159082 - Rekonštrukcia centra obce Babinec
Detaily
ID zákazky
159082
Názov
Rekonštrukcia centra obce Babinec
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
6741
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
73 957,13
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Babinec
IČO
00649678
Mesto
Babinec
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Michaela Donovalová
Kontaktný email
 obstaravanieobstaravanie.com
Kontaktný telefón
 +421 000000000
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky sú stavebné práce stavebných objektov: SO 01- Rekonštrukcia zvonice SO 02- Chodník a spevnené plochy SO-03- Altánok
Informácie o otváraní ponúk
Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk : Otváranie častí ponúk OSTATNÉ je neverejné. Termín otvárania častí ponúk KRITÉRIÁ oznámi verejný obstarávateľ formou e-mailovej správy. Vzhľadom na to, že verejný obstarávateľ nepoužije elektronickú akciu je otváranie ponúk verejné a zápisnica sa uchádzačom zasiela.
Doplňujúce informácie
1. Žiadosť o súťažné podklady môže záujemca zaslať elektronicky na e-mail: obstaravanie@obstaravanie.com. V žiadosti o SP záujemca uvedie: a) názov spoločnosti b) adresa c) meno a priezvisko, tel. číslo, e-mail kontaktnej osoby Súťažné podklady sa záujemcovi poskytnú výhradne elektronicky formou e-mailu. 2. Presný dátum a čas otvárania ponúk označených ako "Kritériá" bude v súlade s ustanovením § 41 ods. 2 a 3 zákona oznámený všetkým uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené minimálne päť pracovných dní pred otváraním ponúk. 3. V zmysle § 18 ods. 2 zákona verejný obstarávateľ zverejňuje podrobnosti o elektronickej komunikácii, vrátane doručovania bude prebiehať v zmysle bodu 9 súťažných podkladov: 9. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi 9.1 Komunikácia a iné dorozumievanie (ďalej len informácie) medzi verejným obstarávateľom a záujemcami, resp. uchádzačmi sa bude uskutočňovať: a) v písomnej podobe formou listu, prostredníctvom pošty a b) v elektronickej podobe, prostredníctvom elektronických prostriedkov, najmä prostredníctvom e-mailu. 9.2 Komunikácia v písomnej podobe V písomnej podobe, formou listu, verejný obstarávateľ doručí záujemcom, resp. uchádzačom najmä dokumenty súvisiace s hodnotením ponúk (Rozhodnutie o vylúčení uchádzača, Informácia o výsledku vyhodnotenia ponúk) a v prípade revíznych postupov. Pri revíznych postupoch v zmysle § 136 zákona o verejnom obstarávaní, pri zaslaní informácie o vylúčení uchádzača a výsledku vyhodnotenia ponúk medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi sa bude uskutočňovať výhradne písomnou formou prostredníctvom pošty, bod 1.1., v zmysle § 24 Správneho poriadku (Doručovanie do vlastných rúk) a § 25 Správneho poriadku (Doručovanie písomností). Na moment doručenia dôležitých písomností medzi verejným obstarávateľom a záujemcom alebo uchádzačom, najmä písomností, z ktorých doručením tento zákon spája plynutie lehôt, sa použijú primerane ustanovenia o momente doručenia do vlastných rúk podľa všeobecného predpisu o správnom konaní. 9.3 Komunikácia v elektronickej podobe V elektronickej podobe, prostredníctvom e-mailu obstaravanie@obstaravanie.com, verejný obstarávateľ doručí záujemcom resp. uchádzačom najmä súťažné podklady, informácie a dokumenty v súlade s § 38 zákona(poskytovanie vysvetlení SP), výzvy týkajúce sa vyhodnotenia splnenia podmienok účasti v súlade s § 33 zákona a žiadosti o vysvetlenie ponuky, resp. neobvykle nízkej ponuky a iné dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom a záujemcami alebo uchádzačmi. 9.4 Verejný obstarávateľ určil pre e-mailovú komunikáciu nasledujúce pravidlo: V prípade doručenia písomnej informácie elektronickou poštou, verejný obstarávateľ v texte správy vyzve záujemcu/uchádzača, aby potvrdil prijatie a prečítanie tejto informácie. Verejný obstarávateľ vyžaduje písomné elektronické potvrdenie tejto skutočnosti ako slovnú odpoveď na zaslanú informáciu alebo ako zaslanie samostatnej správy, v ktorej túto skutočnosť uchádzač slovne potvrdí (nepostačuje automatická odpoveď nastavená v e-mailom klientovi). 9.5 Pri poskytnutí informácií inou ako listinnou podobou, alebo elektronickou poštou, faxom a pod. (ďalej len elektronické prostriedky), t.j. prostriedkami, ktorými nemožno trvalo zachytiť ich obsah napr. telefonicky; sa tieto informácie doručia aj v písomnej forme prostredníctvom pošty, najneskôr do 3 pracovných dní odo dňa odoslania informácie elektronickými prostriedkami. 9.6 Pri zistení rozdielov medzi obsahom informácie bez trvalého zachytenia obsahu a informácie doručenej v písomnej forme je rozhodujúca písomná forma. Vzájomná komunikácia a dorozumievanie medzi verejným obstarávateľom, záujemcami, resp. uchádzačmi bude uskutočňovaná iba v slovenskom jazyku. 4. Za včas doručenú požiadavku záujemcu o vysvetlenie súťažných podkladov sa bude považovať požiadavka o vysvetlenie doručená najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou predkladania ponúk. 5. Zdroje finančných prostriedkov: - Verejná zákazka bude financovaná z prostriedkov Programu rozvoja vidieka pre roky 2014 - 2020. - Dohodnutú zmluvnú cenu za uskutočnené práce uhradí verejný obstarávateľ úspešnému uchádzačovi bezhotovostným platobným stykom, bez poskytnutia preddavku na základe predloženej faktúry za preukázateľne uskutočnené práce po ich vykonaní max. do 60 kalendárnych dní odo dňa doručenia faktúry. - Platobná povinnosť verejného obstarávateľa sa považuje za splnenú v deň, keď bude z jeho bankového účtu poukázaná príslušná platba na účet úspešného uchádzača. - Fakturácia sa uskutoční v dvoch etapách. Prvá fakturácia sa uskutoční po vykonaní cca 50% prác na základe stavebného denníka a skutočne odpracovaných osobohodín. 6. Predmet zákazky bude spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku( ďalej len NFP), preto je dodávateľ povinný umožniť oprávneným kontrolným orgánom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. Zmluva nadobudne platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť až dňom účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP medzi prijímateľom pomoci a Poskytovateľom pomoci(NFP) na predmet zmluvy. V prípade neschválenia žiadosti o NFP respektíve nenadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, stráca táto zmluva platnosť.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 11 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VO/04/2016
Oznámenia detailne
[VO/04/2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VO/04/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159082
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
11