159314 - Výstavba infraštruktúry pre trávenie voľného času v obci Veľké Kršteňany
Detaily
ID zákazky
159314
Názov
Výstavba infraštruktúry pre trávenie voľného času v obci Veľké Kršteňany
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4629
Hlavný kód CPV
45212221-1
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
118 830,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:12
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Veľké Kršteňany
IČO
00311278
Mesto
Veľké Kršteňany
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ľubomír Kubička
Kontaktný email
 obstaravanievosk.sk
Kontaktný telefón
 +421 220902554
Rozširujúce info
Popis zákazky
Športové a hracie plochy Veľké Kršteňany - stavba sa člení na tri stavebné objekty s umelým športovým povrchom a konkrétnym športovým vybavením. Multifunkčné ihrisko SO 01 je bude viacúčelové pre rekreačné športy malý futbal, basketbal a volejbal, s využitím detí, mládeže a širokej verejnosti. Detské ihrisko SO 02 obsahuje hracie prvky pre deti a pre mládež s prvkami určenými pre kondičné cviky na daných športových prvkov s umelou dopadovou plochou. Detský park SO 03 do areálu materskej školy, je určený pre deti 2-6r.
Informácie o otváraní ponúk
Na otváraní ponúk sa môžu zúčastniť uchádzači, ktorí predložili ponuky v lehote na predkladanie ponúk
Doplňujúce informácie
1.Trvanie zmluvy alebo lehota dodania: Podľa návrhu úspešného uchádzača na plnenie kritéria lehota výstavby, podrobnosti sú uvedené v súťažných podkladoch. V príslušnej časti výzvy nebolo možné uviesť termín dodávky korektne lebo to neumožňuje funkcionalita informačného systému vestníka. 2.Podľa ust.§ 32 ods. 11 ZVO, splnenie podmienky účasti možno preukázať čestným vyhlásením uchádzača alebo záujemcu, pričom doklady, preukazujúce splnenie podmienok účasti predkladá verejnému obstarávateľovi a obstarávateľovi úspešný uchádzač podľa § 44 ods. 1 ZVO v čase a spôsobom, určeným verejným obstarávateľom. 3.Doklady na preukázanie splnenia podmienok účasti predkladá uchádzač verejnému obstarávateľovi ako originály alebo úradne overené kópie. 4.Oznámenia a komunikáciu medzi verejným obstarávateľom a záujemcom/uchádzačom možno uskutočňovať písomne prostredníctvom pošty, elektronicky alebo telefonicky alebo ich kombináciou, na adrese VO SK, a. s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba Ľubomír Kubička, e-mail: obstaravanie@vosk.sk, tel.: +421220902554 , s výnimkou prípadov, keď toto oznámenie, súťažné podklady alebo zákon ustanovujú inak. 5.Verejný obstarávateľ umožňuje neobmedzený a priamy prístup elektronickými prostriedkami k súťažným podkladom a ku všetkým doplňujúcim podkladom (všetky vysvetlenia súťažných podkladov, zmeny súťažných podkladov, akékoľvek oznámenia určené všetkým záujemcom alebo uchádzačom) vo svojom profile zriadenom v elektronickom úložisku vestníka zriadeného Úradom pre verejné obstarávanie https://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4629. 6.Súťažné podklady možno obdržať na základe písomnej listinnej žiadosti doručenej na adresu VOSK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, v ktorej budú záujemcom uvedené údaje o jeho mene/názve, adrese sídla/umiestnenia, adresa, na ktorú požaduje zaslať súťažné podklady a tiež kontaktná e-mailová adresa. Súťažné podklady s prílohami budú vydávané v elektronickej forme na CD/DVD nosiči. 7.V prípade ak záujemca alebo uchádzač využije revízne postupy je povinný predkladať verejnému obstarávateľovi svoje podania v písomnej listinnej podobe a to buď poštou alebo osobným doručením na adresu kontaktného miesta: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Ľubomír Kubička. Ak záujemca alebo uchádzač predkladá verejnému obstarávateľovi dokumenty v listinnej podobe, predloží ich súčasne v elektronickej podobe na pamäťovom médiu (CD/DVD/USB kompatibilné), pričom ak ide o dokumenty, ktoré sú podpísané alebo obsahujú odtlačok pečiatky, predkladajú sa v elektronickej podobe s uvedením mena a priezviska osôb, ktoré dokumenty podpísali a dátumu podpisu, bez uedenia podpisu týchto osôb a odtlačku pečiatky. 8.V prípade potreby vysvetlenia požiadaviek uvedených v tomto oznámení alebo podmienok účasti uchádzačov vo verejnom obstarávaní, alebo údajov uvedených v súťažných podkladoch, či iných sprievodných dokumentoch, poskytnutých verejným obstarávateľom v lehote na predkladanie ponúk, môže ktorýkoľvek zo záujemcov písomnou listinnou formou požiadať o vysvetlenie na kontaktnom mieste: VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Ľubomír Kubička. Verejný obstarávateľ poskytne vysvetlenie údajov uvedených vo výzve na predkladanie ponúk alebo v súťažných podkladoch bezodkladne, najneskôr do piatich pracovných dní od doručenia žiadosti o vysvetlenie, všetkým zainteresovaným záujemcom; záujemca môže požiadať o vysvetlenie najneskôr šesť pracovných dní pred uplynutím lehoty na predkladanie ponúk. 9.Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do štátneho jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom (slovenskom) jazyku. 10.Ponuky je potrebné doručovať na adresu VO SK, a.s., Záhradnícka 151, 821 08 Bratislava, kontaktná osoba: Ľubomír Kubička. Ponuky je možné osobne doručovať v pracovných dňoch v čase od 9,00 hod. do 15,00 hod, okrem dňa, v ktorom sa končí lehota na predkladanie ponúk v tento deň je možné ponuky doručovať len do času, ktorý je určený vo výzve na predkladanie ponúk, ako koniec lehoty na predkladanie ponúk. 11.Ponuku môžu predkladať fyzické, právnické osoby alebo skupina fyzických alebo právnických osôb, vystupujúcich voči verejnému obstarávateľovi spoločne. V prípade, že je uchádzačom skupina, takýto uchádzač je povinný predložiť doklad podpísaný všetkými členmi skupiny o nominovaní vedúceho člena oprávneného (splnomocneného) konať v mene ostatných členov skupiny v súvislosti s týmto verejným obstarávaním. V prípade ak bude ponuka skupiny uchádzačov vyhodnotená ako úspešná, táto skupina uchádzačov bude povinná vytvoriť právnu formu potrebnú z dôvodu riadneho plnenia zmluvy, podľa vlastnej voľby. Z dokumentácie preukazujúcej vzniknutú právnu formu musí byť jednoznačne zrejmé, ako sú stanovené vzájomné práva a povinnosti, kto akou časťou sa bude na plnení podieľať a skutočnosť, že všetci členovia skupiny uchádzačov ručia za záväzky voči verejnému obstarávateľovi spoločne a nerozdielne. Doklady o vzniku právnej formy predloží úspešná skupina uchádzačov verejnému obstarávateľovi pred podpisom zmluvy uzatváranej na základe tohto verejného obstarávania. Nepredloženie dokladov o vzniku právnej formy v súlade s vyššie uvedenými požiadavkami, bude verejný obstarávateľ považovať za porušenie povinnosti poskytnúť verejnému obstarávateľovi riadnu súčinnosť pri uzavretí zmluvy podľa ust. § 45 ods.9 ZVO.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016 15 Informácie o ukončenom plnení zmluvy Výzvy na predkladanie ponúk 2016/VKR/06
Oznámenia detailne
[2016/VKR/06] Výzvy na predkladanie ponúk
Názov typu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Informácie o ukončenom plnení zmluvy
Názov 2. podtypu oznámenia
Výzvy na predkladanie ponúk
Typ dokumentu
PM12
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2016/VKR/06
Dátum zverejnenia vo vestníku
22. 1. 2016
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
V
Kód podtypu oznámenia
IZ
Kód podtypu oznámenia
WY
ID zákazky
159314
Názov dokumentu
Formulár č. 7 - VÝZVA NA PREDKLADANIE PONÚK (podlimitné zákazky)
Rok oznámenia
2016
Číslo vestníka
15