159133 - Modernizácia miestnej infraštruktúry v obci Tôň
Detaily
ID zákazky
159133
Názov
Modernizácia miestnej infraštruktúry v obci Tôň
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4300
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
89 041,73
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Tôň
IČO
00306690
Mesto
Tôň
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
JUDr. Michal Mertiňák, Gabriela Mertiňáková
Kontaktný email
 voememconsulting.sk
Kontaktný telefón
 +421 903525515
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je rekonštrukcia miestnej infraštruktúry v obci Tôň v katastrálnom území obce Tôň. Ďalší opis predmetu zákazky sa nachádza v projektovej dokumentácii k tejto stavbe, ktorá tvorí prílohu D. súťažných podkladov. Verejný obstarávateľ poskytuje projektovú dokumentáciu nachádzajúcu sa v prílohe D. súťažných podkladov, ktorá je pre všetkých záujemcov a uchádzačov záväzná a nemenná a musia z nej vychádzať pri tvorbe svojej ponuky a výkaz výmer nachádzajúci sa v prílohe C. súťažných podkladov, ktorý je pre záujemcov a uchádzačov taktiež záväzný a musia z neho vychádzať pri tvorbe cien. Možnosť zmeny je vždy len pri ponuke ekvivalentných riešení, výrobkov, služieb alebo stavebných prác.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk je pre uchádzačov ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk v súlade s § 100 ods. 6 ZVO verejné.
Doplňujúce informácie
(Bod 1) Lehota viazanosti ponúk je stanovená do 31.12.2016 (Bod 2) Záujemcom/uchádzačom môže byť aj skupina fyzických osôb a/alebo právnických osôb vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. Skupina dodávateľov nemusí vytvoriť určitú právnu formu do predloženia ponuky ani na plnenie zmluvy, musí však stanoviť lídra skupiny dodávateľov. Všetci členovia takejto skupiny dodávateľov utvorenej na uskutočnenie predmetu zákazky sú povinní udeliť plnomocenstvo jednému z členov skupiny dodávateľov konať v mene všetkých členov skupiny dodávateľov a prijímať pokyny v tomto verejnom obstarávaní ako aj konať v mene skupiny pre prípad prijatia ich ponuky, podpisu zmluvy a komunikácie/zodpovednosti v procese plnenia zmluvy. Skupina dodávateľov preukazuje splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúcich sa osobného postavenia za každého člena skupiny osobitne a splnenie podmienok účasti vo verejnom obstarávaní týkajúce sa finančného a ekonomického postavenia a technickej alebo odbornej spôsobilosti spoločne. Splnenie podmienky účasti podľa § 26 ods. 1 písm. f) zákona o verejnom obstarávaní preukazuje člen skupiny len vo vzťahu k tej časti predmetu zákazky, ktorú má zabezpečiť. Skupina dodávateľov môže využiť finančné zdroje účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 27 ods. 2 citovaného zákona, technické a odborné kapacity účastníkov skupiny dodávateľov alebo iných osôb podľa § 28 ods. 2 citovaného zákona. (Bod 3) Zákazka bude financovaná: z prostriedkov štátneho rozpočtu Slovenskej republiky, z prostriedkov EÚ Pôdohospodárska Platobná Agentúra z vlastných zdrojov obstarávateľa, Na plnenie predmetu zákazky nebudú poskytované finančné preddavky ani zálohové platby. Platba za plnenie predmetu zákazky sa bude realizovať formou bezhotovostného platobného styku v mene euro (EUR), bankovým prevodom na účet. Platba za predmet zákazky bude uhrádzaná v dvoch splátkach. Úhrada bude vykonávaná na základe daňových dokladov - faktúr, vystavených Zhotoviteľom so splatnosťou 60 dní odo dňa doručenia faktúry Objednávateľovi. Ďalšie podrobnosti týkajúce sa financovania predmetu zákazky sú uvedené v návrhu zmluvy nachádzajúcej sa v časti B.2 Obchodné podmienky. (Bod 4) Ďalšie osobitné podmienky: Úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy o dielo, ktorá bude výsledkom tohto verejného obstarávania bude povinný predložiť: 4.1. V prípade ak uchádzač v ponuke uvedie podiel plnenia zo zmluvy, ktorý má v úmysle zabezpečiť subdodávateľmi, ktorí sa majú podieľať na dodaní plnenia v sume najmenej 50 % z hodnoty plnenia verejný obstarávateľ si splnenie podmienok účasti podľa § 26 ods. 1 zákona o verejnom obstarávaní u navrhovaného subdodávateľa môže overiť na Úrade pre verejné obstarávanie podľa § 128 zákona o verejnom obstarávaní, prípadne ak nie sú tieto údaje verejne dostupné vyžiadaním si dokladov podľa § 26 ods. 2 zákona o verejnom obstarávaní od úspešného uchádzača. V prípade ak úspešný uchádzač pred podpisom zmluvy v lehote podľa § 45 ods. 9 zákona o verejnom obstarávaní nepredloží doklady alebo dokumenty uvedené v Bode 4 tejto časti výzvy na predkladanie ponúk, verejný obstarávateľ to bude považovať za neposkytnutie riadnej súčinnosti a bude postupovať podľa zákona o verejnom obstarávaní a súťažných podkladov. Vyžaduje sa predloženie originálov alebo úradne osvedčených kópií všetkých dokladov uvedených v Bode 4. (Bod 5) Verejný obstarávateľ stanovil v súťažných podkladoch v časti B.1 bod. 1.2 Požiadavky na predmet zákazky a požaduje aby uchádzač v ponuke ako prílohu Zmluvy predložil: 5.1.Harmonogram realizácie diela, ktorý bude obsahovať časové údaje začínajúc dňom prevzatia stavby až po jej kompletné protokolárne odovzdanie verejnému obstarávateľovi podľa zmluvy a bude tvoriť neoddeliteľnú prílohu zmluvy. 5.2.Uchádzač predloží zoznam a popis strojového a technického vybavenia, ktoré má k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác rovnakého alebo podobného predmetu v závislosti od charakteru hlavného predmetu zákazky. Uchádzač predloží doklad o strojovom a technickom vybavení, ktoré má uchádzač alebo záujemca k dispozícii na uskutočnenie stavebných prác, konkrétne minimálne Obaľovačka asfaltových zmesí 1 ks Stroje na živičné práce: finišer na pokládku živičných zmesí pre minimálnu šírku kladenia 4,5m: 1 ks cestná fréza: 1 ks postrekovač asfaltu/distribútor: 1ks vibračný valec na hutnenie živičných zmesí: 2ks Uchádzač je povinný zabezpečiť dopravu asfaltových zmesí v súlade s Technicko-kvalitatívnymi podmienkami MDVRR SR (časť.6 Hutnené asfaltové zmesi), a teda vzdialenosť obaľovacej súpravy od staveniska nesmie byť väčšia ako 60 km, resp. pri časovom vyjadrení nesmie doprava asfaltových zmesí trvať viac ako 90 minút. Uchádzač splnenie uvedenej požiadavky preukáže: - Dokladom sa rozumie zmluvné zabezpečenie (Zmluva o dodávke, Zmluva o budúcej zmluve alebo iný relevantný doklad), alebo - Doklad o vlastníctve - ak uchádzač je vlastníkom požadovaného strojového a technického vybavenia, prípadne iný relevantný preukazný doklad, ktorým vie uchádzač preukázať zabezpečenie dodávky asfaltových zmesí. Zoznam a popis strojového a technického vybavenia bude tvoriť prílohu č. 4 Zmluvy o dielo. (Bod 6) Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o verejnom obstarávaní osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov v časti B.2 Obchodné podmienky. Úspešný uchádzač sa zaväzuje, že v prípade, ak bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky (obec, okres, VÚC). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená, t. j. môže sa jednať o pracovný pomer na kratší pracovný čas (na dobu určitú alebo neurčitú), o dohodu o prácach vykonávaných mimopracovného pomeru atď. Nakoľko sa verejný obstarávateľ v zozname Atlas rómskych komunít nenachádza, ustanovenia vyplývajúce z tohto bodu sa nebudú uplatňovať. (Bod 7) Verejný obstarávateľ poskytne súťažné podklady každému záujemcovi, ktorý o ne v určenej lehote požiada a to v elektronickej podobe sprístupnením verejným obstarávateľom v systéme ERANET http://www.emem.eranet.sk/ v časti Detail zákazky/Dokumenty zákazky, kde budú taktiež zverejnené aj všetky ich prípadné vysvetlenia alebo doplnenia. Verejný obstarávateľ tak umožňuje neobmedzený a priamy prístup k súťažným podkladom a všetkým ich vysvetleniam a doplneniam. Pokiaľ bude mať záujemca k dispozícií súťažné podklady len z profilu zo stránky Úradu pre verejné obstarávanie, odporúčame takémuto záujemcovi dať na vedomie verejnému obstarávateľovi svoje identifikačné resp. kontaktné údaje a dátum prevzatia súťažných podkladov z dôvodu evidencie záujemcov a prípadného rozposielania doplňujúcich informácií, vysvetľovania a evidencie lehôt v prípade uplatnenia revíznych postupov. (Bod 8) Súťažné podklady a ďalšie dokumenty k zákazke si môže záujemca o súťaž stiahnuť v systéme ERANET dostupnom na webovej stránke: https://emem.eranet.sk Pre prístup do systému sa musí záujemca o súťaž zaregistrovať na totožnej webovej stránke. Registrácia je bezplatná a slúži na získanie prístupu do systému ERANET a k dokumentom zákazky. V časti Prehľad verejných zákaziek sa zákazka na predmet [Modernizácia miestnej infraštruktúry v obci Tôň] eviduje pod číslom [ID_22]. Manuál k registrácii, prihláseniu a práce so systémom je pre záujemcov o súťaž dostupný na prihlasovacej stránke systému (Bod 9) Verejný obstarávateľ pre účely komunikácie v tomto verejnom obstarávaní postupuje v súlade s § 155q zákona o verejnom obstarávaní podľa ustanovení § 18 zákona o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31.10.2015. (Bod 10) Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom priebežne sledovať profil verejného obstarávateľa, na ktorom bude verejný obstarávateľ uverejňovať všetky dôležité informácie a dokumenty v súlade so zákonom o verejnom obstarávaní v rámci tohto verejného obstarávania.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 12 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy Ton/SP/2015/01
2017 138 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Ton/2017/Z-01
Oznámenia detailne
[Ton/SP/2015/01] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Ton/SP/2015/01
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
159133
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
12
[Ton/2017/Z-01] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
Ton/2017/Z-01
Dátum zverejnenia vo vestníku
14. 7. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159133
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
138