Predmetom zákazky je výstavba nového viacúčelového multifunkčného ihriska a exteriérovej telocvične pre potreby obce. Nové viacúčelové multifunkčné ihrisko a exteriérová teplocvična bola navrhnutá v areáli školy, v
katastri obce Janovce, v okrese Bardejov. Dotknutá parcela sa nachádza v katastrálnom území Janovce, parcelné
číslo 291/1 a 291/2. Umiestnenie multifunkčného ihriska a vokajšej telocvične bolo navrhnuté na voľnom
priestranstve, ktoré je v súčasnosti zatrávnené. Multifunkčné ihrisko bolo navrhnuté na prevádzkovanie viacerých športov, t.j. minifutbal, nohejbal, basketbal, vybíjaná, volejbal, hádzaná, tenis, hokejbal, florbal a pod.
Exteriérová telocvična bola navrhnutá pre staršie deti vo veku 8-14 rokov, zameraná na rozvoj koordinácie, koncentrácie, pohybu, kardiovaskulárny systém a precvičenie posturálnych svalových skupín zábavnou formou - hrou a cvičením. V rámci exteriérovej telocvične bol navrhnutý aj jeden pingpongový stôl. Vnútorný priestor objektu
bude doplnený o umelé osvetlenie, ktoré spĺňa v maximálnej miere potreby prevádzky na presvetlenie.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi.
2. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluvu je možné uzatvoriť s uchádzačom, ktorý majú v registri konečných užívateľov zapísaných konečných užívateľov výhod v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní.
3. Zhotoviteľ je povinný na základe výzvy Objednávateľa do troch pracovných dní zložiť na bankový účet Objednávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy depozit 10 % z ponúkanej ceny diela bez DPH. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany Zhotoviteľa a ktorých porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa. Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu.
4. Úspešný uchádzač predloží na písomnú výzvu verejného obstarávateľa pred prevzatím stavby uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky.
5. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok.
6. Uchádzač, ako náležitosti ponuky, preloží verejnému obstarávateľovi originály, alebo úradne overené kópie originálov nasledovných dokladov (alebo ekvivalentné doklady):
a) Uchádzač ako náležitosť predkladanej ponuky predloží záväzný návrh organizácie výstavby, ktorý musí byť v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky, so všetkými požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch a v súlade s ponukou uchádzača.
b) Plán kvality realizácie zákazky, vypracovaný manažérom kvality zodpovedným za udržiavanie systému manažérstva kvality a dodržiavanie požiadaviek normy STN EN ISO 9001. V pláne budú stanovené potrebné kontrolné a skúšobné operácie pri realizácii projektu a taktiež nadväzné dokumenty, rozsah kontroly a záznamy z vykonávanej činnosti.
c) Realizačný harmonogram stavebných prác s vyznačenou kritickou cestou.
7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
8. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní.
9. Súťažné podklady budú doručované na základe písomnej žiadosti emailom. Žiadosť o súťažné podklady zasielajte na e-mailovú adresu: luptak@arrpsk.sk