Projekt rieši stavebné úpravy domu nádeje výmenu živičnej strešnej krytiny za poplastovanú plechovú, výmenu pozinkovaných plechových žľabov a zvodov za poplastované plechové, výmenu drevených okien a vchodových dverí za plastové s izolačným dvojsklom, novú omietku, výmenu keramickej dlažby pred vstupom a na vonkajšom schodisku za dlažbu betónovú hr. 30(35) mm-od napr. Semmelrock, alebo Premac s protišmykovou úpravou, zámkovú dlažbu pred domom nádeje, chodník zo zámkovej dlažby na cintoríne a úpravu zelenej plochy pre hrobové miesta.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti a kópiou dokladu o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, kópiou dokladu o oprávnení podnikať a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady sa poskytujú výlučne elektronicky. Žiadosti o súťažné podklady prosíme doručiť podpísané štatutárom alebo splnomocnenou osobou buď písomne na adresu verejného obstarávateľa alebo elektronicky (sken) na adresu: romingsro@gmail.com. Žiadosť by mala obsahovať identifikačné údaje žiadateľa/obchodné meno, adresu, IČO,DIČ/, e-mailovu adresu žiadateľa.
2.Všetky náklady a výdavky spojené s prípravou a predkladaním návrhu znáša záujemca/účastník bez finančného nároku voči vyhlasovateľovi, a to bez ohľadu na výsledok súťaže.
3.V prípade skupiny dodávateľov musí byť súčasťou návrhu aj osobitné písomné splnomocnenie pre člena skupiny dodávateľov, ktorý má právnu subjektivitu, na komunikáciu s vyhlasovateľom v mene skupiny dodávateľov a právne úkony v mene skupiny dodávateľov v rámci celého procesu. Úkony splnomocneného zástupcu za skupinu dodávateľov budú voči vyhlasovateľovi záväzné. Písomné splnomocnenie musí byť podpísané všetkými členmi skupiny dodávateľov.
4.Pri zadávaní predmetnej zákazky verejný obstarávateľ postupuje podľa §18, zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení účinnom do 31.10.2015.
5.Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Tieto sú súčasťou súťažných podkladov (Návrh Zmluvy o dielo).
V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 - 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).
6. Dodávateľ Projektu je povinný strpieť výkon kontroly/auditu súvisiaceho s dodávaným tovarom, prácami a službami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku, a to oprávnenými osobami a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. Komunikácia medzi verejným obstarávateľom a záujemcami sa uskutoční výhradne v slovenskom jazyku, prípadne v českom jazyku.
Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. Verejný obstarávateľ upozorňuje záujemcov, že ak si požiadajú o súťažné podklady v posledné dni, nebudú môcť uplatniť inštitút vysvetľovania a súťažné podklady im môžu byť doručené až po lehote na predkladanie ponúk. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo neprijať ponuku úspešného uchádzača nepodpísať zmluvu o dielo v prípade, ak nebude akceptovaný priebeh verejného obstarávania a zo strany poskytovateľa NFP nebudú pridelené finančné prostriedky. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.