159162 - Výstavba domu smútku v obci Nová Sedlica
Detaily
ID zákazky
159162
Názov
Výstavba domu smútku v obci Nová Sedlica
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5589
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
88 812,52
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
5. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:11
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Nová Sedlica
IČO
00323314
Mesto
Nová Sedlica
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Vasiľ Dinič
Kontaktný email
 obec.novasedlicamakoba.sk
Kontaktný telefón
 +421 577694187
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetná zákazka rieši novostavbu objektu Domu smútku a pridružených, vedľajších stavebných objektov. Jeho účelom je vytvorenie podmienok pre dôstojnú rozlúčku so zosnulými. Hlavný objekt je samostatne stojaca stavba bez bezprostrednej náväznosti na okolité objekty. Je umiestnená v centre obytnej zóny na voľnej doteraz nezastavanej parcele. Objekt domu smútku dopĺňa občiansku vybavenosť obce. Objekt je delený na stavebné objekty: SO 01: Príprava územia SO 02: Hlavný objekt (zvlášť ELI, ZTI) SO 03: Vodovodná prípojka SO 04: Kanalizačná prípojka SO 05: Elektrická prípojka Súčasťou je aj vybavenie interiéru/exteriéru.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa §100 odsek 6 zákona o verejnom obstarávaní. Účasť na otváraní ponúk sa umožní oprávneným osobám. Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri). Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 12 mesiacov. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. Pri zadávaní predmetnej zákazky verejný obstarávateľ postupuje podľa §18, zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení účinnom do 31.10.2015. Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).