159318 - Zníženie energetických nákladov kultúrno-správnej budovy v obci Nižná Voľa
Detaily
ID zákazky
159318
Názov
Zníženie energetických nákladov kultúrno-správnej budovy v obci Nižná Voľa
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
5508
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
101 033,07
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
10. 2. 2016 10:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:12
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Nižná Voľa
IČO
00322431
Mesto
Nižná Voľa
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Ing. Marcel Kaščák
Kontaktný email
 obecniznavolacentrum.sk
Kontaktný telefón
 +421 544797234
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom riešenia zákazky je Zníženie energetických nákladov kultúrno-správnej budovy v obci Nižná Voľa, pozostávajúca zo zateplenia obvodového plášťa, zateplenia strechy, výmeny otvorových výplní - okien a dverí. Obvodový plášť bude zateplený kontaktným zatepľovacím systémom fasádnym polystyrénom hrúbky 120 mm. Ostenie okien a dverí je izolované polystyrénom hrúbky 30 mm a nadpražie dverí a okien polystyrénom hrúbky 30mm. Povrchová úprava je riešená silikátovou prefarbenou omietkou. požiadavky na podklad Podklad - jestvujúca fasádna štuková omietka ostáva bez zmien. Pred realizáciou kontaktného zatepľovacieho systému musí byť suchá, pevná na miestach ktoré neboli sledované a vyskytne sa tam odutie omietok, prípadne iná nerovnosť, je nutné ich vyspraviť vápenno cementovou omietkou. Podklad musí byť zbavený nečistôt a voľne oddeliteľných častíc. V mieste omietok ríms je tehlové murivo ríms očistené od jestvujúcich zvetraných omietok, od prachu a nečistôt.
Informácie o otváraní ponúk
Otváranie ponúk sa uskutoční podľa §100 odsek 6 zákona o verejnom obstarávaní. Účasť na otváraní ponúk sa umožní oprávneným osobám. Osoby oprávnené zúčastniť sa na otváraní ponúk: Uchádzač (fyzická osoba), štatutárny orgán alebo člen štatutárneho orgánu uchádzača (právnická osoba) sa preukáže na otváraní ponúk preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra (fyzická osoba - podnikateľ), resp. výpisu z obchodného registra (právnická osoba - podnikateľ, fyzická osoba - podnikateľ zapísaný v obchodnom registri). Poverený zástupca uchádzača sa preukáže preukazom totožnosti, originálom alebo úradne overenou kópiou živnostenského oprávnenia alebo výpisu zo živnostenského registra, resp. výpisu z obchodného registra a originálom plnej moci uchádzača (alebo jej úradne overenou kópiou) na zastupovanie.
Doplňujúce informácie
Termín realizácie dodávky predmetu obstarávania je 10 mesiacov. Začatie realizácie zákazky je podmienené doručením písomnej objednávky Verejným obstarávateľom Dodávateľovi. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo nezaslať písomnú objednávku a v tomto prípade nedôjde k plneniu zmluvy. Pri zadávaní predmetnej zákazky verejný obstarávateľ postupuje podľa §18, zákona č. 25/2006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov, v znení účinnom do 31.10.2015. Verejný obstarávateľ určil v súlade s § 34 ods. 17 zákona o VO osobitné podmienky plnenia zmluvy, ktoré sa týkajú sociálnych hľadísk. Verejný obstarávateľ požaduje od uchádzačov, aby sa uchádzači pri predložení ponúk zaviazali v prípade získania predmetnej zákazky tieto podmienky plniť. Osobitné podmienky plnenia zmluvy sú súčasťou súťažných podkladov, v návrhu Zmluvy o dielo. V prípade, že zhotoviteľ realizuje predmetnú zákazku v obci z Atlasu rómskych komunít 2013, sa zhotoviteľ zaviaže, že požiadavku na uplatnenie sociálneho aspektu uvedenú vyššie, bude podľa Partnerskej dohody SR na roky 2014 2020 uplatňovať vo vzťahu k inklúzii Marginalizovaných rómskych komunít (ďalej len MRK), t.j. pri zákazkách realizovaných v obciach z Atlasu rómskych komunít 2013, bude sociálne hľadisko uplatňovať vo vzťahu k inklúzii MRK. Atlas rómskych komunít 2013 (http://www.minv.sk/?atlas_2013).