159151 - Základná škola Nižný Slavkov - Multifunkčné ihrisko.
Detaily
ID zákazky
159151
Názov
Základná škola Nižný Slavkov - Multifunkčné ihrisko.
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5952
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
110 919,96
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 2. 2016 10:30
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Kontaktný email
--
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Nižný Slavkov
IČO
00327514
Mesto
Nižný Slavkov
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Jozef Kamenický; Mgr. Miroslav Kovalík
Kontaktný telefón
 +421 514591224
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom zákazky je realizácia stavebných prác stavby Základná škola Nižný Slavkov - Multifunkčné ihrisko. Podrobný opis predmetu zákazky je uvedený v projektovej dokumentácií a vo výkaze výmer, ktoré sú neoddeliteľnou súčasťou súťažných podkladov.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý uchádzač, ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti. Poverený zástupca uchádzača alebo zástupca skupiny uchádzačov sa preukáže aj splnomocnením (plnou mocou) na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
1. Súťažné podklady budú zverejnené v zmysle ZVO v profile verejného obstarávateľa. 2. Aj napriek povinností, ktoré si bude verejný obstarávateľ plniť pri zverejňovaní informácii a dokumentov v profile VO, verejný obstarávateľ odporúča všetkým záujemcom, ktorí si stiahli súťažné podklady (ďalej len SP) a výzvu na predkladanie ponúk z profilu verejného obstarávateľa zriadenom na webovom sídle Úradu v elektronickom úložisku ako osobitnej časti Vestníka verejného obstarávania, aby túto skutočnosť oznámili e-mailom na kontaktnú adresu: mirokov.orim@gmail.com uvedením kontaktných údajov pre potreby poskytovania vysvetlení a iné dorozumievanie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, SP a iné. V prípade, že záujemca/uchádzač nezašle túto informáciu na kontaktný e-mail, verejný obstarávateľ nenesie zodpovednosť za nedoručenie vysvetlenia informácii uvedených vo výzve na predkladanie ponúk, SP, resp. iných informácií. 3. Podľa § 32 ods. 11 ZVO splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 4. Úradné hodiny kontaktného miesta verejného obstarávateľa: Mgr. Miroslav Kovalík - ORIM, 17. novembra 73, 083 01 Sabinov sú v pracovných dňoch: od 08.30 do 11.30 h. 5. Verejného obstarávania sa v súlade s § 31 ods. 1 ZVO môže zúčastniť skupina dodávateľov. Podľa § 31 ods. 2 ZVO nesmie verejný obstarávateľ vyžadovať od skupiny dodávateľov, aby vytvorila určitú právnu formu do predloženia ponuky. Ak ponuka skupiny dodávateľov bude prijatá, verejný obstarávateľ požaduje od členov tejto skupiny dodávateľov, aby pred podpísaním zmluvy vytvorili spoločne právne vzťahy (formu), aby zodpovedali za záväzky spoločne a nerozdielne z dôvodu riadneho plnenia zmluvy. 6. Podľa § 155q ods. 6 ZVO bude verejný obstarávateľ postupovať v predmetnom verejnom obstarávaní podľa § 18 ZVO v znení účinnom do 31.10.2015. 7. Verejný obstarávateľ upozorňuje uchádzačov, že zmluvu je možné uzatvoriť s uchádzačom, ktorý má v registri konečných užívateľov zapísaných konečných užívateľov výhod v zmysle § 45 ZVO. 8. Verejný obstarávateľ sa uchádza o nenávratný finančný príspevok - dotáciu z iných, ako vlastných zdrojov. V prípade nepridelenia finančných prostriedkov si verejný obstarávateľ vyhradzuje právo odstúpiť od zmluvy o dielo. Zmluva s úspešným uchádzačom nadobudne účinnosť po splnení odkladacej podmienky, ktorá spočíva v tom, že dôjde k uzatvoreniu platnej a účinnej zmluvy o poskytnutí nenávratného finančného príspevku medzi príslušným poskytovateľom pomoci, a príjemcom pomoci, ktorým je verejný obstarávateľ a to na základe jeho žiadosti o poskytnutie nenávratného finančného príspevku predloženej v rámci výzvy na predkladanie žiadostí o nenávratný finančný príspevok. 9. Verejný obstarávateľ bude podľa § 34 ods. 17 ZVO uplatňovať pri realizácii zmluvy o dielo osobitné podmienky plnenia zmluvy týkajúce sa sociálnych hľadísk (sociálneho aspektu), a to vo vzťahu k ľuďom znevýhodneným na trhu práce kvôli príslušnosti k rómskemu etniku v súlade s Metodickým pokynom pri uplatňovaní sociálneho aspektu pri verejnom obstarávaní pre Program rozvoja vidieka Slovenskej republiky 2014 -2020. Podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch (Návrh požadovaných zmluvných podmienok - Zmluva o dielo).