158799 - REKONŠTRUKCIA KULTÚRNEHO DOMU V OBCI DEDAČOV
Detaily
ID zákazky
158799
Názov
REKONŠTRUKCIA KULTÚRNEHO DOMU V OBCI DEDAČOV
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5552
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
39 457,35
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:10
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dedačov
IČO
00322920
Mesto
Dedačov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing.Peter Pichoňský, starosta
Kontaktný email
 rozvojvidieka2015gmail.com
Kontaktný telefón
 +421 577797340
Rozširujúce info
Popis zákazky
Komplexná rekonštrukcia interiéru objektu estrádnej sály s cieľom zabezpečiť dostatočnú tepelnú pohodu v objekte realizáciou dodatočného zateplenia podlahy a stropnej konštrukcie. Navrhovaná úprava rieši realizácia novej tepelnej izolácie podlahy. Pôvodná kameninová - terazzová podlaha sa odstráni a zrealizuje sa nová podlahová tepelná izolácia s novou nášľapnou vrstvou podlahy. V stropnej konštrukcii sa zrealizuje zateplenie stropnej konštrukcie s realizáciou nového sadrokartónového stropu s novými úspornými osvetľovacími telesami. Zrealizuje sa sanácia problémových miest stien a nové minerálne omietky zabezpečujúce zvýšenú oteruvzdornosť a odolnosť voči zavlhnutiu.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne elektronicky. Žiadosti o súťažné podklady prosíme doručiť podpísané štatutárom alebo splnomocnenou osobou buď písomne na adresu verejného obstarávateľa alebo elektronicky (sken) na adresu: rozvojvidieka2015@gmail.com. Žiadosť by mala obsahovať identifikačné údaje žiadateľa/obchodné meno, adresu, IČO,DIČ/, e-mailovu adresu žiadateľa. 2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 3.V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov. 4.Pri zadávaní predmetnej zákazky verejný obstarávateľ postupuje podľa §18, zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení účinnom do 31.10.2015. 5.Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Tieto sú súčasťou súťažných podkladov (Návrh Zmluvy o dielo). V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013). 6. Dodávateľ Projektu je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača nepodpísať zmluvu o dielo v prípade, ak nebude akceptovaný priebeh verejného obstarávania a zo strany poskytovateľa NFP nebudú pridelené finančné prostriedky. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 59 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE 106/2016
Oznámenia detailne
[106/2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Typ dokumentu
PM09N
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
106/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 3. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
ID zákazky
158799
Názov dokumentu
Formulár č. 9 - INFORMÁCIA O UZAVRETÍ ZMLUVY (PODLIMITNÉ ZÁKAZKY)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
59