158861 - Rekonštrukcia kultúrneho domu - Obec Liptovská Kokava
Detaily
ID zákazky
158861
Názov
Rekonštrukcia kultúrneho domu - Obec Liptovská Kokava
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4957
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
141 734,68
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
2. 2. 2016 07:15
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Liptovská Kokava
IČO
00315389
Mesto
Liptovská Kokava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Eduard Mézeš, CSc.
Kontaktný email
 vograntprojekt.sk
Kontaktný telefón
 +421 907817299
Rozširujúce info
Popis zákazky
Vnútorné povrchové úpravy, výmena výplní vnútorných otvorov, výmena podláh, maľovky a nátery, búracie práce
Informácie o otváraní ponúk
Obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk; pre uvedené účely si Obstarávateľ vyhradzuje právo vopred overiť totožnosť a oprávnenie osôb, ktoré sa o účasť na otváraní ponúk uchádzajú a tieto osoby sú povinné svoju totožnosť a oprávnenie hodnoverným spôsobom preukázať (napr. platným občianskym preukazom a originálom výpisu z obchodného registra, resp. v prípade zastúpenia na základe plnej moci aj splnomocnením s overeným podpisom splnomocniteľa).
Doplňujúce informácie
---Vo všetkých dokladoch predkladaných v rámci ponuky (vrátane dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní a čestných vyhlásení), ktoré obsahujú/majú obsahovať finančnú hodnotu, je potrebné túto hodnotu uvádzať v mene euro (€) a zaokrúhlenú na dve (2) desatinné miesta; za týmto účelom sa na prepočet príslušnej hodnoty v cudzej mene do meny euro (€) (ak relevantné) použije kurz ECB platný ku dňu 31.12.2014, pričom uchádzač/záujemca pri prepočte uvedie hodnotu tohto kurzu a názov príslušnej (východiskovej) cudzej meny. ---Verejný obstarávateľ a obstarávateľ uzná rovnocenné potvrdenie vydané príslušným orgánom iného členského štátu, ktorým uchádzač alebo záujemca preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ a obstarávateľ musí prijať aj iný rovnocenný doklad predložený uchádzačom alebo záujemcom. (§33 ods. 4 prvá a druhá veta ZVO) Splnenie podmienok účasti týkajúcich sa finančného a ekonomického postavenia a/alebo technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti môže záujemca/uchádzač preukázať aj ekvivalentnými dokladmi/dôkazmi. ---V prípade uvedenia konkrétneho výrobku v SP (vrátane ich príloh) môže uchádzač uviesť a oceniť aj jeho ekvivalent spĺňajúci minimálne rovnaké kvalitatívne požiadavky/parametre. ---Komunikácia: 1.Komunikácia vo verejnom obstarávaní, najmä, nie však výlučne doručovanie (t.j. odosielanie a prijímanie) výziev, žiadostí, oznámení, informácií, zápisníc, vysvetlení a doplnení podľa ZVO a iných informácií a dokumentov podľa ZVO (ďalej jednotne označované ako informácie) sa uskutočňuje v štátnom jazyku písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov, a to prostredníctvom komunikačného rozhrania informačného systému EVOSERVIS dostupného on-line po bezplatnej registrácii na adrese www.evoservis.sk (ďalej len IS EVOSERVIS), pokiaľ v týchto SP alebo v ZVO nie je uvedené inak, alebo ak Obstarávateľ v súlade so ZVO neurčí inak. Informácie doručované prostredníctvom IS EVOSERVIS sa považujú za doručené okamihom ich doručenia v IS EVOSERVIS. Výzva na predkladanie ponúk sa považuje za doručenú dňom jej zverejnenia vo vestníku verejného obstarávania a súťažné podklady sa považujú za doručené dňom ich zverejnenia v profile verejného obstarávateľa. Prípadné otázky technickej a prevádzkovej povahy súvisiace s fungovaním IS EVOSERVIS sú záujemcovia/uchádzači povinní smerovať na prevádzkovateľa IS EVOSERVIS prostredníctvom kontaktných údajov všeobecne a bez registrácie dostupných na adrese www.evoservis.sk. V prípade, že Obstarávateľ nemá možnosť komunikovať so záujemcom/uchádzačom prostredníctvom IS EVOSERVIS, komunikuje s ním písomne, prostredníctvom elektronických prostriedkov, a to prostredníctvom záujemcom/uchádzačom poskytnutého e-mailu alebo prostredníctvom verejne známeho e-mailu záujemcu/uchádzača (ak to nie je možné, tak písomne, v listinnej forme); informácie doručované prostredníctvom e-mailu sa považujú za doručené záujemcovi/uchádzačovi momentom ich odoslania a Obstarávateľovi momentom ich prijatia. 2.Vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch, doplnenie informácií uvedených v súťažných podkladoch, oznámenie o výsledku vybavenia žiadosti o nápravu v prípade jej kladného vybavenia ako aj iné informácie, u ktorých je to vhodné alebo o ktorých to ustanovuje ZVO Obstarávateľ zverejní aj vo svojom profile verejného obstarávateľa zriadenom na elektronickom úložisku podľa ustanovenia § 113 ods. 3 ZVO (ďalej len profil); za moment doručenia týchto informácií dotknutým adresátom sa považuje moment ich zverejnenia v profile v prípadoch, keď neboli doručované prostredníctvom IS EVOSERVIS. 3.Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 4.Ak je to nevyhnutné, verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne oznámi súčasne všetkým záujemcom najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. Tieto informácie nesmú byť v rozpore s výzvou na predkladanie ponúk. 5.Nakoľko Obstarávateľa vo verejnom obstarávaní zastupuje kontaktná osoba uvedená vo výzve na predkladanie ponúk a v týchto SP (vrátane jej kontaktných údajov), záujemcovia/uchádzači sú povinní doručovať informácie len priamo kontaktnej osobe, a to najmä z dôvodu, aby nedochádzalo k duplicitnému doručovaniu informácií, aby bolo možné jednoznačne určiť moment začatia plynutia príslušných lehôt podľa ZVO, ak je to relevantné, ako aj z dôvodu, aby nedochádzalo k prehliadnutiu informácií s dôsledkom opomenutia ich vybavenia. 6.Obstarávateľ si vyhradzuje právo nereagovať na informácie záujemcov/uchádzačov doručované Obstarávateľovi v rozpore so stanovenými pravidlami komunikácie. ---Lehota viazanosti ponúk: 31.03.2016 ---Skratkou "ZVO" uvádzanou v tejto výzve sa rozumie zákon č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v platnom znení. ---Označením "Obstarávateľ" uvádzaným v tejto výzve sa jednotne rozumie verejný obstarávateľ/obstarávateľ/osoba podľa § 7 ZVO v zmysle ZVO. ---Vzhľadom na zdroj financovania realizácie predmetu zákazky ako aj na príslušné relevantné subvenčné podmienky si Obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie v prípade, ak zmluva, ako jej výsledok, nebude uzavretá do 25.02.2016.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 9 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Liptovská Kokava
Oznámenia detailne
[Liptovská Kokava] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Liptovská Kokava
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158861
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
9