158929 - Zateplenie a obnova Kultúrneho domu s obecným úradom a rekonštrukcia UK v obci Cífer
Detaily
ID zákazky
158929
Názov
Zateplenie a obnova Kultúrneho domu s obecným úradom a rekonštrukcia UK v obci Cífer
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4716
Hlavný kód CPV
45321000-3
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
338 144,06
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Cífer
IČO
00312347
Mesto
Cífer
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Branislav Šarmír
Kontaktný email
 voskvosk.sk
Kontaktný telefón
 +421 220902554
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác v rozsahu podľa projektovej dokumentácie, ktorá tvorí Prílohu č. 1 súťažných podkladov za účelom zníženia energetickej náročnosti objektu Kultúrneho domu s obecným úradom v obci Cífer . Projektová dokumentácia pozostáva z 3 stavebných časti: 1. zateplenie strechy a fasády + výmena okien a dverí 2. vykurovanie 3. osvetlenie Podrobnejšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Nie.
Doplňujúce informácie
1. Upozorňujeme uchádzačov, že súťažné podklady sú uverejnené v profile verejného obstarávateľa, kde je k nim umožnený neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami. Preto uchádzačom odporúčame stiahnuť si súťažné podklady z profilu verejného obstarávateľa. Žiadať o vydanie súťažných podkladov nie je nutné. Adresa profilu: http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4716 2. Súťažné podklady si záujemca vyžiada na základe písomnej žiadosti v slovenskom jazyku doručenej elektronicky na emailovú dresu kontaktnej osoby uvedenú v bode I.1) tohto oznámenia, v lehote uvedenej v bode IV. 2.2. tejto výzvy. Súťažné podklady vrátane príloh bude verejný obstarávateľ poskytovať výlučne v elektronickej forme na emailovú adresu záujemcu, uvedenú v doručenej žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov. 3. Ponuky sa predkladajú v písomnej listinnej forme osobne alebo poštou či využitím inej doručovacej služby. 4. Oznámenia, odovzdávanie podkladov a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, faxom, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou, vrátane osobného doručenia. Z uvedeného dôvodu záujemca/uchádzač pri dorozumievaní a vysvetľovaní medzi ním a verejným obstarávateľom uvedie vo svojom podaní tieto kontaktné údaje: poštovú adresu, číslo telefónu a e mailovú adresu. V prípade akejkoľvek zmeny kontaktných údajov v priebehu verejného obstarávania, záujemca/uchádzač túto zmenu bezodkladne oznámi verejnému obstarávateľovi. 5. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom sa bude uskutočňovať spôsobom, ktorý zabezpečí úplnosť a obsah údajov uvedených v ponuke a zaručí ochranu dôverných a osobných údajov uvedených v týchto dokumentoch. 6. Všetky vysvetlenia a doplnenia súťažných podkladov, rovnako ako kladné vybavenia žiadostí o nápravu, bude verejný obstarávateľ uverejňovať vo svojom profile. Predmetné písomnosti bude verejný obstarávateľ považovať za odoslané/doručené v momente uverejnenia vo svojom profile. 7. V prípade, ak záujemca/uchádzač využije revízne postupy, je záujemca/uchádzač povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Ing. Branislav Šarmír. 8. Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a uchádzačom alebo záujemcom, najmä písomností, s doručením ktorých sa spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní (§ 24 a § 25 zákona č. 71/1967 Zb. o správnom konaní). 9. V prípade potreby vysvetlenia údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v SP, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o vysvetlenie v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Ing. Branislav Šarmír. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie. Všetky vysvetlenia budú uverejnené v profile verejného obstarávateľa. 10. Ak je to nevyhnutné, verejný obstarávateľ môže doplniť informácie uvedené v súťažných podkladoch, v takomto prípade to oznámi všetkým záujemcom prostredníctvom profilu verejného obstarávateľa, najneskôr 6 dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk, pričom tieto informácie nesmú byť v rozpore s výzvou na predkladanie ponúk. 11. Lehota viazanosti ponuky bola stanovená na 30.09.2016. V prípade potreby, vyplývajúcej najmä z aplikácie revíznych postupov, si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo primerane predĺžiť lehotu viazanosti ponúk. Predĺženie lehoty viazanosti ponúk oznámi verejný obstarávateľ všetkým záujemcom a uchádzačom formou opravy údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk prostredníctvom vestníka Úradu pre verejné obstarávanie. V prípade, ak uchádzač nesúhlasí s predĺžením lehoty viazanosti ponúk, doručí žiadosť o späť vzatie ponuky v písomnej listinnej podobe, a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Ing. Branislav Šarmír. 12. Lehota uskutočnenia predmetu zákazky je do 9 mesiacov od nadobudnutia účinnosti zmluvy. 13. Verejný obstarávateľ upozorňuje, že najneskôr k dátumu podpisu zmluvy o dielo je úspešný uchádzač povinný predložiť verejnému obstarávateľovi poistný certifikát, alebo poistnú zmluvu na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti, vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnú počas celej doby plnenia zmluvy o dielo. Doklad preukazujúci uvedené skutočnosti bude prílohou zmluvy o dielo. 14. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača zloženie realizačnej zábezpeky podľa ods. V. bodu 5.6. zmluvy o dielo na účet verejného obstarávateľa, a to najneskôr ku dňu účinnosti zmluvy o dielo. 15. Verejný obstarávateľ požaduje od úspešného uchádzača predloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy OHSAS 18001:2007 alebo vyššie, pre oblasť predmetu zákazky, úspešný uchádzač môže využiť systémy zabezpečenia kvality vyplývajúce z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo. Predmetný certifikát bude prílohou zmluvy o dielo. 16. Zhotoviteľ je oprávnený vystavovať faktúry nasledovne: a) prvá (1) faktúra vo výške 50 % ceny diela bude vystavená najskôr po vykonaní 50% prác na zhotovení diela (vo finančnom vyjadrení). Pri určení okamihu splnenia tejto podmienky sa bude vychádzať z rozpočtu stavby. Podkladom pre vystavenie faktúry a jej prílohami bude: - kópia stavebným dozorom odsúhlaseného súpisu všetkých vykonaných prác a dodávok, b) druhá (2.) faktúra vo výške 50 % ceny diela bude vystavená po odovzdaní a prevzatí diela objednávateľom a po tom, ako budú riadne Odstránené pri preberaní diela uplatnené vady alebo nedorobky, táto faktúra bude vystavená po riadnom odstránení pri preberaní diela uplatnených vád alebo nedorobkov. Podkladom pre vystavenie faktúry a jej prílohami budú: - kópia stavebným dozorom odsúhlaseného súpisu všetkých vykonaných prác a dodávok, -kópia protokolu o odovzdaní a prevzatí diela. 17. Predmet zákazky bude financovaný z vlastných zdrojov verejného obstarávateľa a zo štátneho rozpočtu, štrukturálnych fondov Európskej únie, Environmentálneho fondu alebo iných dotácií tretích strán. 18. V zmysle § 45 ods. (9) zákona o verejnom obstarávaní, úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy, koncesnej zmluvy alebo rámcovej dohody tak, aby mohli byť uzatvorené do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa odsekov (2) až (7), ak boli na ich uzatvorenie písomne vyzvaní. Za neposkytnutie riadnej súčinnosti sa v prípade tohto verejného obstarávania považuje najmä: -nepredloženie poistného certifikátu alebo poistnej zmluvy na poistenie zodpovednosti za škody spôsobené tretej osobe v súvislosti s výkonom poistenej činnosti vo výške minimálne predpokladanej hodnoty zákazky (vrátane DPH), platnej počas celej doby plnenia zmluvy o dielo, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy, -nezloženie realizačnej zábezpeky podľa ods. V. bodu 5.6. zmluvy o dielo na účet verejného obstarávateľa a následné nepredloženie dokladu o zložení tejto zábezpeky, a to najneskôr ku dňu podpisu zmluvy o dielo, -nepredloženie certifikátu kvality vydaného nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom podľa požiadaviek normy OHSAS 18001:2007 alebo vyššie, pre oblasť predmetu zákazky. 19. Doplňujúce informácie k podmienkam účasti. Predpokladom splnenia podmienok účasti je predloženie všetkých dokladov a dokumentov tak, ako je uvedené vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch. Členovia komisie budú pri posudzovaní splnenia podmienok účasti postupovať podľa § 33 zákona o verejnom obstarávaní. V zmysle § 32 ods. (11) zákona o verejnom obstarávaní, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. (1) zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti preukazuje spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. (1) písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. 20. Ďalšie podmienky a požiadavky týkajúce sa tohto verejného obstarávania sú uvedené v súťažných podkladoch a v príslušných právnych predpisoch. 21. Po pojmom "zákon o verejnom obstarávaní" sa v tejto výzve rozumie zákon č.25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 10 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy 2016/CIF/03
Oznámenia detailne
[2016/CIF/03] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/CIF/03
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
158929
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
10