Predmetom zákazky je rekonštrukcia vzduchotechniky v priestore kuchyne, ktorá spočíva v demontáži existujúcej VZT a potrubí, bez možnosti použitia okrem jedného odvodného zvislého VZT potrubia 710x400 mm vedeného z 1.PP pod strop 3.NP, ktoré je vedené cez kancelárske priestory školy a nie je možné ho vymieňať, montáže vzduchovodov, digestorových centier, ústredné vykurovanie potrubia, elektroinštalácia pre napojenie VZT, odvod kondenzu do kanalizácie, zemné práce, základy pre vonkajšie jednotky, výmena pôvodných vstupných dverí do strojovne VZT za požiarne, v protipožiarnych a protihlučných opatreniach a ďalšie súvisiace stavebné úpravy ako napr. realizácia prestupov cez konštrukcie vrátane ich vyspravenia atď.
Informácie o otváraní ponúk
Verejný obstarávateľ umožní účasť na sprístupnení elektronických ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Na sprístupnení elektronických ponúk môže byť uchádzač zastúpený štatutárnym orgánom alebo členom štatutárneho orgánu uchádzača alebo osobou písomne splnomocnenou uchádzačom na jeho zastupovanie, ak sa preukáže preukazom totožnosti a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, splnomocnením na zastupovanie a aktuálnym dokladom o oprávnení podnikať. Doklad o oprávnení podnikať musí byť predložený k nahliadnutiu v origináli alebo v úradne overenej kópii.
Doplňujúce informácie
1. Skutočnosti, týkajúce sa postupu zadávania zákazky, neupravené vo výzve na predkladanie ponúk, sa riadia
príslušnými ustanoveniami zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní v platnom znení (ďalej len zákon o VO). Verejný obstarávateľ postupuje pri zadávaní zákazky podľa § 100 až 102 zákona o verejnom obstarávaní. Žilinský samosprávny kraj vykonáva uvedené verejné obstarávanie elektronicky v systéme elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Každý záujemca/uchádzač sa zaregistruje do systému elektronického verejného obstarávania Žilinského samosprávneho kraja EVOSERVIS na adrese www.evoservis.sk/zsk/. Po korektnom zaregistrovaní mu bude na jeho zadaný e-mail zaslaný prístupový kód (meno a heslo) pre ďalšiu komunikáciu so systémom EVOSERVIS. Po zaregistrovaní má záujemca/uchádzač prístup ku všetkým údajom a pokynom, vrátane súťažných podkladov a príslušných príloh v sekcii prebiehajúce akcie. V prípade otázok, resp. žiadostí o vysvetlenie môže záujemca komunikovať s verejným obstarávateľom priamo v systéme EVOSERVIS cez komunikačné rozhranie. Uchádzač bude svoju ponuku predkladať elektronicky, vrátane všetkých príloh požadovaných verejným obstarávateľom tak, ako je to uvedené v pokynoch a požiadavkách verejného obstarávateľa.
2. Uchádzač je svojou ponukou viazaný do uplynutia lehoty viazanosti ponúk, stanovenej do 31.03.2016.
3. Verejný obstarávateľ umožňuje vykonať obhliadku miesta dodania predmetu zákazky tak, aby si uchádzači sami overili a získali informácie, ktoré budú potrebovať na prípravu a spracovanie ponuky. Výdavky spojené s obhliadkou miesta dodania predmetu zákazky idú na ťarchu uchádzača. Obhliadka miesta poskytnutia plnenia sa uskutoční dňa 27.01.2016 o 10,00 hod. priamo na stavbe. V prípade záujmu o obhliadku stavby mimo stanoveného termínu kontaktujte zodpovednú osobu verejného obstarávateľa: Ing. Milan Kopera mobil 0907 700 205.
4. Doba realizácie prác: do 2 mesiacov, pričom práce v kuchyni musia byť hotové v priebehu 1 týždňa počas odstávky kuchyne. Víťazný uchádzač sa bude počas realizácie prác riadiť pokynmi správcu.
5. Uchádzač môže podľa § 32 ods. 11 preukázať splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením. Doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti, predkladá verejnému obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 zákona v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom vo výzve na predloženie dokladov. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo vyzvať na predloženie dokladov preukazujúcich splnenie podmienok účasti uchádzačov, ktorí sa umiestnili na pvých troch miestach v poradí, ak vo svojej ponuke preukazovali splnenie podmienok účasti čestným vyhlásením podľa § 32 ods. 11 zákona o VO. Pre urýchlenie procesu verejného obstrávania a aby nebola ohrozená doba realizácie, žiadame uchádzačov, aby vo svojich elektronických ponukách uprednostnili predkladanie dôkazných prostriedkov preukazujúcich splnenie podmienok účasti v zmysle oddielu III. Výzvy na predkladanie ponúk a v zmysle časti A.2 Súťažných podkladov, pred predložením čestného vyhlásenia podľa §32 ods. 11 zákona.
6. Verejný obstarávateľ v predmetnom postupe zadávania zákazky bude postupovať podľa §18 v znení účinnom do 31. októbra 2015
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
12
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
02513/2016/OPaVO
Oznámenia detailne
[02513/2016/OPaVO] Informácie o ukončenom plnení zmluvy