159125 - Rekonštrukcia nevyužívaného objektu v obci Lúčnica nad Žitavou
Detaily
ID zákazky
159125
Názov
Rekonštrukcia nevyužívaného objektu v obci Lúčnica nad Žitavou
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4392
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
124 991,47
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
8. 2. 2016 07:30
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Lúčnica nad Žitavou
IČO
00308170
Mesto
Lúčnica nad Žitavou
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
RNDr. Ivan Michna
Kontaktný email
 ivanmichna.sk
Kontaktný telefón
 +421 377882128
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom projektu je rekonštrukcia nevyužívaného objektu v obci Lúčnica nad Žitavou.Projekt rekonštrukcie nevyužívaného objektu v obci je plánovaný s cieľom vytvorenia priestoru, ktorý by slúžil tak aktivitám miestnych komunít, spolkov, združení a organizácií, ako aj hosťujúcim umelcom a organizáciám. Bližšie informácie sú uvedené v súťažných podkladoch.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač,ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie. Na otváraní obálok s ponukami sa všetkým zúčastneným zverejnia obchodné mená, adresy alebo sídla všetkých uchádzačov, ktorých ponuky boli doručené v lehote na predkladanie ponúk a na adresu uvedenú na doručenie ponúk a ich návrhy na plnenie jednotlivých kritérií určených obstarávateľom na hodnotenie ponúk. Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk bude najneskôr do 5 dní odo dňa otvárania ponúk zaslaná zápisnica z otvárania ponúk.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky. Financovanie sa bude vykonávať formou bezhotovostného platobného styku na základe vystavenej faktúry . 2.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj v prípade ich získania inou formou ako na základe žiadosti o ich poskytnutie zaslanej verejnému obstarávateľovi, aby mohol poznať identifikačné údaje, resp.kontaktné údaje uchádzačov/záujemcov a vedel zabezpečiť prípadné doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky. 3. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku ( ďalej NFP ), preto je dodávateľ povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim orgánom aj po skončení realizácie projektu. Zmluva medzi víťazným uchádzačom a objednávateľom nadobúda platnosť dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť až dňom účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP medzi objednávateľom (prijímateľom pomoci) a Poskytovateľom pomoci ( NFP ) na predmet zmluvy. V prípade neschválenia žiadosti o NFP respektíve nenadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, stráca táto zmluva platnosť. Ďalšie podmienky zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov . 4. Interval trvania zmluvy je informatívny, bližšie určenie bude na základe podpísanej zmluvy o NFP. 5. Súťažné podklady sa budú poskytovať na základe písomnej žiadosti o vydanie súťažných podkladov. Súťažné podklady si možno vyžiadať mailom, poštou alebo osobne. 6. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom. 7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom/uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona, ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom/mi, pokiaľ osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač/uchádzači využili na preukázanie finančného a ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač/uchádzači využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod. 8.V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 12 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy KD Lúčnica nad Žitavou
Oznámenia detailne
[KD Lúčnica nad Žitavou] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
KD Lúčnica nad Žitavou
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
159125
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
12