Rozširujúce info
Doplňujúce informácie
1. Komunikácia verejného obstarávateľa so záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať písomne v slovenskom jazyku. Na žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov doručené po termíne uvedenom v bode IV.2.2) tejto Výzvy verejný obstarávateľ nebude reagovať.
2. Súťažné podklady sú poskytované bez obmedzenia v elektronickej podobe prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie. Odporúčame všetkým záujemcom, ktorí si prevzali súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa, aby sa zaregistrovali u kontaktnej osoby a to zaslaním e-mailu na adresu kontaktnej osoby uvedenej v tejto Výzve v časti I.1) Názov, adresy a kontaktné miesta, ktorého obsahom bude informácia o prevzatí súťažných podkladov, ktorá bude zároveň obsahovať názov, adresu sídla a e-mailový kontakt záujemcu.
Vzor registračného textu:
V záujme zabezpečenia informovania v procese verejného obstarávania vyhláseného vo vestníku VVO č. ......./2016, zo dňa DD.MM.2016, pod značkou ............ - WYP, s názvom: " Vybudovanie nových a rekonštrukcia pôvodných sociálnych zariadení na internáte SŠ SNP 30, Ivanka pri Dunaji " Vám oznamujem, že sme si dňa DD.MM.2016 stiahli z profilu verejného obstarávateľa súťažné podklady k predmetnej zákazke.
Záujemca: Názov, adresa, IČO, telefón, fax, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail.
3. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca doručiť elektronicky (e-mailom), v listinnej podobe poštou, kuriérnou službou, alebo osobne na kontaktnú adresu podľa bodu I.1) v slovenskom jazyku v originálnom vyhotovení. Záujemca v žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov uvedie svoje identifikačné údaje: (v prípade skupiny za každého člena skupiny samostatne), obchodný názov, adresa sídla uchádzača alebo miesto jeho podnikania, meno, priezvisko a funkcia štatutárneho zástupcu (štatutárnych zástupcov) uchádzača, IČO, IČ DPH, číslo faxu, internetová adresa, meno a priezvisko kontaktnej osoby telefónne číslo, e-mail.
4. Verejný obstarávateľ odporúča využiť postup uvedený v bode 2 alebo 3 z dôvodu, že ak verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto zákazke. V prípade, že záujemca získal súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby alebo si ich prevezme v elektronickej podobe z profilu verejného obstarávateľa bez zaslania registračného textu (podľa bodu 2) koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko.
5. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti podľa bodu III.1 uvedených v tejto Výzve musia byť predložené v slovenskom jazyku. V prípade, že uchádzač má sídlo podnikania mimo územia Slovenskej republiky, predloží doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti v pôvodnom jazyku a súčasne tieto doklady musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je preklad v štátnom jazyku. Verejný obstarávateľ uzná aj iný doklad, ktorý predloží uchádzač na preukázanie splnenia podmienok účasti podľa bodu III.1 uvedených v tejto Výzve, ak ním preukáže splnenie požadovaných skutočností. Ak doklady predkladá skupina dodávateľov, predloží v obálke s ponukou aj vyhlásenie všetkých členov skupiny s uvedením, ktorý z týchto členov zastupuje skupinu navonok v tejto verejnej súťaži, pričom toto vyhlásenie musí byť podpísané oprávnenými osobami všetkých členov skupiny.
6. Verejný obstarávateľ bude všetky vysvetlenia požiadaviek uvedených v tejto Výzve, podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov, informatívnych dokumentov alebo inej sprievodnej dokumentácie zverejňovať v profile verejného obstarávateľa na webovej stránke Úradu pre verejné obstarávanie (http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/13152). Informáciu o spracovanom a zverejnenom vysvetlení zašle verejný obstarávateľ všetkým známym záujemcom elektronicky (e-mailom) prostredníctvom kontaktného miesta podľa bodu I.1 .
7. Splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí, podľa § 44 ods. 1 v lehote do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy na ich predloženie a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom vo výzve na ich predloženie.
8. Ak dôjde k vylúčeniu uchádzača/uchádzačov, vyhodnotí následne splnenie podmienok účasti ďalšieho uchádzača/uchádzačov v poradí. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ani jednu ponuku z predložených ponúk, ak predložená ponuka presiahne objem pridelených finančných prostriedkov na dodanie predmetu zákazky. Táto ponuka sa stane pre verejného obstarávateľa neprijateľná.
9. Verejný obstarávateľ požaduje ku podpisu zmluvy s úspešným uchádzačom predložiť od úspešného uchádzača poistnú zmluvu s poisťovňou, v ktorej úspešný uchádzač uzatvoril stavebno-montážne poistenie tzv. CAR/EAR poistenie, pričom toto poistenie bude kryť škody nielen na diele do hodnoty zmluvy o dielo, ale aj hodnotu okolitého majetku verejného obstarávateľa, do poistnej výšky min. 107 800 EUR. Po uzatvorení tejto poistnej zmluvy sa vyžaduje bezodkladné predloženie úradne osvedčenej kópie poistnej zmluvy. Účinnosť poistnej zmluvy musí byť platná minimálne na lehotu realizácie zákazky.
10. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa § 101 zákona č. 25/2006 Z. z. ak vznikne potreba nových stavebných prác spočívajúce v opakovaní rovnakých alebo porovnateľných stavebných prác realizovaných pôvodným dodávateľom.
11. Záujemcom sa dáva možnosť zúčastniť sa obhliadky miesta uskutočnenia stavebných prác ktoré sa uskutoční dňa 19.01.2016 o 10,00 hod. Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
12. Stránkové hodiny kontaktnej osoby v procese zadávania tejto zákazky sú v pracovné dni od 08:00 hod. do 11:30 hod. a od 13:00 hod. do 15:30 hod.