158986 - Rozšírenie kapacity MŠ- Nadstavba MŠ, Gorazdova v nových triedach
Detaily
ID zákazky
158986
Názov
Rozšírenie kapacity MŠ- Nadstavba MŠ, Gorazdova v nových triedach
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6554
Hlavný kód CPV
45214100-1
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
208 040,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
3. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Mestská časť Bratislava - Staré Mesto
IČO
00603147
Mesto
Bratislava - mestská časť Staré Mesto
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Beláková Tatiana Ing.
Kontaktný email
 tatiana.belakovastaremesto.sk
Kontaktný telefón
 +421 259246268
Rozširujúce info
Popis zákazky
Rozšírenie materskej škôlky v podkrovných priestoroch
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ neumožní účasť na otváraní častí ponúk, označených ako Kritériá všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku a ktorých ponuka nebola vylúčená v čase, ktorý verejný obstarávateľ oznámi uchádzačom vzhľadom na konanie e-aukcie.
Doplňujúce informácie
Doklad potrebný pre plnenie zmluvy. A) Požaduje sa, aby ponuka uchádzača časť "Ostatné" obsahovala originál alebo úradne osvedčenú kópiu: -čestného vyhlásenia resp. záväzného súhlasu, ktoré/ktorým bude deklarovať, že v prípade ak sa stane úspešným uchádzačom k podpisu zmluvy o dielo predloží poistnú zmluvu s poisťovňou na poistnú sumu minimálne 200 000 EUR v rozsahu pre všeobecnú zodpovednosť za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa). Predmetný dokument musí byť podpísaný uchádzačom alebo osobou oprávnenou konať za uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov musí byť podpísaným každým členom skupiny alebo osobou/osobami oprávnenými konať v danej veci za člena skupiny. -doklad/certifikát kvality ISO 9001 alebo ekvivalent vydaný nezávislou inštitúciou, ktorým sa potvrdzuje splnenie noriem zabezpečenia kvality uchádzačom alebo záujemcom, možnosť využitia systémov zabezpečenia kvality vyplývajúcich z európskych noriem. Verejný obstarávateľ uzná ako rovnocenné osvedčenia vydané príslušnými orgánmi členských štátov. Verejný obstarávateľ príjme aj iné dôkazy (opis opatrení, použitých uchádzačom na zabezpečenie plnenia kritériá pre danú normu) predložené uchádzačom alebo záujemcom, ktoré sú rovnocenné opatreniam na zabezpečenie kvality podľa požiadaviek na vystavenie certifikátu. - doklad/certifikát 18000 - OHSAS Systém manažérstva pre bezpečnosť práce a ochranu zdravia pri práci (SM BOZP) alebo ekvivalent. Odôvodnenie: Zamestnanci úspešného uchádzača musia dodržiavať zásady bezpečnosti pri práci. V prípade vzniku pracovného úrazu alebo vzniknutých škôd na majetku všetku zodpovednosť nesie úspešný uchádzač. B) Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo na vyzvanie verejného obstarávateľa a v lehote určenej verejným obstarávateľom predloží: -originál alebo úradne osvedčenú kópiu poistnej zmluvy na poistenie všeobecnej zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone činností predmetu zákazky (napr. poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa). C) Úspešný uchádzač zároveň berie na vedomie, že podmienkou platnosti a účinnosti zmluvy je súhlas Poskytovateľa finančných prostriedkov. Zmluva č. 0699/2015/SRŠ o poskytnutí dotácie zo štátneho rozpočtu prostredníctvom rozpočtu MŠVVaŠ SR so spoluúčasťou MČ/717002, 604 46. D) Úspešný uchádzač predloží Ďalšie informácie: 1. Verejný obstarávateľ pri zadávaní zákazky stanovuje elektronickú komunikáciu, ktorá sa realizuje prostredníctvom systému elektronického verejného obstarávania (systém EVO) - https://evo.gov.sk. Postup je upravený v príručke pre záujemcu/uchádzača - Podlimitná zákazka bez využitia elektronického trhoviska (verzia 16.9.2013) (ďalej len príručkaZ/U-PLZ),Spoločné moduly - pre zákazky vytvorené po 22.6.2014 (verzia 0.5, 19.5.2014), ktoré sú zverejnené na stránke portálu EVO ttps://evo.gov.sk v položke menu Príručky. Pre účasť v tejto zákazke je potrebné, aby sa záujemca zaregistroval prostredníctvom systému EVO do zákazky, ktorá je zverejnená na portáli EVO (https://evo.gov.sk) pod číslom 45.04 s názvom "Rozšírenie kapacity MŠ- Nadstavba MŠ, Gorazdova v nových triedach" (https://evo.gov.sk/evo/ethics.nsf/public_tenders2!OpenView). 2.Lehota na registráciu je uvedená v bode IV.2.2) tejto výzvy. 3.Súťažné podklady sú prístupné zaregistrovaným záujemcom do zákazky realizovanej prostredníctvom systému EVO (po schválení záujemcu verejným obstarávateľom má záujemca priamy a neobmedzený prístup k súťažným podkladom), a preto verejný obstarávateľ nebude poskytovať záujemcom súťažné podklady v listinnej podobe. Lehota na prijímanie žiadostí o súťažné podklady alebo prístup k dokumentom je uvedená v bode IV.2.2 tejto výzvy. 4.Lehota na vysvetľovanie súťažných podkladov: 26.01.2016/10:00 hod. Akékoľvek vysvetľovanie v tejto zákazke sa realizuje elektronicky, a to výlučne prostredníctvom systému EVO. Telefonické kontakty slúžia len na potvrdenie funkčnosti systému, či informácií o doručení a pod., nie na vysvetľovanie. 5.Ďalšie usmernenia a upozornenia pre uchádzačov alebo záujemcov týkajúce sa ustanovení zákona pojednávajúce o elektronickej komunikácii a elektronickom verejnom obstarávaní a odporúčania na aplikáciu týchto ustanovení v systéme EVO, ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO https://evo.gov.sk. 6.Podmienkou pre úspešnú komunikáciu v systéme EVO a pre neskoršie úspešné predkladanie ponúk je, aby záujemca mal príslušné technické predpoklady a vybavenie potrebné na používanie systému EVO, ktoré je uvedené v systéme EVO, ktorý je zverejnený na portáli EVO. 7.V prípade potreby môžu záujemcovia alebo uchádzači elektronicky požiadať o pomoc s prácou v systéme EVO na emailovej adrese helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 8.V prípade zistenia alebo akéhokoľvek podozrenia z neštandardného správania sa systému EVO môžu záujemcovia alebo uchádzači stiahnuť si do svojho počítača formulár pre hlásenie porúch http://www.evo.gov.sk/RepErEVOEX.html,ktorý je zverejnený na stránke portálu EVO ttps://evo.gov.sk v položke menu Hlásenie porúch a formulár elektronicky zaslať na e-mailovú adresu helpdesku: helpdesk_evo@uvo.gov.sk. 9.V prípade technických či iných objektívnych problémov, ktoré neumožnia elektronickú komunikáciu prostredníctvom systému EVO na dlhší čas, môže zákazka prebiehať po obnovení prevádzky systému EVO ďalej elektronicky alebo v listinnej podobe v súlade so zákonom, o čom budú registrovaní záujemcovia informovaní. V mimoriadnom prípade verejný obstarávateľ môže predĺžiť príslušné lehoty vo verejnom obstarávaní, následne túto skutočnosť verejný obstarávateľ oznámi všetkým záujemcom v predmetnom postupe zadávania zákazky. Súčasne môže byť oznámenie o predĺžení lehoty odoslané e-mailom. 10.V prípade, ak v mene podnikateľa sú v zmysle dokladu podľa § 26 ods. 2 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní oprávnené na konanie viaceré osoby súčasne (vyžadujú sa podpisy viac ako jednej osoby štatutárneho orgánu) alebo žiadosť o účasť predkladá skupina dodávateľov v zmysle § 31 zákona, vyžaduje sa v tejto súťaži aj predloženie splnomocnenia na konanie v mene uchádzača/skupiny dodávateľov navonok vystavené v prospech osoby, ktorá v tejto súťaži koná (registrácia v systéme EVO a predkladanie ponúk). 11.Písomná zmluva môže byt akceptovaná v súlade s § 27 ods. 2 zákona len v prípade zdrojov finančných, a podľa § 28 ods. 2 odborných alebo technických kapacít, ktoré budú mať uchádzači alebo záujemcovia k dispozícii na plnenie zmluvy, teda kapacít, ktoré budú použité v budúcnosti pri plnení zmluvy. 12.Čestné vyhlásenia alebo dokumenty, kde sa vyžaduje podpis oprávnenej osoby musia byť podpísané štatutárnym orgánom uchádzača (osobou oprávnenou konať spôsobom, ako je to uvedené v obchodnom registri/živnostenskom registri/ rovnocenný register v krajine sídla uchádzača) alebo splnomocnenou osobou konať v jeho mene na základe splnomocnenia podľa platných právnych noriem v krajine sídla uchádzača, a to v origináli alebo úradne osvedčenej kópii. 13.Doklady, ktorými uchádzač preukazuje splnenie podmienok účasti, ktoré sú vyjadrené sumou v cudzej mene (inej ako euro), záujemca predloží v pôvodnej mene a v mene euro. Prepočet inej meny na euro uchádzač alebo záujemca prepočíta kurzom vyhláseným ECB (Európskou centrálnou bankou) dňom zverejnenia výzvy na predloženie ponuky. 14.V prípade, ak záujemca alebo uchádzač nemá sídlo v Slovenskej republike verejný obstarávateľ uzná aj ekvivalentné doklady/osvedčenia vydané podľa právnych predpisov platných v krajine pôvodu alebo v krajine sídla uchádzača. 15. Verejný obstarávateľ uzatvorí Zmluvu v lehote viazanosti ponúk alebo v predĺženej lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou uchádzačom, alebo uchádzačmi. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť Zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod, alebo ktorých subdodávatelia, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia Zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť Zmluvu s uchádzačom alebo s uchádzačmi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2 Zákona, ktorých finančné zdroje uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2 Zákona, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač alebo uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 16. Úspešný uchádzač, alebo uchádzači sú povinní poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie Zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa uplynutia lehoty podľa § 45 Zákona, ak boli na jej uzatvorenie písomne vyzvaní. Úspešný uchádzač alebo uchádzači, ich subdodávatelia a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 Zákona sú povinní na účely poskytnutia riadnej súčinnosti potrebnej na uzavretie Zmluvy mať v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 17. Úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti Zmluvu v 6 rovnopisoch vrátane všetkých jej príloh, ktoré tvoria neoddeliteľnú súčasť Zmluvy a to v súlade s týmto bodom. 18. V prípade, že je úspešným uchádzačom skupina dodávateľov a Zmluva s verejným obstarávateľom bude na strane úspešného uchádzača podpísaná splnomocnenou osobou/osobami, úspešný uchádzač je povinný predložiť najneskôr v lehote stanovenej vo výzve na poskytnutie riadnej súčinnosti plnú moc splnomocnenej osoby/osôb, pričom v nej musí byť výslovne uvedené oprávnenie splnomocnenej osoby/osôb na podpis Zmluvy (ak takáto plná moc nebola predložená uchádzačom v rámci ponuky). Nesplnenie tejto povinnosti bude verejný obstarávateľ považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti. 19. Ak úspešný uchádzač, alebo uchádzači odmietnu uzavrieť Zmluvu alebo nesplnia povinnosť poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na uzavretie Zmluvy, verejný obstarávateľ ju môže uzatvoriť s uchádzačom, alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí. Ak uchádzač, alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí odmietnu uzavrieť Zmluvu alebo neposkytnú verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť potrebnú na jej uzavretie tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní, alebo ak uchádzač alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako druhí v poradí, ich subdodávatelia a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 Zákona nesplnia povinnosť podľa zákona o verejnom obstarávaní, verejný obstarávateľ môže uzatvoriť Zmluvu s uchádzačom alebo uchádzačmi, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí. Uchádzač, alebo uchádzači, ktorí sa umiestnili ako tretí v poradí, ich subdodávatelia a ich osoby podľa § 27 ods. 2 a § 28 ods. 2 Zákona sú povinní splniť povinnosť podľa zákona o verejnom obstarávaní a poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť, potrebnú na uzavretie Zmluvy tak, aby mohla byť uzatvorená do 30 dní odo dňa, keď boli k jej uzavretiu písomne vyzvaní. 20. Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na subdodávateľa/ľov, ktorý/í sa má/jú podieľať na dodaní plnenia uvedenej v ponuke uchádzača v sume najmenej 50% z hodnoty plnenia. 21. Povinnosť podľa predchádzajúceho bodu sa vzťahuje na subdodávateľa po celú dobu trvania Zmluvy, ktorá je výsledkom postupu verejného obstarávania. 22 Povinnosť mať zapísaných konečných užívateľov výhod v registri konečných užívateľov výhod sa vzťahuje na každého člena skupiny dodávateľov.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 10 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy PlZ-6/2016
Oznámenia detailne
[PlZ-6/2016] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
PlZ-6/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
15. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
158986
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
10