158877 - Zníženie energetickej náročnosti budovy MŠ Lúčky
Detaily
ID zákazky
158877
Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy MŠ Lúčky
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4506
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
407 915,45
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mesto Holíč
IČO
00309541
Mesto
Holíč
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Eva Senáriková
Kontaktný email
 senarikovaaksenarikova.sk
Kontaktný telefón
 +421 904888427
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné práce zamerané na zníženie energetickej náročnosti budovy MŠ Lúčky, Holíč: -Zateplenie obvodového plášťa -Zateplenie strešného plášťa -Výmena otvorových konštrukcií -Ostatné - bleskozvod Bližšia špecifikácia je v projektovej dokumentácii a výkaze výmer, ktoré sú súčasťou súťažných podkladov.
Doplňujúce informácie
1. Písomnú žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov môže záujemca doručiť osobne, poštou, prípadne e-mailom na adresu kontaktného miesta. Žiadosť musí obsahovať: kompletné identifikačné údaje záujemcu vrátane e-mailovej adresy, názvu predmetu zákazky, mena a priezviska pracovníka zodpovedného za túto žiadosť vrátane jeho telefónneho čísla 2. Každý uchádzač môže predložiť len jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť zároveň členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá inú ponuku. 3. Uchádzač predkladá ponuku v písomnej forme v uzavretom obale rozdelenú na dve časti: osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Kritéria a osobitne oddelenú a samostatne uzavretú časť označenú ako Ostatné. Okrem písomnej formy predloží uchádzač každú časť ponuky aj v elektronickej podobe, každú na samostatnom CD, pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uvedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. Všetky súbory na CD musia byť vo formáte pdf. 4. Uchádzač predloží ponuku osobne alebo poštou na adresu kontaktného miesta . 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať úspešnú ponuku, ak uchádzačom navrhnutá cena bude vyššia ako predpokladaná hodnota zákazky. 6. V prípade uvedenia hodnôt v inej mene ako v €, je nutné okrem inej meny uviesť aj hodnotu v € prepočítanú kurzom: pri slovenských korunách 1 €/30,126 Sk, pri iných menách kurzom zverejnenom v kurzovom lístku Národnej banky Slovenska ku dnu zverejnenia tejto výzvy. Z dokladov musí byt zrejmá cena bez dane z pridanej hodnoty (DPH), alebo ak bude cena vrátane DPH, musí byt zrejmá výška, alebo sadzba DPH, aby bolo možné vypočítať cenu bez DPH. 7. Verejný obstarávateľ sa bude uchádzať o poskytnutie NFP, v prípade, ak mu nebude tento NFP poskytnutý, vyhradzuje si právo zákazku nezrealizovať. 8. Ďalšie osobitné podmienky. Osobitné podmienky plnenia zmluvy: a) Uchádzač bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Oprávnené osoby sú: a) Poskytovateľ a ním poverené osoby, b) Útvar následnej finančnej kontroly a nimi poverené osoby; c) Najvyšší kontrolný úrad SR, príslušná Správa finančnej kontroly, Certifikačný orgán a nimi poverené osoby, d) Orgán auditu, jeho spolupracujúce orgány a nimi poverené osoby, e) Splnomocnení zástupcovia Európskej Komisie a Európskeho dvora audítorov, f) Osoby prizvané orgánmi uvedenými v písm. a) až d) v súlade s príslušnými právnymi predpismi SR a EÚ. b) Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať úspešného uchádzača na zloženie realizačnej záruky (kaucie), t.j. zábezpeky na vykonanie prác, riadne splnenie svojich záväzkov a na riadne uskutočnenie predmetu zmluvy. Realizačná záruka (kaucia) bude slúžiť na garanciu vecného a finančného plnenia harmonogramu realizácie, odovzdanie príslušných dokladov a certifikátov, dodržanie kvality diela, odstránenie závad, dodržanie zmluvných podmienok a vymožiteľnosť zmluvných pokút a sankcií. Výška kaucie je stanovená ako 10% z celkovej ceny diela. Namiesto zloženia kaucie môže zhotoviteľ predložiť bankovú záruku. Ďalšie súvisiace podmienky ohľadom realizačnej záruky sú uvedené v zmluve o dielo. 9. Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním ponuky znáša záujemca/uchádzač bez finančného nároku voči verejnému obstarávateľovi a to bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. 10. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v súlade s § 45 zákona o verejnom obstarávaní v zmysle novely účinnej od 01.11.2015.
Položky
P.č. Názov položky Predpokladana hodnota bez DPH Mena CPV kód
1 Zníženie energetickej náročnosti budovy MŠ Lúčky -- -- Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
Položky detailne
[1] Zníženie energetickej náročnosti budovy MŠ Lúčky
P.č.
1
Hlavné miesto dodania/plnenia
Holíč
Kritéria kvality
Nie
Predpokladana hodnota bez DPH
--
Fondy EU
Áno
URL na predkladanie ponúk
--
Opis kritéria
--
ID zákazky
158877
Názov položky
Zníženie energetickej náročnosti budovy MŠ Lúčky
Kód CPV
45214100-1
Náklady/cena
Cena
Mena
--
Doba trvania
--
Názov kritéria
--
CPV kód
Stavebné práce na stavbe budov materských škôl
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 9 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Holíč 01/2016
2017 55 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Výzvy na predkladanie ponúk HOLIČ 01/2016
Oznámenia detailne
[Holíč 01/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Holíč 01/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158877
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
9
[HOLIČ 01/2016] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
HOLIČ 01/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
17. 3. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
158877
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
55