158845 - Zvýšenie energetickej hospodárnosti Materskej školy v obci Dlhé Klčovo
Detaily
ID zákazky
158845
Názov
Zvýšenie energetickej hospodárnosti Materskej školy v obci Dlhé Klčovo
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6405
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
196 507,33
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Dlhé Klčovo
IČO
00332356
Mesto
Dlhé Klčovo
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Andrej Kulik
Kontaktný email
 obecdlheklcovo.sk
Kontaktný telefón
 +421 574882491
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je zateplenie stien, strechy, stropov a podláh, výmena okien a vstupných dverí, výmena osvetlenia, rekonštrukcia a vyregulovanie teplovodnej vykurovacej sústavy. Budovu materskej školy tvorí jednopodlažný nepodpivničený objekt. Nosný systém budovy tvoria povodne steny murovane z prírodného kameňa a steny zrealizovanej prístavby z pórobetónových plynosilikátových tvárnic hr. 300 a 400 mm. Zastrešenie budovy tvoria drevené pultové strechy so strešnou krytinou z falcovaného pozinkovaného plechu, stropy sú drevené trámové. Zastrešenie zadnej prístavby tvorí jednoplášťová nevetraná plocha strecha s povlakovou strešnou rytinou z vrstvených asfaltových pásov, nosná konštrukciu zastrešenia zadnej prístavby je zo ŽB stropných panelov PZD. V súčasnom stave z energetického hľadiska budova vysoko prekračuje základnú mernú potrebu tepla na vykurovanie pri zohľadnení tvarového faktora, vykurovacia sústava je nevyregulovaná, osvetlenie budovy je neefektívne. Vzhľadom na zistene poruchy pri obhliadke stavby bolo nevyhnutne pristúpiť k uskutočneniu obnovy budovy, s cieľom zvýšenia jej energetickej účinnosti a to týmito opatreniami: - Zateplenie stien kontaktným zatepľovacím systémom ETICS s tepelnou izoláciou z expandovaného grafitového polystyrénu EPS-F hr. 200. -Zateplenie sokla extrudovaným polystyrénom XPS hr. 150 mm. - Zateplenie drevených trámových stropov minerálnou vlnou hr. 400 mm. - Zateplenie strecha zadnej prístavby stabilizovaným strešným polystyrénom 100S hr. 400mm. - Zateplenie podlahy tvrdenou PIR izoláciou hr. 50 mm. - Hydraulické vyregulovanie vykurovacej sústavy a osadenie termoregulačných ventilov a hlavíc na vykurovacie telesa. - Nahradenie žiarivkových svietidiel "T8" žiarivkovými svietidlami "T5" s reguláciou. - Nahradenie klasických volframových žiaroviek lineárnymi alebo úspornými žiarivkami. - Zvýšenie efektivity využitia osvetľovacej sústavy reguláciou osvetlenia. - Regulácia úrovne osvetlenia na konštantnú úroveň. Podrobne je predmet zákazky špecifikovaný v časti B. Opis predmetu zákazky súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môžu zúčastniť oprávnení zástupcovia uchádzača. Na otváraní obálok s ponukami môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1.Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne členom skupiny dodávateľov. - § 39 ods. 5 zák. č. 25/2006. 2. Ponuku v zmysle súťažných podkladov treba predložiť v uzatvorenej obálke s označením " SÚŤAŽ - MŠ - NEOTVÁRAŤ!" v lehote na predkladanie ponúk . V prípade skupiny sa uvedie obchodné meno a sídlo vedúceho člena skupiny s výrazným označením "vedúci člen" a obchodné meno a sídlo všetkých ostatných členov. Ponuky musia byť predložené v písomnej forme v jednom vyhotovení a súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Daná požiadavka je podľa §18a zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ odporúča, aby ponuka predložená uchádzačom bola riadne skompletizovaná a zviazaná , bez možnosti svojvoľnej výmeny jednotlivých častí, teda aby tvorila jeden celok, za ktorý sa považuje knižničná väzba, hrebeňová väzba doplnená špagátom, ktorá je zabezpečená prelepením páskou a opatrená pečiatkou uchádzača, alebo rýchloviazač doplnený špagátovým spojením, ktorý je zabezpečený prelepením páskou a opatrený pečiatkou uchádzača. 3. Doklady musia byť predložené ako originály alebo úradne overené kópie, ak to nie je uvedené ináč. 4. Súťažné podklady si možno prevziať počas pracovných dní v čase od 08.00 do 15.00 h. aj osobne po dohode s kontaktnou osobou. Prestávka na obed 12:00 - 13.00 hod. Kontaktná osoba Ing. Ján Halgaš, tel.: +421 905127229 . 5. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti. Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov je potrebné doručiť na adresu: Ing. Ján Halgaš Inžinierska kancelária, Budovateľská 1805/38A, 093 01 Vranov nad Topľou. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov záujemca o. i. uvedie svoju presnú adresu a kontakty: č. tel., č. faxu a e-mail a spôsob prevzatia súťažných podkladov (napr. osobne alebo poštovou prepravou). Verejný obstarávateľ bude akceptovať žiadosť o súťažné podklady zaslané faxom, ale súčasne ju záujemca doručí poštou alebo elektronickými prostriedkami do 5 dní odo dňa odoslania žiadosti o súťažné podklady faxom. Za dátum predloženia žiadosti sa bude považovať prvé doručenie. Žiadosť o súťažné podklady možno podať aj telefonicky. Telefonicky podaná žiadosť musí byť potvrdená písomne pred uplynutím lehoty na jej predloženie. 6. Ak je v predkladaných dokladoch uvedená iná mena ako EUR, prepočet vykoná uchádzač a uvedie ho do zoznamu dodávok tovaru. Prevod v prípade zahraničných záujemcov kurzom ECB, vždy k 31.12. príslušného roka, za ktorý sa daný finančný údaj vyžaduje. Prepočet vykoná uchádzač tak, že k sume v pôvodnej mene sa uvedie suma v EUR a platný kurz. 7. Minimálna lehota, počas ktorej sú ponuky uchádzačov viazané: 31.12.2016. 8. Všetky doklady a dokumenty tvoriace žiadosť o účasť musia byť predložené v slovenskom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 9. Ak ponuku predkladá skupina dodávateľov, predložená ponuka musí byť podpísaná štatutárnym orgánom každého člena skupiny dodávateľov alebo zástupcom člena skupiny dodávateľov, ktorý je oprávnený konať v mene člena skupiny dodávateľov v záväzkových vzťahoch, vtedy, ak v doručenej ponuke predloží aj v origináli alebo úradne overenej fotokópii splnomocnenie, ktoré ho oprávňuje k takémuto úkonu. 10. Verejný obstarávateľ je povinný zachovávať mlčanlivosť o obchodnom tajomstve a o informáciách označených ako dôverné, ktoré mu uchádzač alebo záujemca poskytol; na tento účel uchádzač alebo záujemca označí, ktoré skutočnosti sú obchodným tajomstvom. Za dôverné informácie je na účely tohto zákona možné označiť výhradne technické riešenia a predlohy, návody, výkresy, projektové dokumentácie, modely, spôsob výpočtu jednotkových cien a ak sa neuvádzajú jednotkové ceny ale len cena, tak aj spôsob výpočtu ceny a vzory. Ustanoveniami prvej a druhej vety nie sú dotknuté ustanovenia tohto zákona, ukladajúce povinnosť verejného obstarávateľa oznamovať či zasielať úradu dokumenty a iné oznámenia, ako ani ustanovenia ukladajúce verejnému obstarávateľovi, obstarávateľovi a úradu zverejňovať dokumenty a iné oznámenia podľa tohto zákona a tiež povinnosti zverejňovania zmlúv podľa osobitného predpisu. 11. Prípadne vysvetlenie podľa §100, ods. 1, písm. e) zverejnení verejný obstarávateľ aj v profile verejného obstarávateľa. 12. Ponuková cena (rozpočet) musí byť v ponuke predložený aj v elektronickej forme v tabuľkovom programe, napálený na elektronickom nosiči - CD, tabuľky musia byť zavzorcované a jednotkové ceny, ceny za položky a celkové ceny musia byť zaokrúhlené na dve desatinné miesta. Množstvá a merné jednotky uchádzači nemôžu meniť. 13. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že za včas doručenú požiadavku vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 14. Verejný obstarávateľ požaduje, aby úspešný uchádzač ako zhotoviteľ predmetných prác mal ku dňu podpisu zmluvy uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky v minimálnej výške zmluvnej ceny. 15. Toto verejné obstarávanie podlieha administratívnej kontrole uskutočnenej Poskytovateľom nenávratného finančného príspevku. Zmluva s úspešným uchádzačom bude podpísaná iba vprípade, ak dôjde k uzavretiu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a kladného výsledku predmetnej administratívnej kontroly, tzn. iba v prípade doručenia Záznamu z administratívnej kontroly verejného obstarávania pred podpisom zmluvy, ktorým Poskytovateľ NFP deklaruje, že Prijímateľ môže pristúpiť k podpísaniu zmluvy s úspešným uchádzačom. 16. Úspešný uchádzač ako zhotoviteľ prác je povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s dodávanými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti zmluvy o poskytnutí NFP, a to oprávnenými osobami v zmysle všeobecných zmluvných podmienok zmluvy o poskytnutí NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 17. Verejný obstarávateľ bude postupovať podľa §18 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015. 18. Verejný obstarávateľ pri uzavretí zmluvy bude postupovať podľa §45 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní. 19. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 -- -- -- Elektroinštalačné práce
Položky detailne
[1]
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Prešovský samosprávny kraj, okres Vranov nad Topľou, Dlhé Klčovo, Dlhá 258/61.
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
158845
Názov položky
--
Kód CPV
45310000-3
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Elektroinštalačné práce
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 9 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 02/01-O/2015
2016 118 Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky Informácie o výsledku verejného obstarávania 02/01-Z/2016
Oznámenia detailne
[02/01-O/2015] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
02/01-O/2015
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158845
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
9
[02/01-Z/2016] Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o použití priameho rokovacieho konania pre podlimitné zákazky
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
02/01-Z/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 6. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IB
Kód podtypu oznámenia
IP
ID zákazky
158845
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
118