158851 - REKONŠTRUKCIA KULTÚRNEHO DOMU V OBCI LUČATÍN
Detaily
ID zákazky
158851
Názov
REKONŠTRUKCIA KULTÚRNEHO DOMU V OBCI LUČATÍN
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4805
Hlavný kód CPV
45212110-0
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
165 877,78
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
1. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Lučatín
IČO
00313572
Mesto
Lučatín
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Štefan Guričan
Kontaktný email
 obeclucatin12gmail.com
Kontaktný telefón
 +421 902570270
Rozširujúce info
Popis zákazky
SO.01 Rekonštrukcia kultúrneho domu /Bleskozvod/ /Vykurovanie/ /Stavebno-architektonické riešenie/ /Plynoinštalácia/ /Zdravotechnika/ /Vybavenie kultúrneho domu/ SO.02 Prekládka STL plynovodu /plynoinštalácia/ Zámerom investora je znížiť tepelné straty obvodovým plášťom, strechou budovy, pristavať knižnicu, zmodernizovať sociálne zariadenia, navrhnúť nový systém vykurovania, dovybaviť objekt zariadením a zvýšiť estetickú hodnotu daného objektu. Obnovou objektu sa zmení tvar pôvodnej stavby. Novopostavená časť vhodne dopĺňa pôvodný objekt. Projekt rekonštrukcie je zameraný predovšetkým na zvýšenie tepelnej ochrany daného objektu, prístavbu priestorov knižnice a sociálnych zariadení a zmenu systému vykurovania. V rámci projektu obnovy je navrhnute zateplenie obvodového plášťa a strechy. Farebne riešenie daného objektu je v duchu pôvodnej farebnej kombinácie- fasáda okrová, sokel šedý, viditeľne drevene časti - hneda lazúra, nová strešná krytina na prístavbe bude hneda povlaková, siva. Podrobný opis prác, ktoré je potrebné vykonať je v projektovej dokumentácii s výkazom výmer, ktorá je prílohou súťažných podkladov. Ponuku je potrebné vypracovať podľa priloženého výkazu výmer v súlade s projektovou dokumentáciou. V prípade, že v projektovej dokumentácii alebo výkaze výmer
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Ponuka predložená uchádzačom musí obsahovať: - vyhlásenie uchádzača o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke - vyhlásenie uchádzača, že súhlasí s podmienkami súťaže určenými obstarávateľom - návrh zmluvy Žiadosti o súťažné podklady budú prijímané a súťažné podklady budú vydávané v pracovných dňoch od 08°° do 15°°hod. Požiadať o súťažné podklady je možné osobne, poštou a elektronicky. Súťažné podklady budú vydávané osobne, elektronicky alebo poštou. Obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť použitý postup zadávania zákazky alebo neprijať ani jednu z predložených ponúk v prípade naplnenia nasledovnej podmienky : 1. ak nastanú okolnosti podľa § 46 ods. 1 psím. a) až d); 2. ak sa zmenili okolnosti za ktorých sa vyhlásilo verejné obstarávanie (§ 46 ods.2); 3. ak ponuka víťazného uchádzača prekročí finančné možnosti povinnej osoby na obstarávanie, resp. v prípade nepridelenia finančných prostriedkov na predmet obstarávania. Úspešný uchádzač je povinný strpieť výkon finančnej a vecnej kontroly a poskytnúť súčinnosť pri nej poskytovateľovi NFP. Okrem predloženia ponuky v písomnej podobe obstarávateľ žiada, aby uchádzač predložil ponuku i v elektronickej podobe na CD/DVD nosiči tak, že vytvorí zo zdrojových dokumentov súbory vo formáte .pdf v strojovo čitateľnom tvare (nie skenovaním dokumentu, okrem obrázkov), za účelom zaslania ponuky Úradu pre verejné obstarávanie podľa § 9 ZVO.