158796 - Zníženie energetickej náročnosti verejnej budovy - budova Obecného úradu Bystré
Detaily
ID zákazky
158796
Názov
Zníženie energetickej náročnosti verejnej budovy - budova Obecného úradu Bystré
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6397
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
131 324,49
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Bystré
IČO
00332275
Mesto
Bystré
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Ľubomír Hreha
Kontaktný email
 ocu.bystreslovanet.sk
Kontaktný telefón
 +421 574452144
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zateplenie objektu Obecného úradu a súvisiace práce, čím sa podstatne vylepšia prevádzkové a technicko - ekonomické parametre objektu. Objekt je dvojpodlažný s nevyužívaným podkrovím, nepodpivničený so sedlovou strechou. Nosnú konštrukciu objektu tvoria monolitické betónové základové pásy, obvodové murivo a z tehál CDm, resp. CP, vnútorné nosné murivo z tehál CDm, prefabrikované železobetónové stropy, železobetónové schodisko a drevený krov väznicovej sústavy. Vnútorné priečky sú z tehál CDm. V obvodovom murive sú osadené plastové okná s izolačným dvojsklom a plastové vstupné dvere. Vnútorné omietky sú vápenné štukové, vonkajšie brizolitové. Práce budú pozostávať zo zateplenia fasády, výmeny a posunutia vstupných dverí z plastových za kovové s prerušeným tepelným mostom, výmeny podlahových vrstiev na prízemí, zateplenia podhľadu nad vstupom a zateplenia stropu pod podkrovím. Zateplenie objektu pozostáva prevedenia kontaktného zatepľovacieho systému na obvodových stenách, zateplenie podláh, zateplenia stropu pod nevyužívaným podkrovím, zateplenia podhľadu nad vstupom, výmeny vstupných vonkajších plastových dverí a plastového okna za kovové s prerušeným tepelným mostom (zabezpečí sa prístup osobám s obmedzenou schopnosťou pohybu). Predmetom zákazky je aj realizácia vykurovania pre objekt. Potreba tepla bude zabezpečená z navrhovanej nízkotlakej kotolne, ktorá je vybavená systémom na ohrev vykurovacej vody. Existujúci nevyhovujúci systém bude vybúraný a zdemontovaný. Pre zabezpečenie tepelnej pohody je navrhnute teplovodné radiátorové vykurovanie. Tlakový systém je uzavretý s tlakovou expanznou nádobou a poistným ventilom zabudovanými v kotle doplnený doplnkovou expanznou nádobou. Obeh vykurovacej vody je nútený a riešený zdrojom tepla, jednou ekvitermicky regulovanou vetvou s izbovým regulátorom v referenčnej miestnosti. Ako koncový prvok systému radiátorového vykurovania je navrhnuté doskové vykurovacie teleso typu panelové kompakt - P90. Vykurovací systém bude vybavený prvkami merania a regulácie v zmysle noriem a predpisov, aby umožňoval spoľahlivú, bezpečnú prevádzku s občasnou obsluhou zaškolenou osobou. Predmetom zákazky sú aj práce sanitárnej inštalácie pri zateplení budovy a demontáž a montáž bleskozvodu. Práce musia byť realizované tak, aby bola zachovaná obmedzená funkčnosť Obecného úradu.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. - § 39 ods. 5 zák. č. 25/2006. 2. Ponuku v zmysle súťažných podkladov treba predložiť v uzatvorenej obálke s označením " SÚŤAŽ - OÚ - NEOTVÁRAŤ!" v lehote na predkladanie ponúk . V prípade skupiny sa uvedie obchodné meno a sídlo vedúceho člena skupiny s výrazným označením "vedúci člen" a obchodné meno a sídlo všetkých ostatných členov. Ponuky musia byť predložené v písomnej forme v jednom vyhotovení a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Daná požiadavka je podľa §18a zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka predložená uchádzačom bola riadne skompletizovaná a zviazaná , bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda aby tvorila jeden celok, za ktorý sa považuje knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača. 3. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené ináč. 4. Súťažné podklady si možno prevziať počas pracovných dní v čase od 08.00 do 15.00 h. aj osobne po dohode s kontaktnou osobou. Prestávka na obed 12:00 - 13.00 hod. Kontaktná osoba Ing. Ján Halgaš, tel.: +421 905127229 . 5. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné doručiť na adresu: Ing. Ján Halgaš Inžinierska kancelária, Budovateľská 1805/38A, 093 01 Vranov nad Topľou. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a e-mail a spôsob prevzatia súťažných podkladov (napr. osobne alebo poštovou prepravou). Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady zaslané faxom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou alebo elektronickými prostriedkami do 5 dní odo dňa odoslania žiadosti o súťažné podklady faxom. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. Žiadosť o súťažné podklady možno podať aj telefonicky. Telefonicky podaná žiadosť musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie. 6. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu dodávok tovaru. Prevod v prípade zahraničných záujemcov kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Prepočet vykoná uchádzač tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. 7. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31.12.2016. 8. Všetky doklady a dokumenty tvoriace žiadosť o účasť musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 9. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 10. Verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné, ktoré mu uchádzač alebo záujemca poskytol; na tento účel uchádzač alebo záujemca označí, ktoré skutočnosti sú obchodným tajomstvom. Za dôverné informácie je na účely tohto zákona možné označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory. Ustanoveniami prvej a druhej vety nie sú dotknuté ustanovenia tohto zákona, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať úradu dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi, obstarávateľovi a úradu zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa tohto zákona a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu. 11. Prípadne vysvetlenie podľa §100, ods. 1, písm. e) zverejnení verejný obstarávateľ aj v profile verejného obstarávateľa. 12. Ponuková cena (rozpočet) musí byť v ponuke predložený aj v elektronickej forme v tabuľkovom programe, napálený na elektronickom nosiči - CD, tabuľky musia byť zavzorcované a jednotkové ceny, ceny za položky a celkové ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Množstvá a merné jednotky uchádzači nemôžu meniť. 13. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 14. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetných prác mal ku dňu podpisu zmluvy uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky v minimálnej výške zmluvnej ceny. 15. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba v prípade, ak dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom. 16. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ prác je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 17. K bodu II.3. Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: Zmluvná lehota uskutočnenia stavebných prác (dodania predmetu zákazky) bude určená na základe navrhnutej lehoty výstavby uvedenej v ponuke úspešného uchádzača, ako jedného z určených kritérií na vyhodnotenie ponúk v tomto postupe zadávania zákazky. Lehota 120 dní je maximálna 18. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa §18 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. 19. Verejný obstarávateľ pri uzavretí zmluvy bude postupovať podľa §45 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní. 20. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Elektroinštalačné práce
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Prešovský samosprávny kraj, okres Vranov nad Topľou, Bystré, Šarišská ulica č. 98/20
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
158796
Názov položky
--
Kód CPV
45310000-3
Náklady/cena
Kritéria nákladov
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektroinštalačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 8 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 01/01-O/2016
2016 165 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 01/01-V/2016
Oznámenia detailne
[01/01-O/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/01-O/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
13. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158796
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
8
[01/01-V/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
01/01-V/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
25. 8. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158796
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
165