159143 - Výstavba multifunkčného a detského ihriska v obci Chmeľov
Detaily
ID zákazky
159143
Názov
Výstavba multifunkčného a detského ihriska v obci Chmeľov
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5916
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
131 302,32
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Chmeľov
IČO
00327115
Mesto
Chmeľov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Peter Lupták
Kontaktný email
 luptakarrpsk.sk
Kontaktný telefón
 +421 517465381
Rozširujúce info
Popis zákazky
Nové viacúčelové multifunkčné ihrisko a exteriérová telocvičňa bola navrhnutá v areály školy, v katastri obce Chmeľov, v okrese Prešov. Dotknutá parcela sa nachádza v katastrálnom území Chmeľov, parcelné číslo 1541/3. Umiestnenie multifunkčného ihriska a vonkajšej telocvične bolo navrhnuté na voľnom priestranstve, ktoré je v súčasnosti zatrávnené. Celý areál školy má svahovitý respektíve terasovitý charakter so zatrávnenými plochami. Multifunkčné ihrisko bolo navrhnuté na prevádzkovanie viacerých športov, t.j. minifutbal, nohejbal, basketbal, vybíjaná, volejbal, hádzaná, tenis, hokejbal, florbal a pod. Exteriérová telocvičňa bola navrhnutá pre staršie deti vo veku 8-14 rokov, zameraná na rozvoj koordinácie, koncentrácie, pohybu, kardiovaskulárny systém a precvičenie posturálnych svalových skupín zábavnou formou - hrou a cvičením. Vnútorný priestor objektu bude doplnený o umelé osvetlenie, ktoré spĺňa v maximálnej miere potreby prevádzky na presvetlenie.
Informácie o otváraní ponúk
Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže aj splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Verejný obstarávateľ uzavrie zmluvu v lehote viazanosti ponúk. Uzavretá zmluva nesmie byť v rozpore so súťažnými podkladmi a s ponukou predloženou úspešným uchádzačom alebo uchádzačmi. 2. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluvu je možné uzatvoriť s uchádzačom, ktorý majú v registri konečných užívateľov zapísaných konečných užívateľov výhod v zmysle § 45 zákona o verejnom obstarávaní. 3. Zhotoviteľ je povinný na základe výzvy Objednávateľa do troch pracovných dní zložiť na bankový účet Objednávateľa uvedený v záhlaví tejto zmluvy depozit 10 % z ponúkanej ceny diela bez DPH. Depozit je určený na zabezpečenie náhrady škody a finančných nárokov Objednávateľa, ktoré mu vzniknú v prípade porušenia zmluvných povinností zo strany Zhotoviteľa a ktorých porušenie zakladá nárok na náhradu škody alebo iný finančný nárok pre Objednávateľa. Objednávateľ má právo uspokojiť svoj nárok z hodnoty depozitu. Objednávateľ sa zaväzuje vrátiť Zhotoviteľovi depozit v plnej výške alebo jeho alikvótnu časť do konca mesiaca, ktorý nasleduje po mesiaci, kedy došlo k riadnemu odovzdaniu diela. Zhotoviteľ nemá právo požadovať vrátenie depozitu počas trvania zmluvného vzťahu. 4. Úspešný uchádzač predloží na písomnú výzvu verejného obstarávateľa pred prevzatím stavby uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu spôsobenú pri výkone povolania alebo uzatvorené poistenie zodpovednosti za škodu podnikateľa počas celej doby realizácie zákazky minimálne vo výške hodnoty úspešnej ponuky. 5. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. 6. Uchádzač, ako náležitosti ponuky, preloží verejnému obstarávateľovi originály, alebo úradne overené kópie originálov nasledovných dokladov (alebo ekvivalentné doklady): a) Uchádzač ako náležitosť predkladanej ponuky predloží záväzný návrh organizácie výstavby, ktorý musí byť v súlade s platným právnym poriadkom Slovenskej republiky, so všetkými požiadavkami uvedenými v súťažných podkladoch a v súlade s ponukou uchádzača. b) Plán kvality realizácie zákazky, vypracovaný manažérom kvality zodpovedným za udržiavanie systému manažérstva kvality a dodržiavanie požiadaviek normy STN EN ISO 9001. V pláne budú stanovené potrebné kontrolné a skúšobné operácie pri realizácii projektu a taktiež nadväzné dokumenty, rozsah kontroly a záznamy z vykonávanej činnosti. c) Realizačný harmonogram stavebných prác s vyznačenou kritickou cestou. 7. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z. z. o verejnom obstarávaní v platnom znení. 8. Splnenie podmienok účasti je možné v súlade s ustanovením § 32 ods. 11 zákona o verejnom obstarávaní. 9. Súťažné podklady budú doručované na základe písomnej žiadosti emailom. Žiadosť o súťažné podklady zasielajte na e-mailovú adresu: luptak@arrpsk.sk