158864 - Zlepšenie energetickej hospodárnosti obecného úradu – Vojka nad Dunajom
Detaily
ID zákazky
158864
Názov
Zlepšenie energetickej hospodárnosti obecného úradu – Vojka nad Dunajom
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4218
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
236 173,70
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 2. 2016 12:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Vojka nad Dunajom
IČO
00305812
Mesto
Vojka nad Dunajom
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Hanesz
Kontaktný email
 haneszproinvest.sk
Kontaktný telefón
 +421 315509800
Rozširujúce info
Popis zákazky
Jedná sa o modernizáciu existujúceho objektu obecného úradu s cieľom zlepšenia jeho energetickej hospodársnoti. Presný rozsah a množstvo materiálov a prác je opísaný vo výkaze výmer stavby.
Informácie o otváraní ponúk
Na verejnom otváraní časti ponúk označených ako Kritéria sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti, poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a plnou mocou na zastupovanie uchádzača na otváraní obálok s overeným podpisom štatutára organizácie a predložením neoverenej kópie ŽL alebo výpisu z OR nie staršej ako 3 mesiace.
Doplňujúce informácie
1. O súťažné podklady postačuje požiadať elektronickou poštou na adrese hanesz@proinvest.sk (odporúčaný spôsob) alebo poštou na kontaktnej adrese verejného obstarávateľa. 2. Ak uchádzač zasiela informácie pre verejného obstarávateľa elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky) považujú sa za doručené až potom, ako ich doručenie spätne potvrdil verejný obstarávateľ, odoslaním správy potvrdzujúcej ich doručenie. Za potvrdenie doručenia sa považuje zaslanie odpovede na pôvodný email s uvedením samostatného textu (napr. potvrdzujeme doručenie informácie..., dňa xxx, meno zodpovednej osoby) potvrdzujúceho doručenie správy resp. potvrdenia doručenia informácie. Automatické odpovede alebo potvrdenia o prevzatí alebo prečítaní emailu sa nepovažujú za potvrdenie doručenia. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom alebo uchádzačom, aby v prípade nepotvrdenia doručenia informácii elektronickými prostriedkami (napr. prostredníctvom emailu alebo faxu) kontaktovali zodpovedné osoby a zaslali uvedené informácie opakovane. V prípade komunikácie počas ktorej nemožno trvalo zachytiť ich obsah, tieto informácie je uchádzač povinný doručiť v trvalo zachytiteľnej podobe pri dodržaní zákonom stanovených lehôt. Inak sa na tieto trvalo nezachytiteľné informácie nebude prihliadať. 3.Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk, pri uplatnení revíznych postupov, pri oznámení o vylúčení, pri oznámení o neprijatí ponuky a oznámení o výsledku vyhodnotenia ponúk, kedy sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto. 4.V prípade potreby objasniť údaje uvedené v oznámení o vyhlásení verejného obstarávania, alebo v súťažných podkladoch, môže podľa bodu 21.1 SP ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie na adrese kontaktnej osoby uvedenej v bode 1. týchto SP (odporúčaný spôsob komunikácie: mailom). 5.Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa považuje požiadavka doručená verejnému obstarávateľovi v písomnej forme najneskôr 6 prac. dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 6.Vysvetlenie súťažných podkladov predložené zo strany ktoréhokoľvek uchádzača podľa bodu 21.5 SP sa preukázateľne oznámi do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti na vysvetlenie všetkým uchádzačom, ktorí si prevzali súťažné podklady. 7. Verejný obstarávateľ vo výnimočných prípadoch môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, ktoré preukázateľne oznámi všetkým uchádzačom najneskôr šesť dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 8.Na účely zabezpečenia efektívnej, účinnej a účelnej hospodárskej súťaže si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo počítať lehoty doručenia zásielok záujemcom alebo uchádzačom nasledovne: Dôležité písomnosti, najmä informácie, vysvetlenia, žiadosti alebo iné písomnosti sa doručujú na adresu predkladateľa. V prípade doručovania e-mailom, bude verejný obstarávateľ doručovať zásielky (napríklad súťažné podklady, listy, vysvetlenia, odpovede na žiadosti ... ) na záujemcom alebo uchádzačom uvedenú emailovú adresu. E-mail odoslaný na adresu záujemcu alebo uchádzača sa považuje za doručený nasledujúci deň po jeho odoslaní zo strany verejného obstarávateľa, aj keď sa o ňom uchádzač nedozvedel. V prípade iného spôsobu doručovania ako e-mailom sa bude doručovanie riadiť nasledovnými pravidlami: Ak nebol adresát písomnosti, ktorá sa má doručiť, zastihnutý, hoci sa v mieste doručenia zdr-žiava, doručovateľ ho vhodným spôsobom upovedomí, že písomnosť príde znovu doručiť v určený deň a hodinu. Tento deň sa považuje za deň uloženia zásielky. Ak si adresát nevyzdvihne písomnosť do troch dní od uloženia, posledný deň tejto lehoty sa považuje za deň doručenia, aj keď sa adresát o uložení nedozvedel. Za miesto, kde sa adresát zdržiava sa považuje miesto jeho sídla, bydliska, miesta podnikania alebo miesto, ktoré uviedol v žiadosti o účasť alebo v inom dokumente, ktorý bol doručený do rúk verejného obstarávateľa. Ak adresát bezdôvodne odoprel písomnosť prijať, je doručená dňom, keď sa jej prijatie odoprelo. Ak má účastník konania, ktorý sa zdržiava v cudzine alebo tam má sídlo, opatrovníka alebo zástupcu v tuzemsku, doručí sa písomnosť tomuto opatrovníkovi alebo zástupcovi. 9.Súťažné podklady si uchádzač vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby uvedenú v týchto súťažných podkladoch, počas lehoty na predkladanie ponúk. Súťažné podklady, vysvetlenia, doplnenia, výkaz výmer prípadne iné informácie súvisiace s týmto verejným obstarávaním budú uverejnené aj na elektronickom úložisku v profile verejného obstarávateľa na stránke www.uvo.gov.sk. 10. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže. 11. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo v prípade potreby postupovať podľa ust. § 46 ZVO. 12. Na stavebné práce sa požaduje poskytnutie záruky min. po dobu 5 rokov. § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti týkajúcich sa osobného postavenia a technickej a odbornej spôsobilosti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzačov, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladajú verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom. V prípade, že podmienky účasti preukáže úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní , verejný obstarávateľ ich vyzve na doručenie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti najneskôr do 10 pracovných dní odo dňa doručenia výzvy. Nepredloženie dokladov v tejto lehote sa bude považovať za nesplnenie podmienok účasti.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 9 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 29/2016
2017 28 Informácie o výsledku verejného obstarávania informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary) 74/2017
Oznámenia detailne
[29/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
29/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158864
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
9
[74/2017] informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Názov typu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
informácia o výsledku verejného obstarávania (tovary)
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
74/2017
Dátum zverejnenia vo vestníku
8. 2. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
WY
Kód podtypu oznámenia
IP
Kód podtypu oznámenia
IPT
ID zákazky
158864
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
28