159148 - Zníženie energetickej náročnosti budovy
Detaily
ID zákazky
159148
Názov
Zníženie energetickej náročnosti budovy
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5550
Hlavný kód CPV
45210000-2
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
253 711,32
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Čertižné
IČO
00322890
Mesto
Čertižné
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Štefan Janko
Kontaktný email
 infobgskonzult.sk
Kontaktný telefón
 +421 907924325
Rozširujúce info
Popis zákazky
Realizácia stavebných prác podľa platnej projektovej dokumentácie a požiadaviek obstarávajúceho za účelom zníženie energetickej náročnosti budovy.
Informácie o otváraní ponúk
Dátum, čas a miesto uvedené v tomto bode výzvy sa vzťahujú k neverejnému otváraniu časti ponúk označených ako "Ostatné". Verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní častí ponúk, označených ako "Kritériá" všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk a ktorých ponuka nebola vylúčená. Otváranie častí ponúk, označených ako "Kritériá" vykoná komisia len vo vzťahu k ponukám, ktoré neboli vylúčené, a to na mieste a v čase oznámenom uchádzačom, ktorých ponuky neboli vylúčené. Na otváraní ponúk, označených ako "Kritériá" môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba), sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti a dokladom (napr. kópiou výpisu z obchodného registra), z ktorého jednoznačne vyplýva, že daná osoba je uchádzačom alebo môže v mene uchádzača konať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Ďalšie požiadavky verejného obstarávateľa ohľadom predloženia ponuky, hodnotenia predložených ponúk a uzatvorenia zmluvy sú uvedené v Súťažných podkladoch. 2. Súťažné podklady sa poskytujú na základe písomnej žiadosti na adrese kontaktného miesta uvedeného v bode I.1. tejto Výzvy na predkladanie ponúk. Záujemcovia predkladajú žiadosti o súťažné podklady v originálnom listinnom vyhotovení poštovým stykom, alebo osobne v pracovných dňoch od 8:00 - 14:00 hod. Záujemcom, ktorí si prevezmú Súťažné podklady z Profilu verejného obstarávateľa, v záujme zabezpečenia informovania v tomto procese verejného obstarávania, odporúčame oznámiť túto skutočnosť správou zaslanou na elektronickú adresu info@bgskonzult.sk. 3. Záujemcom sa odporúča vykonať obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky, aby si sami overili a získali potrebné informácie, nevyhnutné na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta realizácie predmetu zákazky idú na ťarchu záujemcu. Obhliadku miesta realizácie predmetu zákazky je potrebné vopred dohodnúť s kontaktnou osobou uvedenou v Oddiele I. tejto Výzvy na predkladanie ponúk. 4. V ponuke uchádzača všetky predložené doklady musia odrážať skutočný stav uchádzača v čase, v ktorom sa zúčastňuje na verejnom obstarávaní. 5. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje komunikáciu v slovenskom jazyku a zároveň oznamuje, že podľa § 155q ods. 6 zákona bude postupovať podľa § 18 zákona v znení účinnom do 31. októbra 2015. 6. V zmysle § 19 ods. 3 zákona doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 7. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo/možnosť neprijať ponuku, ak cena za predmet zákazky bude presahovať finančný limit uvedený v bode II.2.2 (predpokladanú hodnotu zákazky). 8. Verejný obstarávateľ oznamuje, že v čase zverejnenia tejto Výzvy nemá zabezpečené finančné prostriedky na zaplatenie zákazky. Zabezpečenie finančných prostriedkov je riešené prostredníctvom fondu EÚ. 9. Skutočnosti, ktoré môžu nastať v procese postupu zadávania zákazky, neupravené touto výzvou na predkladanie ponúk a súťažnými podkladmi, sa riadia príslušnými ustanoveniami Zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 12 Oznámenia o výsledku verejného obstarávania Informácie o ukončenom plnení zmluvy 004/BGS/2016
2018 227 Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 812/BGS/2018
Oznámenia detailne
[004/BGS/2016] Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
004/BGS/2016
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
ID zákazky
159148
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
12
[812/BGS/2018] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Kvalifikačné a dynamické nákupné systémy
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
812/BGS/2018
Dátum zverejnenia vo vestníku
19. 11. 2018
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
S
Kód podtypu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159148
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2018
Číslo vestníka
227