158979 - ZLEPŠENIE MIESTNYCH ZÁKLADNÝCH SLUŽIEB V OBCI NIŽNÝ ORLÍK
Detaily
ID zákazky
158979
Názov
ZLEPŠENIE MIESTNYCH ZÁKLADNÝCH SLUŽIEB V OBCI NIŽNÝ ORLÍK
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6258
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
127 531,31
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Informácie o otváraní ponúk
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Nižný Orlík
IČO
00330841
Mesto
Nižný Orlík
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Martina Hájiková
Kontaktný email
 martina.hajikovampprofit.sk
Kontaktný telefón
 +421 911655161
Rozširujúce info
Popis zákazky
Rozsah stavby bol daný požiadavkami obce Nižný Orlík v súťažných podkladoch a pozostáva z nasledovných stavebných úprav: Rekonštrukcia asfaltového ihriska Rekonštrukcia oplotenia ihriska Vytvorenie krytého sedenia- tribúny pri ihrisku Vytvorenie altánku s krbom Vytvorenie detského ihriska Bližšie informácie v súťažných podkladoch.
Doplňujúce informácie
Záujemca si vyžiada súťažné podklady na základe písomnej žiadosti doručenej osobne, kuriérom alebo poštou na adrese uvedenej v bode A.II. v termíne uvedenom v bode IV.2.2. Záujemca môže súťažné podklady získať aj z profilu verejného obstarávateľa. Verejný obstarávateľ požaduje predloženie ponuky v jednom originálnom vyhotovení, jednej písomnej kópii a jednej naskenovanej elektronickej kópii na CD/DVD nosiči vo formáte PDF. za účelom jej zaslania Úradu pre verejné obstarávanie podľa §9 ods.7 zákona o verejnom obstarávaní. V prípade potreby vysvetliť podmienky účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladoch alebo inej sprievodnej dokumentácie, môže ktorýkoľvek zo záujemcov požiadať o ich vysvetlenie písomne u kontaktnej osoby verejného obstarávateľa uvedenej v bode A.II. Aby verejný obstarávateľ mohol zabezpečiť vysvetlenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní, súťažných podkladov alebo inej sprievodnej dokumentácie v zmysle Zákona o verejnom obstarávaní, poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom. Žiadosť má obsahovať identifikačné údaje žiadateľa (názov, adresa sídla, adresa doručovania v prípade, že je iná ako adresa sídla, kontaktný e-mail), uvedený predmet žiadosti (označenie súťaže zverejnenej vo Vestníku VO), meno kontaktnej osoby zodpovednej za žiadosť, jej e-mail a telefónne číslo. Prijímajú sa žiadosti napísané v slovenskom alebo českom jazyku. Na žiadosti doručené na inú adresu, alebo v inom jazyku alebo nezrozumiteľné žiadosti sa nebude reagovať. Po doručení kompletnej žiadosti budú záujemcovi zaslané súťažné podklady. Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si o súťažné podklady požiadali aj vtedy,ak získali súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby, prípadne si ich stiahli z profilu na www.uvo.gov.sk . V prípade, že záujemca nepožiada o Súťažné podklady, osoba povinná nevie zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na prípravu ponuky. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. Úrad pre verejné obstarávanie ku dňu 1. 11. 2015 zriadil register konečných užívateľov výhod podľa § 134a zákona o verejnom obstarávaní. Povinnosť byť zapísaný v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na zmluvy, koncesné zmluvy a rámcové dohody týkajúce sa nadlimitných zákaziek a podlimitných zákaziek bez využitia elektronického trhoviska, a to vo verejných obstarávaniach vyhlásených od 1. novembra 2015. Úrad upozorňuje, že podnikateľovi uloží: 1. pokutu vo výške od 10 000 eur do 1 000 000 eur a zákaz účasti vo verejnom obstarávaní na tri roky, ak si nesplnil povinnosť mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod a s verejným obstarávateľom/obstarávateľom uzavrel zmluvu, koncesnú zmluvu alebo rámcovú dohodu alebo na účely zápisu do registra uviedol informáciu, doklad, dokument alebo čestné vyhlásenie, ktoré nie je pravdivé alebo úplné. 2. pokutu vo výške do 100 000 eur, ak si nesplnil povinnosť oznámenia zmeny údajov v registri konečných užívateľov výhod alebo povinnosť predložiť úradu na jeho žiadosť doklady a dokumenty preukazujúce úplnosť a pravdivosť údajov uvedených v čestných vyhláseniach.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 10 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy Nižný Orlík 74
2017 131 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Nižný Orlík 72
2017 229 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Nižný Orlík 74
2017 229 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Dodatok č. 1 k zmluve o dielo č. 7 R / 2016
Oznámenia detailne
[Nižný Orlík 74] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Nižný Orlík 74
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
158979
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
10
[Nižný Orlík 72] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Nižný Orlík 72
Dátum zverejnenia vo vestníku
5. 7. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158979
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
131
[Nižný Orlík 74] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Nižný Orlík 74
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158979
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
229
[Dodatok č. 1 k zmluve o dielo č. 7 R / 2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
ZMENA
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Dodatok č. 1 k zmluve o dielo č. 7 R / 2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
21. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
158979
Názov dokumentu
OZNÁMENIE O ZMENE ZMLUVY A RÁMCOVEJ DOHODY
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
229