Objekt materskej školy sa nachádza v obci Šalgovce, č.p. 121/4 na členitom teréne. Objekt je dlhodobo nevyužívaný.
Po obnove sa bude objekt využívať ako komunitné centrum. Budova materskej školy má jedno nadzemné podlažie s konštrukčnou výškou podlažia 3000 mm. Obvodové a nosné murivo je z pórobetónových tvárnic hr. 400mm. Komín, priečky, štítové murivo, medziokenné piliere sú z plných pálených tehál. Vnútorné omietky sú štukové vápenaté.
Vonkajšie omietky sú brizolitové škriabané. Podlahy sú z PVC, keramických dlaždíc, keramickej dlažby a z cementového poteru. Základná škola je zastrešená plochou strechou (povrchová krytina- hydroizolačné asfaltové pásy).
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní obálok s ponukami sa môže zúčastniť každý
uchádzač,ktorý predložil ponuku v lehote na predkladanie ponúk. Uchádzač môže byť zastúpený osobou oprávnenou
zúčastniť sa na otváraní obálok s ponukami za uchádzača. Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen
štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní obálok s ponukami preukazom totožnosti.
Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti a splnomocnením na zastupovanie.
Na otváraní obálok s ponukami sa všetkým zúčastneným zverejnia obchodné mená, adresy alebo sídla všetkých
uchádzačov, ktorých ponuky boli doručené v lehote na predkladanie ponúk a na adresu uvedenú na doručenie ponúk a
ich návrhy na plnenie jednotlivých kritérií určených obstarávateľom na hodnotenie ponúk.
Všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk bude najneskôr do 5 dní odo dňa
otvárania ponúk zaslaná zápisnica z otvárania ponúk.
Doplňujúce informácie
1.Verejný obstarávateľ neposkytuje zálohy ani preddavky. Financovanie sa bude vykonávať formou bezhotovostného
platobného styku na základe vystavenej faktúry .
2.Verejný obstarávateľ odporúča záujemcom, aby si vyžiadali súťažné podklady aj v prípade ich získania inou formou
ako na základe žiadosti o ich poskytnutie zaslanej verejnému obstarávateľovi, aby mohol poznať identifikačné údaje,
resp.kontaktné údaje uchádzačov/záujemcov a vedel zabezpečiť prípadné doručenie vysvetlení, zmien , resp. doplnení
iných informácií, ktoré by mohli mať vplyv na vypracovanie kvalifikovanej ponuky.
3. Predmet zmluvy je spolufinancovaný formou nenávratného finančného príspevku ( ďalej NFP ), preto je dodávateľ
povinný umožniť oprávneným kontrolným zamestnancom vykonať vecnú kontrolu a kontrolu dokumentov v súvislosti s
realizáciou projektu vo vzťahu k predmetu obstarávania počas trvania realizácie projektu a po dobu určenú riadiacim
orgánom aj po skončení realizácie projektu. Zmluva medzi víťazným uchádzačom a objednávateľom nadobúda platnosť
dňom podpisu oboma zmluvnými stranami a účinnosť až dňom účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP medzi
objednávateľom (prijímateľom pomoci) a Poskytovateľom pomoci ( NFP ) na predmet zmluvy. V prípade neschválenia
žiadosti o NFP respektíve nenadobudnutí účinnosti Zmluvy o poskytnutí NFP, stráca táto zmluva platnosť. Ďalšie
podmienky zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov .
4. Interval trvania zmluvy je informatívny, bližšie určenie bude na základe podpísanej zmluvy o NFP.
5. Súťažné podklady sa budú poskytovať na základe písomnej žiadosti o vydanie súťažných podkladov. Súťažné
podklady si možno vyžiadať mailom, poštou alebo osobne.
6. Splnenie podmienok účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady
preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač
podľa § 44 ods. 1 v čase a spôsobom určeným verejným obstarávateľom a obstarávateľom.
7. Verejný obstarávateľ nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom/uchádzačmi, ktorí nemajú v registri konečných
užívateľov výhod zapísaných konečných užívateľov výhod alebo ktorých subdodávatelia podľa § 45 odseku 10 zákona,
ktorí sú verejnému obstarávateľovi známi v čase uzavretia zmluvy, nemajú v registri konečných užívateľov výhod
zapísaných konečných užívateľov výhod. Verejný obstarávateľ zároveň nesmie uzavrieť zmluvu s uchádzačom/mi, pokiaľ
osoby podľa § 27 ods. 2, ktorých finančné zdroje uchádzač/uchádzači využili na preukázanie finančného a
ekonomického postavenia, alebo osoby podľa § 28 ods. 2, ktorých technické a odborné kapacity uchádzač/uchádzači
využili na preukázanie technickej spôsobilosti alebo odbornej spôsobilosti, nemajú v registri konečných užívateľov výhod
zapísaných konečných užívateľov výhod.
8.V súvislosti s § 155q odst. 6 zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní bude verejný obstarávateľ postupovať
podľa § 18 Zákona č. 25/2006 o verejnom obstarávaní v znení účinnom do 31. októbra 2015.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016
13
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
KD Šalgovce1/2016
Oznámenia detailne
[KD Šalgovce1/2016] Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov typu oznámenia
Predbežné a pravidelné oznámenia, profily kupujúceho