159430 - Rekonštrukcia domu smútku Plavecký Mikuláš
Detaily
ID zákazky
159430
Názov
Rekonštrukcia domu smútku Plavecký Mikuláš
Referenčné číslo
--
ID obstarávateľa
4530
Hlavný kód CPV
45000000-7
URL linka
Druh zákazky
Stavebné práce
Celková hodnota bez DPH
66 000,00
Mena
EUR
Lehota na predkladanie ponúk
12. 2. 2016 09:00
Dátum vytvorenia záznamu
10. 11. 2023 14:12
Zrýchlený postup
--
Stav zákazky
Vytvorená
Obstarávateľ
Názov
Obec Plavecký Mikuláš
IČO
00309796
Mesto
Plavecký Mikuláš
Krajina
Slovensko
ID obstarávateľa
URL
Kontakty
Kontaktná osoba
Bc. Mária Kožuchová
Kontaktný email
 maria.kozuchovarohoznik.sk
Kontaktný telefón
 +421 346588101
Rozširujúce info
Popis zákazky
Predmetom projektu stavby je návrh rekonštrukcie jestvujúceho Domu smútku /ďalej len DS/ v obci Plavecký Mikuláš. Jestvujúca budova DS je prízemná s pultovou a čiastočne valbovou strechou. Rekonštrukcia DS spočíva vo výmene elektroinštalácie ,výplní otvorov ,vonkajších a vnútorných omietok ,strešného plášťa a realizácie spevnených a sadových úprav.
Informácie o otváraní ponúk
verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk
Doplňujúce informácie
1.Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne na adresu Kontaktného miesta pre zaslanie Súťažných podkladov v úvode výzvy alebo na e-mailovú adresu: maria.kozuchova@rohoznik.sk. V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) odporúčame uviesť min. nasledovné: názov zákazky, obchodné meno alebo názov uchádzača, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel.kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov . 2. Súťažné podklady sa zasielajú e-mailom v el. podobe na kontaktnú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Zároveň budú súťažné podklady zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na webstránke ÚVO, avšak v predpísaných formátoch pre zverejňovanie v profile (PDF), na adrese https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4530 prípadne http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4530. 3. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti, Súťažných podkladov a inej sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje výlučne v štátnom jazyku. Odporúča sa el. forma komunikácie e-mailom. 4.Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46 zákona. 5. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. 7. Uchádzač predloží ponuku na kontaktnú adresu uvedenú v úvode tejto výzvy v 1 uzavretom obale. Ponuka sa nepredkladá v dvoch obálkach na časti! Jedná sa o jednokolovú súťaž. Podrobne viď v súťažných podkladoch. 8.Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti ako aj iné dokumenty v ponuke ako originály alebo úradne osvedčené kópie ak nie je uvedené inak. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk). Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť ponuky aj v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku. 10. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač. 11. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky, niektoré formuláre ako i ďalšie požiadavky stanovené verejným obstarávateľom na predmet zákazky a predkladanú ponuku. 12.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi: Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený v tejto výzve ako "zákon"), najmä ustanovenia §100 a nasl. týkajúce sa postupu zadávania podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska. 14.V zmluve o dielo sa zhotoviteľ okrem iného zaviaže, že bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania súvisiaceho s uskutočnenými stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP (nenávratnom finančnom príspevku), a to oprávnenými osobami SR a EÚ v zmysle zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť. 15. v zmluve o dielo sa zhotoviteľ zaviaže, že v prípade, ak bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané v mieste realizácie predmetnej zákazky ( obec, okres, VÚC). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená 16.Predmet zákazky by mal byť spolufinancovaný v prípade schválenia žiadosti o nenávratný finančný príspevok (Žiadosť o NFP) z prostriedkov EÚ, štátneho rozpočtu SR a prostriedkov verejného obstarávateľa v rámci operačného programu: Program rozvoja vidieka. Ver. obstarávateľ plánuje podať žiadosť o NFP na číslo výzvy 12/PRV/2015. 17. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postup zadávania tejto zákazky zrušiť v prípade ak nepríde k schváleniu žiadosti o NFP, resp. ak verejný obstarávateľ nepodá v rámci vyššie uvedenej výzvy žiadosť o NFP. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť tento postup zadávania zákazky aj v prípade ak riadiaci orgán schváli proces verejného obstarávania s prípadnými finančnými korekciami v závislosti od ich výšky. 18. Verejný obstarávateľ navrhuje dorozumievanie elektronickou formou, t.j. e-mailom. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ navrhuje pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky, prostredníctvom e-mailovej adresy maria.kozuchova@rohoznik.sk, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom. Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk, pri uplatnení revíznych postupov sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto.
Oznámenia
Rok oznámenia Číslo vestníka Názov 1. podtypu oznámenia Názov 2. podtypu oznámenia Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017 232 Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE Oznámenia o výsledku verejného obstarávania 165/2015
Oznámenia detailne
[165/2015] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Názov typu oznámenia
Oznámenia o vyhlásení verejného obstarávania
Názov 1. podtypu oznámenia
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Názov 2. podtypu oznámenia
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
Typ dokumentu
VYSLEDOK_VO
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
165/2015
Dátum zverejnenia vo vestníku
24. 11. 2017
ID obstarávateľa
Kód typu oznámenia
M
Kód podtypu oznámenia
DE
Kód podtypu oznámenia
V
ID zákazky
159430
Názov dokumentu
INFORMÁCIA O VÝSLEDKU VEREJNÉHO OBSTARÁVANIA
Rok oznámenia
2017
Číslo vestníka
232