Komplexná rekonštrukcia priestorov oddelenia 2.D na 3. NP traktu D. Hlavným dôvodom rekonštrukcie je nevyhovujúca elektroinštalácia. Nosnou časťou rekonštrukcie je kompletná rekonštrukcia elektroinštalácie, silnoprúd a slaboprúd vrátane dorozumievacieho systému pacient sestra. V nadväznosti nato pôjde o stavebné úpravy s tým súvisiace vrátane výmeny okien (v súlade s rozhodnutím krajského pamiatkového úradu), podlahových krytín, vysprávok, maliarskych a natieračských prác a projektu skutočného vyhotovenia stavby.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie častí ponúk označených ako ,,Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené medzi odoslaním oznámenia a otváraním častí ponúk označených ako ,,Kritériá", musí byť aspoň päť pracovných dní.
Doplňujúce informácie
Prehliadka miesta uskutočnenia zákazky je povinná. Pri prehliadke miesta uskutočnenia zákazky uchádzači získajú potrebné informácie nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s prehliadkou idú na ťarchu uchádzača. Bez účasti na prehliadke miesta uskutočnenia zákazky nebude uchádzač schopný vypracovať relevantnú ponuku. V prípade, že ponuku podá uchádzač, ktorí sa nezúčastnil prehliadky, takáto ponuka nebude hodnotená a bude neotvorená vrátená uchádzačovi.
Prehliadka miesta uskutočnenia zákazky (vzhľadom nato, že ide o prehliadku oddelenia v liečebnej prevádzke) sa uskutoční v dvoch termínoch: dňa 18.01.2016 o 8.30 hod. a dňa 25.01.2016 o 8.30 hod. Predpokladaný čas prehliadky bude 2 hodiny. Uchádzači, ktorí prejavia záujem o vykonanie prehliadky miesta uskutočnenia zákazky, sa vo vyhlásenom termíne stretnú v rokovacej miestnosti riaditeľstva NÚTPCHaHCH Vyšné Hágy. Kontaktnou osobou bude vedúci technického oddelenia Mgr. František Ohalek, tel.: 052/4414 415, fax: 052/4497 715.
Objednávateľ poskytne dodávateľovi zálohu na zhotovenie diela vo výške max. 30% z hodnoty diela na obdobie 3 mesiacov.
Cenu za zhotovenie diela uhradí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ vystaví do troch mesiacov vo výške poskytnutej zálohy na jej odúčtovanie. Zostatok ceny uhradí objednávateľ na základe faktúry, ktorú zhotoviteľ odošle objednávateľovi po ukončení, odovzdaní a prevzatí diela. Priebežná fakturácia vykonaných prác sa uskutočňovať nebude.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
84
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Informácie o výsledku verejného obstarávania
12016v
Oznámenia detailne
[12016v] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho