bodu 1.1 2.1 Písomná žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov musí obsahovať: - identifikačné údaje záujemcu - kontaktné údaje záujemcu v rozsahu - kontaktná osoba, tel. číslo a e-mailová adresa identifikačné údaje. 2.2 Verejný obstarávateľ v súvislosti s podaním žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj napriek tomu, že kompletné súťažné podklady budú zverejnené v profile verejného obstarávateľa na www.uvo.gov.sk a majú možnosť si ich stiahnuť. Dané odporúčanie je za účelom evidencie záujemcov pre zabezpečenie doručovania vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. 3. Záujemca, uchádzač môže požiadať verejného obstarávateľa o vysvetlenie požiadaviek a podmienok uvedených vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch. 3.1 Verejný obstarávateľ vysvetlenie poskytne všetkým známym záujemcom podľa § 100 ods. 1 písm. e.) zákona o verejnom obstarávaní, najneskôr však šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk ak o to záujemca požiadal v primeranej lehote. 3.2 Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v listinnej podobe v takej lehote, aby verejný obstarávateľ zabezpečil doručenie vysvetlení najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk v zmysle zákona o verejnom obstarávaní. 4. Upozornenie uchádzačov a záujemcov viažúce sa k registrácií konečných užívateľov výhod : Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov a uchádzačov, že v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk s úspešným uchádzačom ak táto zmluva nebude v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom a ktorý poskytne na jej uzavretie riadnu súčinnosť podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní. 4.1 Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona o verejnom obstarávaní, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy (s príslušným podielom subdodávok uvedených v danom ustanovení zákona o verejnom obstarávaní), nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 4.2 Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní , ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Iné požiadavky, upozornenia a informácie: 5. Objednávateľ neposkytuje na plnenie predmetu zmluvy preddavok alebo zálohové platby. 6. Úspešný uchádzač predloží ku dňu podpísania zmluvy doklad o uzatvorení poistenia zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa, ktoré bude platné počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky. 7. Uzatvorenie zmluvy, platnosť a účinnosť: Verejný obstarávateľ uzatvorí s úspešným uchádzačom zmluvu v lehote viazanosti ponúk za dodržania podmienok uvedených v § 45 zákona o verejnom obstarávaní. Táto zmluva nadobudne platnosť dňom jej podpísania oboma zmluvnými stranami a účinnosť dňom nasledujúcim po dni jej zverejnenia v súlade s § 47a Občianskeho zákonníka.