158974 - Komplexné zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Jesenského 1, Nové Zámky
Detaily
ID zákazky
158974
Názov
Komplexné zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Jesenského 1, Nové Zámky
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
1600
Hlavný kód CPV
45214220-8
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
956 433,23
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
4. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Stredná odborná škola, Jesenského 1, Nové Zámky
IČO
00654230
Mesto
Nové Zámky
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Jana Takáčová
Kontaktný email
 takacovaoctigon.sk
Kontaktný telefón
 +421 244645384
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je Komplexné zníženie energetickej náročnosti Strednej odbornej školy Jesenského 1, Nové Zámky Stavba, na ktorej budú uskutočnené stavebné úpravy: školské budovy na Jesenského 1 a L. Kassáka 2 v Nových Zámkoch na pozemku register C parc. č. 25, 3043 - Objekt č. 1: objekt školy na ul. Jesenského 1, Nové Zámky - Objekt č. 2: objekt telocvične na ul. Jesenského 1, Nové Zámky - Objekt č. 3: objekt školy na ul. L. Kassáka 2, Nové Zámky Podrobnejší opis predmetu zákazky je uvedený v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní častí ponúk s označením "Kritéria" sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorého ponuka nebola vylúčená. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Všetky náklady a výdavky spojené s účasťou v tejto podlimitnej zákazke znášajú záujemcovia/uchádzači v plnej výške bez akéhokoľvek nároku voči verejnému obstarávateľovi bez ohľadu na výsledok verejného obstarávania. Splnenie podmienky účasti podľa bodov III.1.1, III.1.2 a III.1.3 výzvy môže uchádzač preukázať čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predloží verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili na prvom až treťom mieste v poradí podľa § 44 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom v súťažných podkladoch. Súťažné podklady si záujemca vyžiada písomnou žiadosťou v slovenskom alebo českom jazyku doručenou elektronicky na emailovú adresu kontaktnej osoby takacova@octigon.sk alebo poštou resp. osobne na adrese kontaktného miesta Octigon, a.s., Prievozská 4D, 821 09 Bratislava (Office: Mlynské Nivy 49, Apollo Business Center II, blok H, 821 09 Bratislava). Verejný obstarávateľ neobmedzuje lehotu na prijímanie žiadostí o súťažné podklady, ale odporúča uchádzačom požiadať o súťažné podklady s časovým predstihom, ktorý im umožní využiť v zákonom stanovenej lehote inštitút vysvetľovania súťažných podkladov. Lehota uvedená v bode IV.2.4 tejto výzvy sa vzťahuje na otváranie časti ponuky označenej ako "Ostatné". Všetky doklady a dokumenty preukazujúce splnenie podmienok účasti musia byť predložené ako originály alebo úradne overené fotokópie. Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.5.2016. Verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom podľa zákona predpokladanú zmenu lehoty viazanosti ponúk. Uchádzači sú svojou ponukou viazaní do uplynutia verejným obstarávateľom oznámenej lehoty viazanosti ponúk, vrátane zmenenej lehoty viazanosti ponúk. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa bodu 34.6 súťažných podkladov, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom, alebo uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Úspešný uchádzač alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa zákona, ak boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia podľa bodu 34.6 a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Ak úspešný uchádzač alebo uchádzači odmietnu uzavrieť zmluvu alebo nie sú splnené povinnosti podľa prvej vety alebo podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí. Ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí odmietnu uzavrieť zmluvu, neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na ich uzavretie tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa, keď boli na ich uzavretie písomne vyzvaní alebo ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí, ich subdodávatelia podľa bodu 34.6 súťažných podkladov a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 nesplnia povinnosť podľa druhej vety, verejný obstarávateľ môže uzavrieť zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí. Uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí, ich subdodávatelia podľa bodu 34.6 súťažných podkladov a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2, sú povinní splniť povinnosť podľa druhej vety a poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie zmluvy tak, aby mohli byť uzavreté do 30 dní odo dňa, keď boli na ich uzavretie písomne vyzvaní. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa, ktorý sa má podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia uvedenej v ponuke uchádzača. Táto povinnosť sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania. Pri podpise zmluvy bude verejný obstarávateľ od úspešného uchádzača požadovať predložiť: -poistenie zodpovednosti za škody spôsobené pri výkone povolania s poistným krytím v minimálnej výške vysúťaženej hodnoty diela počas plnenia predmetu zmluvy. Poistná zmluva musí byť platná po dobu platnosti zmluvy. Originál alebo úradne overená kópia poistnej zmluvy alebo potvrdenia o poistení zodpovednosti za škody bude tvoriť súčasť zmluvy. -platný certifikát o zavedení systému riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci podľa STN OHSAS 18001, resp. iný rovnocenný doklad vydaný príslušnými orgánmi iných štátov alebo aj iné dôkazy o zavedení riadenia bezpečnosti a ochrany zdravia pri práci počas trvania zmluvy. -Úspešný uchádzač je najneskôr ku dňu podpisu zmluvy povinný predložiť aj zoznam a podiel Subdodávateľov (aktualizovaná príloha totožná s prílohou, ktorú predkladal v rámci ponuky, t.j. buď prílohu č. 5a alebo 5b týchto súťažných podkladov). V prípade ak predloží prílohu č. 5a, je povinný predložiť aj kópie zmlúv s uvedenými subdodávateľmi. Verejný obstarávateľ podpíše zmluvu s úspešným uchádzačom najskôr po schválení poskytnutia nenávratného finančného príspevku a po overení verejného obstarávania Riadiacim orgánom, ktorý predloží verejnému obstarávateľovi správu z overenia verejného obstarávania s vyhlásením, že počas overovania verejného obstarávania nebolo zistené porušenie princípov a postupov verejného obstarávania definovaných právnymi predpismi EÚ a SR pre verejné obstarávanie. V opačnom prípade si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo zrušiť verejné obstarávanie podľa zákona.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 10 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy SOŠNZ
2017 193 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania SOSNZ
Oznámenia detailne
[SOŠNZ] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SOŠNZ
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
158974
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
10
[SOSNZ] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
SOSNZ
Dátum zverejnenia vo vestníku
2. 10. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158974
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
193