159108 - Zabezpečenie nákupu leteniek
Detaily
ID zákazky
159108
Názov
Zabezpečenie nákupu leteniek
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4027
Hlavný kód CPV
60400000-2
URL linka
Druh zákazky
Služby
Celková hodnota bez DPH
200 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 2. 2016 14:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Trnavská univerzita v Trnave - Rektorát
IČO
31825249
Mesto
Trnava
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Mgr. Zuzana Bošnáková
Kontaktný email
 zuzana.bosnakovatruni.sk
Kontaktný telefón
 +421 335939319
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom je zabezpečenie leteniek do zahraničia a s tým súvisiacich služieb. Verejný obstarávateľ požaduje priebežné a pružné zabezpečovanie leteniek a súvisiacich služieb pre potreby zamestnancov Trnavskej univerzity v súvislosti so zahraničnými pracovnými cestami. Letecké trasy: podľa požiadaviek jednotlivých súčastí Trnavskej univerzity. Rámcová dohoda, ktorá bude výsledkom zadávania zákazky, sa uzavrie s 3 uchádzačmi, ktorí sa po vyhodnotení ponúk umiestnia na 1.-3. mieste
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie časti ponúk označenej ako "Ostatné" je neverejné. Otváranie časti ponúk označených ako Kritériá sa uskutoční v termíne podľa § 41 ods. 2 a spôsobom podľa § 41 ods. 3 zákona o verejnom obstarávaní. Miesto a čas konania otvárania časti ponúk označených ako "Kritéria" bude oznámené v zmysle zákona o verejnom obstarávaní všetkým oprávneným uchádzačom.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo komunikovať iba v slovenskom jazyku. 2.Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady na vyžiadanie, ktoré záujemca zašle na e-mail: zuzana.bosnakova@truni.sk odo dňa zverejnenia Výzvy na predkladanie ponúk vo Vestníku VO do lehoty na predkladanie ponúk t.j. do 08.02.2016 do 14:00 hod. Súťažné podklady budú zaslané na e-mailovú adresu záujemcu v elektronickej forme. 3.Verejný obstarávateľ odporúča využiť postup uvedený v bode 2 z dôvodu, že ak verejný obstarávateľ nebude poznať identifikačné údaje resp. kontaktné údaje na záujemcov, nevie im zabezpečiť doručenie vysvetlení, zmien a iných informácií, ktoré by mohli mat vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky k tejto zákazke. V prípade, že sa záujemca nepostupoval podľa bodu 2 a získal súťažné podklady od inej fyzickej alebo právnickej osoby koná tak na vlastnú zodpovednosť a vlastné riziko. 4.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si súťažné podklady prevzali v elektronickej forme v dostatočnom časovom predstihu, aby si v prípade potreby využitia inštitútu vysvetľovania, vytvorili dostatočný časový priestor na jeho použitie. V zmysle § 100 ods. 1 písm. e) zákona o verejnom obstarávaní, môže záujemca požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 5.Verejný obstarávateľ v prípade podaní žiadosti o vysvetlenie bude uverejňovať v PROFILE verejného obstarávateľa na portály Úradu pre verejné obstarávanie v dokumentoch k predmetnej zákazke. Odpoveď na žiadosť o vysvetlenie sa bude považovať za doručenú okamihom uverejnenia na stránke verejného obstarávateľa. O uverejnení vysvetlenia odošle verejný obstarávateľ e-mail všetkým známym záujemcom. 6.Verejný obstarávateľ nepožaduje zábezpeku ponuky. 7. Lehota uvedená v bode IV.2.4 platí pre časť ponuky označenej ako "Ostatné" 8. Uchádzač predloží doklady, ktorých absencia nemá vplyv na vylúčenie uchádzača z verejného obstarávania: a ) Čestné vyhlásenie o pravdivosti a úplnosti všetkých dokladov a údajov uvedených v ponuke, podpísané štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo môže byt podpísané zástupcom uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov povereným členom skupiny. b ) Čestné vyhlásenie o tom, že súhlasí so súťažnými podkladmi a podmienkami určenými verejným obstarávateľom a chce za úhradu poskytnúť verejnému obstarávateľovi predmet zákazky pri dodržaní podmienok stanovených verejným obstarávateľom vo výzve na predkladanie ponúk a v súťažných podkladoch, podpísané štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu alebo môže byt podpísané zástupcom uchádzača, v prípade skupiny dodávateľov povereným členom skupiny. 9. Pracovný čas verejného obstarávateľa pre účely tohto verejného obstarávania je v pracovných dňoch od 8:00 hod. do 14.00 hod.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 11 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VR_75-2016
2016 104 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania VR_4910-2016
Oznámenia detailne
[VR_75-2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VR_75-2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
18. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159108
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
11
[VR_4910-2016] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
VR_4910-2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
1. 6. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
P
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159108
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
104