Predmetom projektu stavby je návrh rekonštrukcie jestvujúceho Domu smútku /ďalej len DS/ v obci Plavecký Mikuláš. Jestvujúca budova DS je prízemná s pultovou a čiastočne valbovou strechou. Rekonštrukcia DS spočíva vo výmene elektroinštalácie ,výplní otvorov ,vonkajších a vnútorných omietok ,strešného plášťa a realizácie spevnených a sadových úprav.
Informácie o otváraní ponúk
verejný obstarávateľ je povinný umožniť účasť na otváraní ponúk všetkým uchádzačom, ktorí predložili ponuku v lehote na predkladanie ponúk
Doplňujúce informácie
1.Žiadosť o poskytnutie súťažných podkladov sa podáva písomne na adresu Kontaktného miesta pre zaslanie
Súťažných podkladov v úvode výzvy alebo na e-mailovú adresu: maria.kozuchova@rohoznik.sk.
V žiadosti o poskytnutie súťažných podkladov (SP) odporúčame uviesť min. nasledovné: názov zákazky, obchodné meno alebo názov uchádzača, adresu sídla alebo miesta podnikania, kontaktnú osobu a jej tel.kontakt a e-mailovú adresu zodpovednej osoby pre elektronickú komunikáciu a zaslanie súťažných podkladov .
2. Súťažné podklady sa zasielajú e-mailom v el. podobe na kontaktnú adresu záujemcu uvedenú v žiadosti o súťažné podklady. Zároveň budú súťažné podklady zverejnené aj v profile verejného obstarávateľa na webstránke ÚVO, avšak v predpísaných formátoch pre zverejňovanie v profile (PDF), na adrese https://www.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4530 prípadne http://www2.uvo.gov.sk/profily/-/profil/pdetail/4530.
3. Prípadné Žiadosti o vysvetlenie údajov uvedených vo výzve, podmienok účasti, Súťažných podkladov a inej
sprievodnej dokumentácie - záujemca musí doručiť verejnému obstarávateľovi najneskôr 6 pracovných dní pred lehotou na predkladanie ponúk. Komunikáciu na tieto účely verejný obstarávateľ určuje výlučne v štátnom jazyku. Odporúča sa el. forma komunikácie e-mailom.
4.Verejný obstarávateľ môže zrušiť použitý postup zadávania zákazky v súlade s § 46 zákona.
5. Uchádzač môže predložiť iba jednu ponuku. Uchádzač nemôže byť v tom istom postupe zadávania zákazky členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku. Verejný obstarávateľ vylúči uchádzača, ktorý je súčasne aj členom skupiny dodávateľov, ktorá predkladá ponuku.
7. Uchádzač predloží ponuku na kontaktnú adresu uvedenú v úvode tejto výzvy v 1 uzavretom obale. Ponuka sa nepredkladá v dvoch obálkach na časti! Jedná sa o jednokolovú súťaž. Podrobne viď v súťažných podkladoch.
8.Uchádzač predkladá doklady, ktorými preukazuje splnenie podmienok účasti ako aj iné dokumenty v ponuke ako originály alebo úradne osvedčené kópie ak nie je uvedené inak. Ponuky a ďalšie doklady a dokumenty vo verejnom obstarávaní sa predkladajú v štátnom jazyku (slovenský jazyk). Verejný obstarávateľ umožňuje predložiť ponuky aj v českom jazyku. Doklady preukazujúce splnenie podmienok účasti uchádzačov alebo záujemcov so sídlom mimo územia Slovenskej republiky musia byť predložené v pôvodnom jazyku a súčasne musia byť preložené do slovenského jazyka okrem dokladov predložených v českom jazyku. Ak sa zistí rozdiel v ich obsahu, rozhodujúci je úradný preklad v štátnom jazyku.
10. Všetky náklady spojené s vypracovaním ponuky znáša v plnej miere uchádzač.
11. V súťažných podkladoch sú uvedené podrobné informácie o spracovaní ponuky, niektoré formuláre ako i ďalšie požiadavky stanovené verejným obstarávateľom na predmet zákazky a predkladanú ponuku.
12.Číslo právneho predpisu podľa ktorého sa táto súťaž riadi:
Zákon NR SR č. 25/2 006 Z.z. o verejnom obstarávaní a o zmene a doplnení niektorých zákonov v znení neskorších predpisov (uvedený v tejto výzve ako "zákon"), najmä ustanovenia §100 a nasl. týkajúce sa postupu zadávania podlimitných zákaziek bez využitia el. trhoviska.
14.V zmluve o dielo sa zhotoviteľ okrem iného zaviaže, že bude povinný strpieť výkon kontroly/auditu/overovania
súvisiaceho s uskutočnenými stavebnými prácami kedykoľvek počas platnosti a účinnosti Zmluvy o NFP (nenávratnom finančnom príspevku), a to oprávnenými osobami SR a EÚ v zmysle zmluvy o NFP a poskytnúť im všetku potrebnú súčinnosť.
15. v zmluve o dielo sa zhotoviteľ zaviaže, že v prípade, ak bude potrebovať navýšiť svoje kapacity pre realizáciu
predmetnej zákazky, v takomto prípade zamestná na realizáciu predmetnej aktivity osoby dlhodobo nezamestnané
v mieste realizácie predmetnej zákazky ( obec, okres, VÚC). Forma zamestnania týchto osôb nie je určená
16.Predmet zákazky by mal byť spolufinancovaný v prípade schválenia žiadosti o nenávratný finančný príspevok
(Žiadosť o NFP) z prostriedkov EÚ, štátneho rozpočtu SR a prostriedkov verejného obstarávateľa v rámci operačného programu: Program rozvoja vidieka. Ver. obstarávateľ plánuje podať žiadosť o NFP na číslo výzvy 12/PRV/2015.
17. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo postup zadávania tejto zákazky zrušiť v prípade ak nepríde k schváleniu žiadosti o NFP, resp. ak verejný obstarávateľ nepodá v rámci vyššie uvedenej výzvy žiadosť o NFP. Verejný obstarávateľ si vyhradzuje právo zrušiť
tento postup zadávania zákazky aj v prípade ak riadiaci orgán schváli proces verejného obstarávania s prípadnými finančnými korekciami v závislosti od ich výšky.
18. Verejný obstarávateľ navrhuje dorozumievanie elektronickou formou, t.j. e-mailom. Elektronickú komunikáciu verejný obstarávateľ navrhuje pri poskytovaní a vysvetľovaní súťažných podkladov, pri vysvetľovaní ponuky, prostredníctvom e-mailovej adresy maria.kozuchova@rohoznik.sk, pričom záujemca potvrdí prijatie písomnosti stanoveným spôsobom.
Elektronická komunikácia sa nepripúšťa pri doručení ponúk, zmene alebo doplnení ponúk, pri uplatnení revíznych postupov sa vyžaduje listinná forma a doručenie osobne alebo bežným doručovacím spôsobom v stanovených lehotách a na stanovené miesto.
Oznámenia
Rok oznámenia
Číslo vestníka
Názov 1. podtypu oznámenia
Názov 2. podtypu oznámenia
Evidenčné číslo (značka oznámenia)
2017
232
Oznámenia o dobrovoľnej transparentnosti EX-ANTE
Oznámenia o výsledku verejného obstarávania
165/2015
Oznámenia detailne
[165/2015] Oznámenia o výsledku verejného obstarávania